بهترین چراغ های مه شکن

بهترین چراغ های مه شکن

بهترین چراغ های مه شکن

با وجود وسیله نقلیه داشتن بهترین چراغهای جلو و رانندگی در جاده مه آلود مهار آن همیشه چالش است. دلیل این امر این است که چراغهای رانندگی معمولی نور کمی در مه دارند و مانع دید شما می شوند. خوشبختانه راهی به وجود آمده است که می توان از مه ، باران ، گرد و غبار و برف پراکنده به لطف چراغ مه شکن دیدن کرد. این چراغهای بعد از توجه به رنگ کم ، شکل پرتو و محل قرارگیری ، به گونه ای طراحی شده اند که نمای روشنی از شرایط دید محدود ارائه می دهند. در ادامه با سه تا  از بهترین چراغ های مه شکن در بازار بیشتر آشنا میشویم:

*برای خرید انواع تجهیزات روشنایی و هدلایت خودرو به لینک تجهیزات روشنایی مراجعه فرمایید*

مسیرت را در هوای مه آلود روشن کن!

1. چراغ مه شکن SiriusLED H8 Size DRL 

این چراغ مه شکن دارای دو لامپ LED 30W برای به روشناییی بیشتر چراغ های مه شکن و چراغ های روز است. هر یک از لامپ ها حاوی شش ال ای دی LED 5W هستند که برای روشنایی شرایط مه شکن 6000k فوق العاده روشن سفید تولید می کنند.

از دیگر ویژگی های این لامپ نصب و راه اندازی پلاگین بدون دردسر ،و با آلومینیوم درجه بالا ساخته شده است که از دوام و مقاوم در برابر آب و هوا است.

چراغ مه شکن SiriusLED H8 Size DRL 
چراغ مه شکن SiriusLED H8 Size DRL

این لامپ ها فقط برای پایه H8 مناسب هستند. همچنین برای وسایل نقلیه به کیت مقاومت یا همان کنباس برای دور زدن خطا در برابر بار نیز نیاز دارد.

2.چراغ مه شکن Nilight Spot Driving

این چراغ مه شکن کوچک و مناسب 18W برای تولید 1260 لومن از نور سفید خالص مصرف می کند. این چراغ از تراشه های LED باکیفیت برخوردار است که برای روشنایی مسافت طولانی تر ، یک پرتو نقطه متمرکز روشن ساطع می کند.

برای تغییر آسان جهت می توان این نور را تا 45 درجه تنظیم کرد. ضد آب ، ضد گرد و غبار ، ضد خوردگی و بادوام است. این چراغ به گونه ای طراحی شده است که برای همه وسایل نقلیه متناسب باشد.

چراغ مه شکن Nilight Spot Driving
چراغ مه شکن Nilight Spot Driving

سری Nilight NI06A برای بهبود روشنایی برای کلیه مشتریان راننده در طول شب در جاده طراحی شده است. سری NI06A به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در بین همه مشتریان محبوب است. اندازه و طراحی مناسب هنگام نصب بر روی وسیله نقلیه ، ظاهر بسیار خوبی می بخشد. لنزهای PC به روز شده ، دوام ضد خش را تقویت می کنند. چراغ ها از استاندارد ضد آب IP68 عبور کرده اند. طول عمر چراغها را بیش از 50،000 ساعت گسترش می دهد.

چراغ مه شکن Nilight Spot Driving
چراغ مه شکن Nilight Spot Driving

طراحی ضد آب بهبود یافته

با استفاده از لاستیک ضد آب برای محکم کردن شکاف ها و افزایش توانایی ضد آب استفاده شد.

چیپ های پیشرفته

تراشه های LED با کیفیت بالا ، نور روشن و سفید را منتشر می کنند. ترکیب کامل آن از پرتوهای لکه ای ، تابش از راه دور را فراهم می کند ، تاریکی را روشن می کند.

چراغ Led را می توان به طور گسترده ای برای انواع جیپ ، 4×4 ، ATV ، UTV ، SUV ، کامیون ، اتومبیل موتور سیکلت ، وانت ، ون ، کامپر ، قطار ، اتوبوس ، مخازن و غیره استفاده کرد. تاریکی و روشن کردن جاده رو به جلو ، منطقه دید روشن برای رانندگی ایمنی فراهم میکند.

3.چراغ مه شکن Calais Extremely Bright H8 LED 

این چراغ های مه شکن  2000 لومن از نور زرد بسیار روشن 3000k را برای روشن کردن جاده مه آلود مهیا می کنند. زاویه پرتوی آن برای نورپردازی اختصاصی قابل تنظیم است.

ساخت این نور از یک ماده آلومینیومی برای اطمینان از اتلاف گرما سریع ، قابلیت ضد آب بودن و ضد ضربه بودن برخوردار است و به 50 هزار ساعت طول عمر می دهد. نصب آن بسیار آسان است و با دو سال ضمانت همراه است.

چراغ مه شکن Calais Extremely Bright H8 LED 
چراغ مه شکن Calais Extremely Bright H8 LED

لامپ مه بسیار زرد روشن ، به شما کمک می کند تا در هوای بد به خصوص در روزهای مه آلود رانندگی کنید.

مزایای چراغ های مه شکن

 لامپهای مه شکن را معمولاً در زیر سپر جلو نصب می کنند ، راننده می تواند به وضوح همه چیز را در جاده ببیند. با افزایش دید ، آنها به راننده كمك می كنند كه حتی در شرایط سخت آب و هوایی به خوبی ببیند.

زیبایی شناسی را تقویت کنید. بهترین چراغ های مه شکن حتی در مواقعی که از آن استفاده نمی شود می توانند باعث زیبایی خودرو شوند. هنگامی که آنها به روش صحیح نصب شده اند ، هم سبک و هم عملکردی را اضافه می کنند.

حضور خودتان را به  سایر رانندگان جاده اطلاع دهید. اگر دیدن مسیر پیش رو در هوای بد برای شما دشوار است ، برای رانندگانی که فاقد چراغ مه شکن هستند ، بسیار سخت تر است. چراغ های مه شکن نصب شده به خوبی کار می کنند و به سایر کاربران جاده مکان شما را می دانند و به آنها کمک می کند تا با دقت بیشتری رانندگی کنند.

درجه حرارت رنگ در کلوین اندازه گیری می شود. چراغ های مه شکن معمولاً دمای رنگ بین 3000K و 6500K دارند. بسیاری از دارندگان خودرو این فرض را دارند که چراغ های مه شکن فقط نور زرد (نور با دمای رنگ 3000K) تولید می کنند ، اما این همیشه اتفاق نمی افتد. نور زرد صرفاً به دلیل داشتن طول موج طولانی تر از نور آبی یا سفید ترجیح داده می شود. این امر به آن اجازه می دهد تا در یک فضای مانند – آب – نفوذ کند.