معرفی کفپوش خودرو آریزو 5

معرفی کفپوش خودرو آریزو 5

معرفی کفپوش خودرو آریزو 5 : چری آریزو 5 یکی از سدان‌های جمع و جور شرکت چری است که بین دو مدل آریزو3 و آریزو7 قرار می‌گیرد. این خودرو در سال 2015 میلادی در نمایشگاه خودروی گوانگژو به نمایش عمومی درآمد و از سال 2016 تولید آن آغاز شد. مدتی پس از این واقعه نیز به بازار کشورمان راه یافت.

 موتور 1.5 لیتری آریزو5 مجهز به تکنولوژی DVVT و گیربکس 7 سرعته CVT که از هماهنگی لازم برخوردار هستن.در طراحی بیرونی این خودرو از تکنیک ایجاد خطوط بر روی بدنه استفاده شده که هم زیبایی آن را دو چندان کرده و هم میزان امنیت آنرا بالا برده است.

چراغ های جلو آریزو 5 نازک و کشیده و دارای ابروهایی سفید رنگ هستند که به ظاهر این خودرو جلوه خاصی بخشیده است.چراغ LED راهنمای عقب این چراغ با الهام از بال پرندگان طراحی شده و عملکردی بالا و عمری طولانی دارد.

نوع طراحی رینگ‌های 16 اینچی نیز وجهه زیبایی داشته و بر افزایش میزان جذابیت بصری نمای جانبی خودرو تاثیر مثبتی دارد. طول نسبتا کوتاه درب صندوق عقب به همراه شیب ستون C، تداعی‌گر یک خودروی فستبک اسپرت در ذهن طرفداران خودرو خواهد بود.استراتژی طراحی همگن در تمامی خودروهای چری به شناخت برند و ایجاد شخصیت مستقل در خودرو کمک شایان نموده است.

 

خرید کفپوش آریزو 5

بیشتر افراد از کفپوش های اتومبیل استاندارد استفاده می کنند که معمولاً همه آنها در یک اندازه ساخته می شوند و برای بیشتر مدل های وسایل نقلیه متناسب خواهند بود.کفپوش های اتومبیل با کیفیت می توانند ظاهر داخلی خودرو را بهبود بخشند.

کفپوش خوردو آریزو 5 در 3 مدل وجود دارند :

تمامی کفپوش های پنج بعدی کاملا وارداتی وتولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا میباشد.

آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمز و گاز و هچنین ریل صندلی هاست.

تمامی کفپوش های 5بعدی از سه لایه تشکیل شده که لایه اول که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است.از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی آن سر نمی خورد.

لابه ای به نام Ani Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه 100% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام وماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد

کفپوش 5 بعدی چری آریزو 6 مدل AM
                              کفپوش 5 بعدی چری آریزو 6

در این محصول تمام نقاط ضعف سایر کفپوش ها بر طرف شده و از لحاظ : ایمنی – استحکام – انعطاف پذیری – کیفیت و ثابت بودن رنگ ، محصول در بالاترین سطح قرار دارد . دارای طراحی منحصر به فرد و خیره کننده که زیبایی داخل خودروی شما را دو چندان میکند . استفاده از بهترین متریال روز دنیا کیفیت این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز کرده و هم سطح محصولات برتر اروپایی قرار داده .

طراحی این محصول متناسب با خودرو مورد نظر شما بوده وکاملا هم اندازه کپوش فابریک خودرو شما می باشد . همراه با عطر و رایحه خوش که فضای خودرو را دلنشین تر می کند . این کفپوش دارای طول عمربالا و بسته بندی زیبا و شکیل ست.

زیرپایی ژله ای چری توس اسپرت

کفپوش های پنج بعدی آریزو 5 زودلوکس کاملا خارجی و وارداتی  و تولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا بوده که این امتیاز باعث شده که برند موجود هیچگونه رقیبی چه درایران و حتی در کشورهای پیشرفته نداشته باشد. متاسفانه اثبات این ادعا تا قبل از خرید کالا و استفاده از آن بسیار سخت است زیرا نیازمند مشاهده کالا و استفاده مشتری است تا رضایت 100% آن بعد از نصب روی خودرویتان برایتان مسلّم شود. … اکنون برای اطلاع شما عزیزان برخی از مهمترین مزایا ی این برند را که به برند ی بی رقیب تبدیل شده است، بیان می کنیم تا در انتخاب خود تردید نکنید.

بررسی کفپوش آریزو 6

اولین نکته مهمی که زیرپایی آریزو 5 را از سایر رقبا متمایز کرده استفاده از به روزترین و پیشرفنه ترین اسکنرهای سه بعدی برای ساخت قالب این نوع کفپوش هاست و از همه مهمتر آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمزوگاز و هچنین ریل صندلی هاست.

لایه اول کفپوش پژو 2008 که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است. و جالب اینکه هیچ لکّ کثیفی روی آن باقی نمی ماند و از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی ان سر نمی خورد.

زیرپایی 5 بعدی آریزو 5 SICG

لایه دوم زیرپایی آریزو 5 که همان لایه میانی است از تهیّه شده است که سبب می شود تا کفپوش با طرّاحی دقیق خاصیّت ارتجاعی داشته باشد و در جای خود ثابت بماند.
متاسفانه در بسیاری از برند های متفرقه ، چه ایرانی و چه خارجی که از مواد بازیافتی تهیّه شده اند، بوی بد در خودرو می پیچد و باعث خرابی و تغییر شکل (دفرمه شدن) کفپوش درفصل گرما می شود.

لایه سوم زیرپایی آریزو 5  Anti Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه 100% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام و. ماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد.

کفپوش 5 بعدی ام وی ام 550 -530 مدل EL

 

این فناوری در صنعت کفپوش سازی از آن رو اهمیّت دارد که بیش از 80% از کفپوش های سه بعدی ایرانی و خارجی که از نمد ساخته می شوند، پس از شست و شو به راحتی خشک نمی شوند و باعث انتشار بوی بد نم در خودرو و البته موجب پوسیدگی موکت کف خودرو خواهند شد.

تمامی زیرپایی های 5 بعدی زودلوکس دارای پلیت استیل در زیر پای راننده است که برخلاف سایر برند ها، به هیچ عنوان زنگ نمی زند و ازآسیب به کفپوش، که از پاشنه کفش در هنگام کلاچ ترمز. حاصل می شود، جلوگیری می کند.