بهترین شارژ فندکی های خودرو

بهترین شارژ فندکی های خودرو

بهترین شارژ فندکی های خودرو

آیا می دانستید وقت ​​آمریکایی ها به طور متوسط هر سال 17،600 دقیقه در پشت فرمان می گذرد؟ این حدود 293 ساعت رانندگی است. اگر این مدت طولانی رانندگی کنید ، برای ادامه کار دستگاه های تلفن همراه خود به یک شارژر فندکی معتبر خودرو نیاز دارید.

در عصر اطلاعات ، یک تماس از دست رفته به همان اندازه یک فرصت از دست رفته بد است. خوشبختانه برای شما ، بهترین شارژرهای USB ، ظاهری شیک و قیمت مقرون به صرفه را با قابلیت های قابل اعتماد به شما معرفی میکنیم.

در هر کجا که هستید شارژ بمانید

با استفاده از شارژر فندکی ماشین تلفن همراه به طور مرتب شارژ کنید تا دیگر تماس از دست رفته ای نداشته باشید.

اگر شغلی در شهر های مختلف دارید ، ممکن است هفته ای چند ساعت را به مسافرت به آنجا و از محل کار بگذرانید ، فراموش نکنید که گاه و بیگاه از سفرهای شهری نیز می گذرد. بدست آوردن بهترین شارژر USB سودمند میتواند شما را بدون خاموش شدن موبایل کاری کند از برنامه کاری خودتان عقب نیوفتید.

بیش از یک دستگاه را شارژ کنید. بسته به دستگاه های تلفن همراه یا نوع تلفنی که در اختیار دارید ، انواع شارژر ماشین USB در دسترس است.داشتن یک شارژر USB اتومبیل با پورت های مختلف باعث صرفه جویی در وقت برای شارژ چندین دستگاه به طور همزمان می شود.

هنگام مسافرت در جاده ، لزوماً به پریزهای منزل خود دسترسی ندارید. خرید شارژر USB یا همان شارژر فندکی بهترین گزینه است. این دستگاه در حالی که در جاده هستید ، تلفن هوشمند شما و سایر دستگاه های تلفن همراه را شارژ می کند. در ادامه بهترین شارژ فندکی های خودرو را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع شارژر USB خودرو

  • با سیم:

    شارژر فندکی سیمی ماشین فرمت قدیمی تر آن است که مربوط به تلفن ها قدیم تر است. از آنجا که بیشتر افراد در گذشته به دستگاه های زیادی احتیاج نداشتند ، شارژرها سیمی بودند و به سادگی از تلفن همراه شما به سمت درگاه لوازم جانبی ماشین شما سوار می شدند.

  • بی سیم:

    شارژرهای USB بی سیم نسخه جدیدی از شارژر فندکی است و آنها بخش عمده ای از شارژرهای USB موجود در بازار را تشکیل می دهند.این شارژرهای به دلیل تطبیق پذیری آنها محبوب است. آنها می توانند به انواع دستگاه های الکتریکی متصل شده و همه آنها را به طور همزمان شارژ کنند.

ویژگی های اصلی که برای خرید شارژ فندکی باید به آن توجه کنید

  • آمپر

آمپر شارژر USB اتومبیل مقدار جریان الکتریکی است که از آن برای شارژ دستگاه های تلفن همراه استفاده می شود. بنابراین ، هرچه میزان آن برای شارژر USB بیشتر باشد ، قدرت آن نیز قوی تر است.

اگر به دنبال بهترین شارژر ماشین USB هستید ، به دنبال 4.8 آمپر باشید. این بدان معناست که هر درگاه USB 2.4 آمپر را در اختیار شما قرار می دهد که برای شارژ همزمان دو آیپد به اندازه کافی است.

  • پورت های USB

به عنوان مثال ، اگر بیش از دو دستگاه دارید ، به دنبال شارژر USB با بیش از یک پورت باشید. همچنین مشخصات درگاه های USB را نیز بررسی کنید. شارژرهای USB پیشرفته مشخصات کمی بالاتری دارند.

حال به بررسی بهترین شارژ فندکی های خودرو 2019 میپردازیم:

1.شارژر فندکی  Anker PowerDrive 2 Elite 24W

چند دلیل ساده وجود دارد که چرا Anker PowerDrive 2 رتبه برتر را به عنوان بهترین شارژر ماشین دارد . اول اینکه توسط ، FCC-CE تایید شده است. همچنین تمام خوبی هایی را که می خواهید در یک شارژر USB یکجا داشته باشید ، ترکیب می کند. به همین دلیل است: PowerDrive 2 یک شارژر ماشین 4.8 آمپر است که در هر پورت 2.4 آمپر تولید می کند.

این شارژر از ویژگی PowerIQ برخوردار است که به مدیریت بار برق در دستگاه های متصل شده کمک می کند. این ویژگی کمک می کند که  شارژر سریع را به شما تحویل دهد. همچنین با تعداد زیادی دستگاه از جمله اپل ، تلفن های هوشمند آندروید و تقریباً هر دستگاهی که امکان شارژ USB را می دهد ، سازگار است.

شارژر فندکی  Anker PowerDrive 2 Elite 24W
شارژر فندکی  Anker PowerDrive 2 Elite 24W

پورت USB دوگانه مجهز به فن آوری منحصر به فرد Anker در هر بار رانندگی به دستگاه های شما شارژ بهینه می دهد. ترکیبی از 10 ویژگی ایمنی که در کنار هم کار می کنند تا از دستگاه های شما ، شارژرهای شما و از همه مهمتر محافظت نهایی را انجام دهد.

با ثبت اختراع VoltageBoost سریع تشخیص پروتکل های بهینه شارژ و غلبه بر مقاومت کابل برای تحویل کامل شارژ به هر دستگاه را انجام میدهد.

شارژر فندکی  Anker PowerDrive 2 Elite 24W
شارژر فندکی  Anker PowerDrive 2 Elite 24W

با تکنولوژی MultiProtect محافظت از افزایش ، کنترل دما و ویژگی های پیشرفته تر را برای اطمینان از حفاظت کامل از شما و دستگاه های شما فراهم می کند.

ویدیو معرفی این شارژر را میتوانید در ویدیو زیر مشاهده کنید:

2. شارژر فندکی  RavPower 24W 4.8A

یک دلیل وجود دارد که ما این شارژر را به عنوان بهترین شارژر ماشین با مقرون بصرفه ترین USB رتبه بندی کرده ایم.این شارژر مقرون به صرفه ، با دوام و سازگار با دستگاه های مختلف است.

RavPower ادعا می کند که این دستگاه کوچکترین شارژر USB در حال حاضر در بازار است. برای دستگاهی که وزن آن کمتر از نیمی از اونس باشد ، نمی توان این واقعیت را به چالش کشید.

شارژر فندکی  RavPower 24W 4.8A
شارژر فندکی  RavPower 24W 4.8A

جدای از کوچک بودن ، RAVPower 24W Dual USB دارای ویژگی های چشمگیر و متنوعی است. یک مزیت بزرگ درگاه شارژ 2.4 آمپر آن است. این شارژر با استفاده از فناوری شارژ iSmart 2.0 اجرا می شود.

این ویژگی با خروجی آمپر سازگار است تا با دستگاه شارژ بهتر مطابقت داشته باشد. به یاد داشته باشید ، تمام دستگاه های مورد استفاده شما به قدرت 2.4 آمپر نیاز ندارند.

یکی از اشکالاتی که دارد اینست که در صورت داشتن دستگاه سازگار 3.0 یا با سرعت بالا 3.0 با شارژ سریع ، بهترین شارژر نیست.

این شارژر تا حدودی کند است. همچنین ایده خوبی نیست که در هنگام استفاده از شارژر از برنامه هایی مانند Google یا Apple Maps استفاده کنید زیرا برق بیشتر از حالت عادی است و ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود.

شارژر فندکی  RavPower 24W 4.8A
شارژر فندکی  RavPower 24W 4.8A

با داشتن پوشش ضد خراش ، همیشه به همان شکلی  است که آن را خریداری کرده اید تازه به نظر می رسد.

قدرت عالی ، و شارژ با تعدادی روش محافظت داخلی برای ایمن نگه داشتن دستگاه شما همراه است. محافظت داخلی و تحت ولتاژ ، جریان بیش از حد و دمای بیش از حد ، امنیت تلفن همراه و سایر ایمنی دستگاه شما را تضمین می کند.

این شارژر با داشتن ال ای دی زمانی که تلفن همراه شما شارژ شود به طور خودکار قطع شده و شما را از شارژ شدن گوشی همراتان مطلع میکند.

شارژر فندکی  RavPower 24W 4.8A
شارژر فندکی  RavPower 24W 4.8A

 

3.شارژر فندکی Scosche ReVolt Compact Dual Port

Scosche ReVolt یک شارژر USB فشرده دوگانه است و قابلیت پشتیبانی از دو دستگاه تبلت با اندازه 2.4 آمپر را به طور همزمان دارد.

با توجه به بازده بالای آن ، در مقایسه با یک شارژر معمولی اتومبیل ، از یک شارژ کمی سریعتر لذت خواهید برد. این دستگاه به دلیل روشنایی یکپارچه LED ، قابل استفاده در شب است. با استفاده از نور پس زمینه LED ، به راحتی کابل شارژ خود را درون خودرو تاریک وصل کنید.

شارژر فندکی Scosche ReVolt Compact Dual Port
شارژر فندکی Scosche ReVolt Compact Dual Port

این شارژر با طرحی شیک و کم نظیر از نظر زیبایی شناسی کوچک است. در چهار رنگ مختلف از جمله مشکی ، طلایی ، خاکستری و نقره ای موجود است. در حالی که برای دستگاه های موبایل اپل بهینه شده است ، این شارژر همچنین از تعداد زیادی دستگاه دیگر پشتیبانی می کند.

شارژر اتومبیل Scosche با داشتن 24 وات در کل توان مصرفی ، می تواند دو آیپد را همزمان با سرعت کامل شارژ کند.

شارژر فندکی Scosche ReVolt Compact Dual Port
شارژر فندکی Scosche ReVolt Compact Dual Port

آیا شارژر ماشین Scosche USB محدودیتی دارد؟ خوب ، خیلی ریز است ، این یک چیز خوب و بد است. اندازه آن در اکثر اتومبیل ها بسیار مناسب است اما می تواند یک کابوس برای پیدا کردن در صورت گم کردن آن باشد.

نتیجه گیری:

محصول برتر ما برای بهترین شارژر ماشین ، شارژر USB Anker PowerDrive 2 Elite 24W است. این دستگاه دارای دو قدرت 4.8 آمپر است. همچنین با تعداد زیادی دستگاه قابل حمل سازگار است. در صورتی که به دنبال چیزی مناسب تر هستید ، RavPower 24W 4.8A را در نظر بگیرید.

سؤالات متداول در خصوص شارژر فندکی
  • آیا شارژرهای USB در برابر آب مقاوم هستند؟

بیشتر شارژرهای فندکی خودرو با ویژگی های ضد آب ساخته نشده اند. بنابراین بهتر است آنها را از آب دور نگه دارید.

  • آیا یک شارژر فندکی نامناسب روی تلفن من تأثیر خواهد گذاشت؟

بله یک شارژر نامناسب ممکن است بیشتر از اینکه بروی دستگاه مورد نیاز خود تأثیر بگذارد بر باتری آن تأثیر میگذارد.