آشنایی با مانیتورهای اندروید خودرو

آشنایی با مانیتورهای اندروید خودرو

آشنایی با مانیتورهای اندروید خودرو : قابلیت های صوتی اتومبیل خود را افزایش دهید و تجربه گوش دادن خود را با این مانیتور های برتر اندرویدی بهتر کنید.

اضافه کردن دی وی دی اتومبیل اندرویدی به اتومبیل شما هنگام انتخاب آهنگ ، جهت و سبک گزینه های بیشتری را به شما می دهد. بسیاری از اتومبیل ها دارای یک واحد خسته کننده هستند که تنها قادر به پخش موسیقی هستند.

انتخاب مانیتور اندرویدی شخصی و سفارشی سازی شده گزینه های بسیار بیشتری به شما می دهد. می توانید آن را به تلفن خود متصل کنید ، به شما کمک کند GPS را هدایت کند و آهنگ های بیشتری را از طریق Spotify ، Pandora و غیره گوش دهید و در این مقاله آشنایی با مانیتورهای اندروید خودرو را مرور خواهیم کرد.

مانیتور اندروید خودرو
مانیتور اندروید خودرو

مزایای مانیتور های اندرویدی

اتصال بی سیم: داشتن یک واحد اندرویدی این امکان را به شما می دهد که تلفن هوشمند یا هر دستگاه بلوتوث دیگر را به صورت بی سیم متصل کنید. این به شما امکان می دهد به فولدر شخصی آهنگ ها ، کتابهای صوتی و موارد دیگر گوش دهید.

عملکرد صدا بهبود یافته است: بهترین مانیتور آندروید به شما امکان می دهد صدای سیستم صوتی خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید. در حالی که می توانید تنظیمات را با واحدهای معمولی سر اتومبیل تنظیم کنید ، ویژگی های پیشرفته تری را همراه با یک دستگاه Android بعد از بازار پیدا خواهید کرد.

گزینه های اتصال چندگانه : در حالی که ویژگی اتصال بلوتوث بی سیم را به دست می آورید ، بسیاری از دستگاه های هدست اندرویدی همچنین چندین روش دیگر برای اتصال دستگاه ها را نیز شامل می شوند. این گزینه ها کابل های USB و AUX هستند که به شما این امکان را می دهند تا به دستگاههای پخش کننده MP3 ، iPod ، iPads و هر وسیله دیگری که بتوانید با این کابل ها وصل شوید وصل کنید.

مزایای مانیتور های اندرویدی
مزایای مانیتور های اندرویدی

انواع مانیتور های اندرویدی

  • تک DIN:

    یک DIN به طور معمول می تواند در خط اکثر وسایل نقلیه استاندارد جای بگیرد و عموماً هفت در دو اینچ است. این واحد های اصلی به دلیل کنترل آسان ، کارایی و قیمت آنها رایج تر است

تک DIN
تک DIN
  • دو DIN:

    تفاوت عمده بین یک DIN با دو DIN در اندازه آن است. واحدهای سر دوبل DIN دو برابر همتایان خود هستند. غیر از این ، آنها از ویژگی ها و کنترل های پیشرفته تری برخوردار هستند.

دو DIN
دو DIN

ویژگی های اصلی مانیتور اندرویدی خودرو

  • اندازه نمایشگر

با داشتن یک نمایشگر اندرویدی به روز شده ، انتخاب گسترده تری از اندازه ها و رنگ های صفحه لمسی خواهید گرفت. اندازه صفحه نمایش بستگی به این دارد که آیا شما یک DIN یا DIN دوبل دارید یا خیر. اندازه صفحه نمایش سیستم دوتایی DIN بزرگتر خواهد بود و گزینه ها و ویژگی های بیشتری برای کنترل موسیقی ، پاسخ دادن به تلفن هوشمند خود یا کنترل GPS ارائه می دهد. همچنین اگر نمی خواهید از نور ایجاد شده صفحه آن اذیت شوید ، می توانید صفحه نمایش تاشو را انتخاب کنید تا در صورت استفاده از آن خاموش نشود یا صفحه را پنهان کند.

  • سازگاری

شما می خواهید مطمئن شوید که مانیتور Android با گوشی و ماشین شما سازگار است. در حالی که بسیاری از تلفن های اندرویدی قادر خواهند بود به راحتی با سیستم ارتباط برقرار کنند ، بسیاری از تلفن های قدیمی ممکن است قادر نباشند. راهنما را بررسی کنید تا ببینید قبل از خرید واحد با چه تلفن هایی با آن کار می کند. همچنین می خواهید سازگاری با وسیله نقلیه خود را بررسی کنید.

  • توان خروجی

برای اتومبیل هایی که با آمپلی فایر پردازنده آنها متناسب نباشند ،قدرت استریوی دستگاه سیستم بلندگو خودرو را تأمین می کند. برای اطمینان از اینکه میزان صدای مناسب از بلندگوهای خود را دریافت می کنید ، رتبه بندی RMS و وات در هر کانال را بررسی کنید. امتیاز قدرت RMS مقدار نیرویی است که واحد با سرعت ثابت به آن می دهد. وات بیشتر برابر با قدرت بیشتر برای بلندگوها است.

  • فعال سازی صوتی

بهترین مانتیور های لمسی ماشین به شما امکان می دهد سیستم را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کنید. این ویژگی هندزفری به شما امکان می دهد تا چشم خود را در جاده نگه دارید اما هنوز یک تماس تلفنی برقرار کنید ، یک سی دی را تغییر دهید یا عملکردهای دیگری را انجام دهید. این یک گزینه مناسب و ایمن است.

  • پشتیبان گیری دوربین

دوربین عقب گزینه، عالی است. این کار مخصوصاً هنگام پارک کردن بسیار مفید است. برخی از مارک ها سنسورهایی دارند که شما را از موانعی که در نزدیکی سپر شما هستند هشدار می دهند. برخی دیگر نکاتی را برای کمک به شما در پارک کردن ارائه می دهند. این دوربین ها مفید هستند و قیمت آنها در سالهای اخیر کاهش یافته است.

مزایای مانیتور ماشین صفحه لمسی

  • پخش موسیقی و پخش فیلم:

شما می توانید جنبه های مختلف سیستم سرگرمی خود را فقط با نوک انگشتان خود ، مانند تغییر سی دی یا پخش DVD یا MP3 پخش کننده ، کنترل کنید. همچنین می توانید موسیقی را از درایو USB پخش کنید.

  • از بلوتوث استفاده کنید:

علاوه بر استفاده از انگشتان دست خود برای دسترسی به کنترل ها ، بسیاری از بهترین مانیتور های صفحه لمسی قابلیت بلوتوث را دارند. این به شما امکان می دهد موسیقی را از دستگاه های دیجیتال پخش کنید ، تماس تلفنی برقرار کنید و کارهای دیگر را انجام دهید.

  • بدون دست کار کنید:

 اگر مرتباً هنگام رانندگی با تلفن خود صحبت می کنید ، یک مانیتور نمایش لمسی شما را قادر به انجام چنین کارهایی می کند. برقراری تماس یا برقراری تماس تلفنی بسیار بدون استفاده از دکمه های دستگاه الکترونیکی شما بسیار امن تر است.

  • Wi-Fi آنتن

  • سیستم صوتی اتومبیل لمسی با آنتن WiFi به شما کمک می کند تا اتصالات Wi-Fi را بیابید. این کار به شما امکان می دهد کارهای زیادی مانند بارگیری نقشه ها برای GPS یا برنامه ها را انجام دهید. این یک ویژگی راحت است که اگر نمی خواهید استفاده از داده های خود را تخلیه کنید ، بسیار مفید است.

آیا مانتیورهای صفحه نمایش لمسی دارای GPS هستند؟

بسیاری از مانتیور ماشین صفحه لمسی شما را به اتصال تلفن خود به سیستم و بارگیری برنامه برای استفاده از ناوبری GPS در صفحه نمایش نیاز دارند.

برای نصب مانتیور ماشین صفحه لمسی در وسیله نقلیه خود به چه موارد دیگری نیاز دارم؟

اگر در حال حاضر وسیله نقلیه شما دارای تک DIN است ، به یک کیت نصب دوDIN نیاز دارید. همچنین ممکن است در هنگام نصب و کابل های کمکی برای اتصال نیاز به سیم کشی داشته باشید.

آیا یک سیستم جدید بدون آنتن کار می کند؟

دریافت رادیو بدون آنتن ضعیف تر خواهد بود. با این حال ، اگر از طریق اینترنت به رادیو متصل هستید ، استریو ماشین شما همچنان رادیو را پخش می کند. از طرف دیگر ، می توانید رادیوی تلفن هوشمند خود را روشن کرده و آن را از طریق بلوتوث به استریو ماشین وصل کنید.

چگونه می توان دستگاه Android خود را جفت کرد؟

این بستگی به نوع سیستم جدید شما دارد. برای کسانی که دارای Android Auto هستند ، تمام کاری که باید انجام دهید اینست که برنامه Android Auto را بارگیری کرده و از طریق آن متصل شوید. سایر دارای بلوتوث یا Wi-Fi هستند و از طریق تنظیمات دستگاه شما قابل دسترسی هستند.