بهترین لامپ های چراغ جلو خودرو
خرید بهترین لامپ چراغ جلو
نمایش بیشتر

%11

هدلایت بی توبی B.Tobby نور سفید یخی


هدلایت بی توبی B.Tobby نور سفید یخی


%11530,000 470,000 تومان



هدلایت 3رنگ L11 سفید، زرد، آفتابی 60 وات


هدلایت 3رنگ L11 سفید، زرد، آفتابی 60 وات


2,750,000 تومان



هدلایت رادیاتوری 360 درجه


هدلایت رادیاتوری 360 درجه


1,640,000 تومان



هدلایت T10 مینی تک پرو TACPRO T10


هدلایت T10 مینی تک پرو TACPRO T10


650,000 تومان



هدلایت لنزدار H4 مینی تک پرو TACPRO Y6D


هدلایت لنزدار H4 مینی تک پرو TACPRO Y6D


1,350,000 تومان



هدلایت 10طرفه تک پرو TACPRO X10S


هدلایت 10طرفه تک پرو TACPRO X10S


750,000 تومان



هدلایت M8 کانپکس conpex


هدلایت M8 کانپکس conpex


1,550,000 تومان



هدلایت E9pro زیمر


هدلایت E9pro زیمر


3,500,000 تومان



هدلایت دوطرفه F99 زیمر CSP


هدلایت دوطرفه F99 زیمر CSP


715,000 تومان



هدلایت لنزدار زیمر مدل Y9


هدلایت لنزدار زیمر مدل Y9


موجودی:استعلام



هدلایت E8پلاس HeadLight E8Plus


هدلایت E8پلاس HeadLight E8Plus


2,300,000 تومان


%17

هدلایت چهارطرفه 4S زیمر


هدلایت چهارطرفه 4S زیمر


%17900,000 750,000 تومان

بهترین لامپ های چراغ جلو خودرو

بهترین لامپ های چراغ جلو خودرو :

هرکسی که سوار اتومبیل شود موافق خواهد بود که چراغهای جلو یکی از اساسی ترین قطعات اما مهم است. چه در هنگام رانندگی در شب و چه در باران و یا در هوای نامطلوب ، چراغهای جلو به راننده کمک می کنند که بهتر ببیند. آنها همچنین می توانند به رانندگان دیگر در دیدن شما کمک کنند. داشتن بهترین لامپهای چراغهای جلو به شما و سایر افراد در جاده ایمن خواهد کرد. مهمتر از همه ، لامپ های چراغهای جلو زیادی برای انتخاب وجود دارد ، همانطور که در راهنمای ما در زیر می خوانید.

راه خود را با این لامپ های چراغ جلو روشن کنید

مزایای لامپهای چراغهای جلو :

نور روشن تر: لامپ های چراغهای جلو بهتر می توانند چراغهای جلو را درخشان تر و بهتر از لامپهای چراغهای جلو فابریک بهبود ببخشند. ماشین شما مجهز به حداقل میزان روشنایی مورد نیاز برای لامپ های چراغ جلو است. اینها بعضی اوقات ارزانترین لامپ های موجود هستند ، زیرا تولید کنندگان خودرو به صورت عمده خریداری می کنند.

دید بهتر: با نصب لامپ های چراغ جلو به روز شده ، دید خود را برای رانندگی در شب و روز نورهای کم و زیاد خود افزایش می دهید.

نگاه مدرن : افزایش دید شما و به روزرسانی نورپردازی شما می تواند نگاه شما به سطح بعدی را نشان دهد. لامپ های سفید روشن به ماشین شما کمک می کند تا از ایستادگی و زیبایی خاصی برخوردار باشد.

10 Best Halogen Headlight Bulbs 2020 - Reviews & Buying Guide ...

انواع لامپهای چراغ جلو اتومبیل

  • لامپهای چراغ جلو LED

چراغ ها و هدلایت LED برای کسانی که می خواهند بدون استفاده از برق به همان میزان ، یک نور شدید تأمین کنند ، یک انتخاب رایج است. آنها در بین مالکان خانه بسیار محبوب هستند ، اما می توانند در چراغهای جلو اتومبیل شما نیز مورد استفاده قرار گیرند تا به کاهش میزان برق حاصل از اتومبیل شما کمک کند. اینها برخی از درخشان ترین لامپ های چراغهای جلو است که می توانید نصب کنید اما آنقدر روشن نیستند که برای سایر رانندگان مضر باشد. به طور معمول ، لامپ های چراغ LED به دلیل توانایی مقاومت در برابر گرمای بیش از حد و استفاده از برق کمتری ، طول عمر بیشتری نسبت به سایر لامپ ها دارند.

  • لامپ های چراغ جلو هالوژن

لامپ های چراغ جلو هالوژن توسط رشته های ساخته شده از گاز هالوژن و تنگستن روشن می شوند. این عناصر گرم شده و درخشش می کنند تا نور ایجاد کنند بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به گرما به خودرو شما وارد کند. این رایج ترین نوع لامپ چراغهای جلو در جاده است زیرا آنها به طور معمول در وسایل نقلیه به صورت انبار قرار می گیرند و ساخت آنها بسیار ارزان است.

  • لامپهای چراغ جلو زنون

اگر تا به حال از خودرویی عبور کرده باشید که دارای چراغهای سفید روشن باشد ، آنها به احتمال زیاد لامپهای چراغ جلو Xenon HID هستند. تخلیه با شدت زیاد ، لامپ ها در داخل آنها گاز دارند که با استفاده از الکترود شارژ می شوند. این لامپ ها به طور معمول نسبت به لامپ های هالوژن ، نور روشنتری را تولید می کنند. همچنین شناخته شده است که آنها طول عمر بیشتری دارند. با این حال ، آنها برای رسیدن به پتانسیل کامل خود بیشتر طول می کشند زیرا گاز به چند ثانیه برای شارژ کامل نیاز دارد.

برندهای برتر لامپ چراغ جلو

  • Philips D4R Xenon HID Headlight Bulb

این لامپهای زنون HID به پرتوهای درخشان تر و پرتوهای زیاد به نور بالا و پایین شما می بخشند. طراحی 360 درجه ای امکان استفاده از نور کامل را فراهم می کند و آنها را به یکی از بهترین لامپ های چراغ جلو برای رانندگی در شب تبدیل می کند.

لامپ ها ضد آب هستند و برای اکثر وسیله نقلیه مناسب هستند. آنها طول عمر بیشتری با نور بیشتری دارند و از نیرو کمتری نسبت به گزینه های دیگر استفاده می کنند.

Philips D4R Xenon HID
        

  • Philips 9005 X-tremeVision Upgrade Headlight Bulb

این لامپ ها در مقایسه با لامپ های چراغ های جلو تا 100 درصد دید بیشتری نسبت به جاده دارند ، و آنها را به عنوان جایگزینی عالی برای لامپ های استاندارد تبدیل می کنند.

این لامپ ها 55 وات نور ارائه می دهند و ضد آب هستند. طول عمر آنها بیش از 30،000 ساعت است

 

  • JDM ASTAR Lumens LED Headlight Bulbs Conversion Kit

این لامپهای چراغ LED ماندگار هستند و در مقایسه با چراغهای فابریک، 100 درصد نور بیشتر می کنند. اینها کارایی بالایی دارند و یکی از بهترین به روزرسانی های لامپ چراغ جلو برای اتومبیل شما هستند.

طراحی منحصر به فرد باعث می شود اتلاف گرما برای عمر طولانی تر باشد. از آنها می توان به عنوان چراغهای جلو یا چراغ مه شکن استفاده کرد.

ویژگی های اصلی برای خرید یک لامپ چراغ جلو

  • ضد آب بودن

برای اینکه یک لامپ چراغ جلو موثر باشد ، باید ضد آب باشد. اگرچه این لامپ ها توسط درپوش های چراغ جلو شما محافظت می شوند ، اما هنوز هم آب ، خاک و گرد و غبارمی توانند از لامپ عبور کنند. لامپ های ضد آب برای حفظ صحیح کار لامپ ها از طریق هوای نامطلوب ضروری هستند.

  • مکانیسم روشنایی

لامپ ها در سبک مختلف برای تولید نور از فناوری های مختلفی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، لامپ های هالوژن برای تولید نور از گاز هالوژن گرم استفاده می کنند. لامپ های زنون با استفاده از الکترود و گاز شارژ می شوند. سایر لامپ ها از رشته های گرم شده استفاده می کنند. هر کدام از آنها در سطوح مختلف برق و انرژی استفاده می کنند و برخی ممکن است از سایرین قدرت بیشتری داشته باشند.

  • ویژگی های نصب

بیشتر لامپهای چراغ جلو دارای ویژگی “نصب و استفاده سریع” هستند که نصب آن ساده است. این بدان معناست که یک پلاگین ساده وجود دارد که شما به ماشین خود متصل می شوید تا چراغهای جلو کار کند. اگر لامپ به این ویژگی نرسد ، سایر مراحل سیم کشی و اتصال لازم خواهد بود.

ملاحظات دیگر برای خرید یک لامپ چراغ خودرو

خروجی نور (وات): هر سبکی از لامپ های چراغ جلو از یک سطح انرژی متفاوت استفاده می کند. هرچه امتیاز وات بالاتر باشد ، نور روشن تر و قوی تر خواهد بود و بیشتر از آن به نور می رسد. اگر به دنبال یک لامپ هستید که باعث ایجاد نور شدید می شود ، مطمئن شوید وات در سطح بالاتری قرار دارد.

مصرف انرژی : تفاوت زیادی در مصرف انرژی بین سبکهای مختلف لامپهای چراغ جلو وجود دارد. از آنجا که چراغ های هالوژن نیاز به گرما به نور دارند ، آنها بیشترین انرژی را مصرف می کنند. چراغ های LED و Xenon HID از انرژی کمتری در اتومبیل شما استفاده می کنند.

موارد استفاده: در حالی که واضح است که چراغهای جلو هنگام رانندگی در تاریکی مورد نیاز هستند ، اما هنگام رانندگی در هوای نامطلوب نیز لازم است. چراغهای جلو در باران و مه می تواند بسیار مهم باشد. شما می خواهید مطمئن شوید که چراغهای جلو آماده مقاومت در برابر این عناصر برای امنیت شما و امنیت دیگران در جاده هستند.

سوالات متداول درباره لامپ چراغ جلو