معرفی انواع کفپوش برای خودرو شما

معرفی انواع کفپوش برای خودرو شما

معرفی انواع کفپوش برای خودرو شما : اگر فکر می کنید هدف از کفپوش خودرو فقط برای استراحت پای شما است ، در این صورت اشتباه کرده اید. زیرپایی یا همان کفپوش نقش مهمی در افزایش ارزش زیبایی شناسی خودرو شما دارد. برای مسافران ممکن است فقط به عنوان لوازم جانبی به نظر برسد اما برای راننده تفاوت زیادی در نوع کفپوش مورد استفاده در اتومبیل ایجاد می کند.

کفپوش  اتومبیل باعث می شود که خاک و گل و لای از ماشین شما دور نگه داشته شود. زیرپایی های خودرو پای شما را از خیس شدن دور و فرش کف خودرو را تمیز نگه می دارند. رنگ مناسب کابین شما را درخشان تر می کند ، در حالی که مواد مناسب به کار رفته در آنها جذابیت بالایی را به کل کابین می بخشد. بنابراین مهم است که کفپوش یا زیرپایی مناسب را برای ماشین خود انتخاب کنید.

1. کفپوش پارچه ای یا موکتی

کفپوش  پارچه ای راحترین و ارزانترین زیرپایی در دسترس است. آنها با عقب لاستیکی ممانعت از لغزش خود می شوند و با رنگ ها و طرح های جذاب همراه هستند. تشک های پارچه ای معمولاً در اندازه های جهانی عرضه می شوند و به راحتی در هر اتومبیل جا می گیرند.

می توانید آنها را پاک کرده و گرد و غبار کرده و یا به راحتی به طور روزانه آنها را تمیز کنید. با این حال ، با گذشت زمان ، آنها شروع به ضربه زدن می کنند و ممکن است بیش از حد لغزش کنند. کفپوش موکتی یا پارچه ای حتی در مقایسه با سایر محصولات موجود ، ماندگاری کوتاهی دارند.

تشک های پارچه ای در هر مغازه اتومبیل به راحتی قابل دسترسی است ، اما به دنبال کالاهایی با کیفیت خوب باشید.

کفپوش پارچه ای یا موکتی
کفپوش پارچه ای یا موکتی

2. کفپوش لاستیکی یا ژله ای

زیرپایی لاستیکی به راحتی بادوام ترین و ماندگارترین کفپوش های موجود برای ماشین شما هستند. این امکان وجود دارد که شما آنها را به صورت رایگان از فروشنده خودرو خود بدست آورید. تشک های لاستیکی ممکن است براحتی لیز بخورند ، و مانع استفاده از پدال شوند.

آنها همچنین با استفاده از سطح بافت خود ، رطوبت را حفظ می کنند. تشک های لاستیکی در آب و گل خیس می شوند ، اما خیلی سریع کثیف می شوند و بیشتر به رنگ سیاه دیده می شوند. بنابراین هیچ ارزش زیبایی شناسی را انتظار نداشته باشید. به دنبال آنهایی با کیفیت بالا بروید و به دنبال کفپوش مخصوص مدل ماشین خود باشید.

کفپوش لاستیکی یا ژله ای
کفپوش لاستیکی یا ژله ای

3.کفپوش های وینیلی برای تمام فصول

تمام کفپوش های های این مدل از جنس وینیل ضخیم ساخته شده و نسبت به کفپوش های لاستیکی دوام بیشتری دارند.

آنها لبه های بلند تری دارند که مطمئن می شوید که کف خوردو و لبه های موکت از آب ، گرد و غبار دور نگه داشته میشوند.

کفپوش های وینیلی برای تمام فصول
کفپوش های وینیلی برای تمام فصول

4.کفپوش نمدی

  این کفپوش ها در رنگ ها و گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانند متناسب با ماشین شما باشند. بهترین قسمت در مورد تشک های عشایری یا نمدی این است که آنها آب ، گل و لکه را به راحتی در خود نگه میدارند و به حداقل می رسند.

کفپوش نمدی
کفپوش نمدی

5.کفپوش 3 بعدی

کفپوش های سه بعدی گران ترین هستند و جلوه ای ممتاز به خودرو می دهند. زیرپایی سه بعدی در چندین رنگ مانند مشکی ، بژ و زرشکی ، وضوح مناسبی به خوردو شما می بخشد و فضای داخلی خودرو شم را شیک و بروز می کند.

مناسب بودن کقپوش 3 بعدی در چای پا بسیار عالی است و تمام غبار ، آب و را در خود حفظ می کند. با این حال ، از آنجا که از چرم یا پلیمر ساخته شده است ، هیچ خیسانی وجود ندارد و باید مرتباً تمیز شود. این کفپوش به لطف زیر برسی همچنین دارای خاصیت ضد لغزش است ، اما باید هر از گاهی تنظیم شود ، به ویژه برای جلوگیری از استفاده از پدال.

اگر محیط داخلی کابین خودرو برایتان مهم است ،کفپوش های سه بعدی بهترین و گران ترین موجود در بازار هستند.

کفپوش 3 بعدی
کفپوش 3 بعدی