فندک های زیپو در اوایل دهه 1930 متولد شدند زمانی که بنیانگذار جورج جی بلیزدل سعی کرد فندکی بسازد که حتی در شرایط وزش باد در خارج از منزل کار می کرد. در حالی که آنها در ابتدا کاربردی ترین و شیک ترین روش برای روشن کردن آتش بودند ، به یک وسیله ضروری برای همه ماجراجویی در فضای باز تبدیل شده اند. ما

Zippo را دوست داریم و  کوچک و جمع و جور هستند ، به راحتی می توان آنها را پر کرد و با قیمت مناسب وارد بازار شدند. اگر مهارت ، صبر و زمان کافی برای چسباندن چوب ها به یکدیگر را ندارید ، یک Zippo مفید می تواند یک نجات دهنده واقعی باشد!

علاوه بر این ، ضایعات کمتری نسبت به فندک های یکبار مصرف ارزان دارند. در این راهنما ، ما برخی از طرح های کلاسیک و مدرن مورد علاقه خود از Zippo را انتخاب کرده ایم که در یک نگاه عالی هستند!

Zippo Woodchuck USA

چرا بهتر است؟

هر فروش مساوی کاشت یک درخت

روکش چوبی وینتیج کلاسیک Zippo

چیزی که مجموعه وودچاک زیپو آمریکا را خاص می کند این است که زیپو قول می دهد با هر واحد فروخته شده درخت بکارد. این یک پوسته چوبی قدیمی دارد که هیچ شباهتی به هر چیز دیگری در بازار ندارد. علاوه بر این ، همان ساختار فلزی با گوشه های صاف را ارائه می دهد که به راحتی در جیب پشت شما می لغزد.

گزینه های طراحی در مجموعه Woodchuck USA طرح های ساده و ساده پنل چوبی و همچنین الگوهای پیچیده تر مانند نقشه های جهان ، قطب نما ، گرگ ها و الگوهای زیگزاگ را ارائه می دهد. همه گزینه های طراحی از انتخاب رنگ مات و طبیعی ساخته شده است که براق و مدرن است.

با وجود صفحه چوبی ، شما هنوز هم می توانید انتظار یک پوسته فلزی جامد را داشته باشید که فوق العاده بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا باشد. لولا های بادوام هنگامی که باز می شوند ، آن کلیک ثبت شده را ارائه می دهند و به طور ایمن محکم می شوند تا مکانیسم ها را از باران و تخریب برای طول عمر محافظت کنند.

اگر به دنبال یک طرح قدیمی هستید که فوق العاده منحصر به فرد است ، مجموعه Woodchuck USA یک انتخاب عالی است. در مقایسه با برخی از مدلهای کوچکتر و ساده ، قیمت کمی بالاتری دارد ، اما هر یک تا زمان فروش نوید کاشت درخت را می دهد.

برای مشاهده و خرید دیگر محصولات Woodchuck به لینک مراجعه کنید: Zippo Woodchuck

Zippo Brass

فندک اورجینال بنزینی زیپو مدل Zippo 254-B BRASS W/O SOLID BRASS

دارای مهر در پایین جهت تأیید اصل بودن محصول

ضمانت مادام العمر

اجرای فوق العاده

در پنجاهمین سالگرد این شرکت ، آنها این فندک های Zippo Brass را به منظور بزرگداشت این مناسبت معرفی کردند. از آن زمان ، این فندک ها یکی از محبوب ترین مجموعه های زیپو بودند.

فندک های جیبی برنجی دارای طراحی بسیار باریک تری هستند. برای افرادی که فندک هایی را که احساس بی وزنی می کنند ترجیح می دهند. می توانید فندک را در انواع مختلف تهیه کنید. این مجموعه شامل فندکهای برنجی براق ، برس دار ، ونیزی بالا است.

از آنجا که فندک های زیپو از برنج ساخته می شوند ، مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند. همچنین فندک ها دارای پوشش نازکی هستند. این پوشش به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند تا اطمینان حاصل شود که فندک لکه دار نمی شود. این به ظاهر خوب فندک کمک می کند.

درست مانند دیگر فندک های زیپو ، وقتی تمام شود سریع می توانید آن را دوباره پر کنید. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که فندک شما عملکرد ثابتی دارد ، باید از محصولات اصلی Zippo استفاده کنید. از فتیله ها گرفته تا سنگ چخماق ها .

فندک های برنجی Zippo در سه دسته قرار می گیرند. وقتی این فندک را خریداری می کنید ، یکی از دسته کلاسیک را دریافت می کنید. دو نوع دیگر دسته برنجی زرهی و باریک هستند. هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند.

برای مشاهده و خرید دیگر محصولات Brass به لینک مراجعه کنید: Zippo Brass

Zippo Black Crackle

فندک اورجینال بنزینی زیپو مدل Zippo 1941 BLACK CRACKLE

پوشش منحصر به فرد آسفالتی

بسیار مقرون به صرفه

چیزی که این واحد طراحی Crackle را متمایز می کند این است که آن را به مجموعه ای بسیار خاص فرا می خوانند که در دهه 1940 در جنگ جهانی دوم منتشر شد. روکش ترقه یک روکش شیار دار ارائه می دهد که کاملاً با موارد فولادی کلاسیک موجود در بازار متفاوت است. بعلاوه ، این محصول با قیمتی فوق العاده مقرون به صرفه عرضه می شود.

در طول جنگ جهانی دوم ، زیپو این طرح را برای همه نظامیان فعال منتشر کرد که برای سربازان وظیفه بسیار با دوام تر و سخت تر بود. به دلیل عرضه محدود فولاد ، این گزینه های زمان جنگ از برنج (که کمی معیوب بود) ساخته می شد. پوشش آسفالتی باعث می شود نقص در برنج پوشانده شود.

امروزه هیچ کمبود فولادی وجود ندارد ، بنابراین این طرح ها از فولاد کلاسیک ساخته شده اند که دوام فوق العاده ای دارد. دارای یک کلیک کلاسیک است که مکانیزم داخلی را از باران و گرد و غبار برای دوام بیشتر می بندد و لبه های خمیده ای دارد که به راحتی در جیب می لغزند.

اگر به دنبال چیزی هستید که فوق العاده منحصر به فرد است ، این طرح Black Crackle نه تنها کاربردی است بلکه همچنین یک طرح منحصر به فرد است! بعلاوه ، این فندک با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای عرضه می شود که باعث می شود در بررسی آن کار کنید.

برای مشاهده و خرید دیگر محصولات Crackle به لینک مراجعه کنید: Zippo Crackle

Zippo Iron Stone

فندک اورجینال بنزینی زیپو مدل Zippo REG IRON STONE LIGHTER

لولا متمایز

فندک در بسته بندی عالی عرضه می شود

قابل پر شدن است

فندک جیبی Zippo Stone Iron Stone در سال 2004 عرضه شد. فندک بی نظیر است و قطعا برجسته خواهد بود. همچنین دارای برخی ویژگی های هیجان انگیز است که نمی توانید در فندک های دیگر پیدا کنید.

این فندک زیپو دارای یک پایان جالب مانند سنگ است. صرف نظر از بافتی که دارد ، حس بسیار صافی دارد. فندک در کیس استاندارد و روکش مات عرضه می شود. محکم و مقاوم در برابر سایش است. حتی اگر به طور تصادفی آن را رها کنید به راحتی خرد نمی شود یا خراشیده نمی شود.

یکی از مواردی که توجه شما را به خود جلب می کند پوشش پودری فندک است. به همین دلیل ، این پوشش اطمینان می دهد که هیچ اثری از اثر انگشت وجود ندارد. علاوه بر این ، به دلیل روکش ، فندک خود را بهتر می گیرید.

این فندک زیپو ضد باد است و هنگام رفتن به کمپینگ یا پیاده روی ، وسیله مناسبی برای وسایل شما خواهد بود. مطمئناً برای طولانی ترین زمان از آن استفاده خواهید کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به درستی نگهداری و مراقبت کنید.

Zippo Jack Daniel’s

فندک اورجینال بنزینی زیپو مدل Zippo 254B JACK DANIEL EMBLEM

ده تنوع مختلف

ضمانت مادام العمر

سخت است و زود فرسوده نمی شود

این گزینه خاص آثار هنری زیبایی را به تصویر می کشد ، به ویژه اینکه دارای لوگوی معروف جک دنیلز است. نه تنها چشم نواز است بلکه تمیز کردن و نگهداری آن نیز آسان است.

اگر به دنبال خرید هدیه برای عاشق جک دنیلز هستید ، این فندک Zippo جایگزین مناسبی است. هدیه ای بهتر برای کسی که عاشق جک دنیلز است. می توانید آن را در دو رنگ کروم و برنجی تهیه کنید.

برای استفاده از فندک زیپو ، ابتدا باید بنزین را خریداری کنید. وقتی سوخت تمام شد ، همیشه می توانید آن را دوباره پر کنید. این فندک خوب است ، با این حال ، برخی از کاربران ادعا می کنند که بوی بد آن به خصوص هنگام روشن کردن سیگار احساس می شود.

برخلاف دیگر فندک های معمولی ، این جایگزین Zippo محدود به مکان خاصی نیست. می توانید در هر زمان و مکانی که انتخاب می کنید از آن استفاده کنید.

فندک دارای سیستم اشتعال قابل احتراق و مناسب است که به میزان قابل توجهی در کارآیی فندک کمک می کند.

برای مشاهده و خرید دیگر محصولات JACK DANIELبه لینک مراجعه کنید: Zippo JACK DANIEL