ساعت های Patek Philippe به طور کلی به عنوان برند برتر در بین تمام تولید کنندگان بزرگ ساعت سوئیسی در نظر گرفته می شود. چرا این درست است؟ رودیگر بوچر، مدیر تحریریه مجله خواهر آلمانی WatchTime، Chronos، هفت دلیل برای موفقیت Patek Philippe بیان می کند.

خرید ساعت پتک فیلیپ

دلیل شماره 1: تخصص

Patek Philippe بر هر جنبه ای از ساعت سازی خوب تسلط دارد – از ساعت مچی با دست و پیچیدگی های “استاندارد” با عملکردهایی مانند تقویم سالانه یا منطقه زمانی دوم گرفته تا شاهکارهای پیچیده با تکرار کننده های دقیقه ای، توربیلون ها و گاه نگارهای چند ثانیه ای.

کاردستی استادانه دست در دست استفاده از ماشین آلات مدرن و با تکنولوژی پیشرفته است.

https://www.watchtime.com/wp-content/uploads/2017/12/Patek_Evergreen_RB_Ref_5905.jpg

دلیل شماره 2: سنت

این سطح از تخصص را نمی توان یک شبه به دست آورد. ساعت پتک فیلیپ 177سال است که وجود داشته است و در طول این مدت به طور مداوم ساعت تولید کرده است که نتیجه آن تجربه بسیار زیادی است که از نسلی به ساعت سازان دیگر منتقل می شود.

دلیل شماره 3: چشم انداز

آینده اگرچه Patek Philippe دارای چنین سنت تاریخی است، اما تولید آن به گذشته خود وابسته نیست.

از یک طرف، این شرکت ارزش های هنر سنتی ساعت سازی را حفظ می کند و در عین حال سرمایه گذاری زیادی در استفاده از مواد، فناوری ها و روش های جدید تولید می کند.

این برند همچنین انتخاب آگاهانه ای برای ایجاد طرح های جدید مانند ساعت 2015 خلبانان، Calatrava Pilot Travel Time کرده است.

https://www.watchtime.com/wp-content/uploads/2017/12/Patek_Evergreen_RB_Pilot.jpg

دلیل شماره 4: کیفیت

کیفیت با ارزش ترین نکته ساعت های Patek Philippe است. کل شرکت برای پشتیبانی از آن طراحی شده است.

با معرفی Patek Philippe Seal در سال 2008، این شرکت استانداردهای سفت و سختی را اعمال کرد که اغلب از استانداردهای معمول صنعت فراتر می رود.

اما تعهد به کیفیت فقط در مورد خود ساعت ها صدق نمی کند. Patek Philippe بالاترین استانداردها را برای آموزش کارمندان قرار می دهد – از ساعت ساز تا فروشنده، از جمله پشتیبانی از مشتری که از فروش به خدمات گسترش می یابد

https://www.watchtime.com/wp-content/uploads/2017/12/Patek_Evergreen_RB_Seal.jpg

دلیل شماره 5: شرکت خانوادگی

Patek Philippe در سال 1839 شروع به کار کرد و برای بیش از 80 سال توسط خانواده Stern رهبری می شد و مالکیت آن اکنون در نسل چهارم خود است.

این امر درجه بالایی از ثبات در فلسفه و سیاست های شرکت را فراهم می کند. همچنین امکان تغییر جهت رادیکال تحمیل شده توسط مدیریت در حال تغییر را حذف می کند، بنابراین مسیر موفقیت قطعا ادامه خواهد داشت. این امر پایداری را تضمین می کند که با نکته زیر کاملاً مطابقت دارد.

https://www.watchtime.com/wp-content/uploads/2017/12/Patek_Evergreen_RB_Stern.jpg

دلیل شماره 6: ارزش

هر کسی که یک Patek Philippe می‌خرد می‌داند که اگر بخواهد در تاریخ بعدی آن را بفروشد،

احتمالاً هیچ پولی از دست نخواهد داد. و این کاملاً ممکن است که ارزش ساعت در طول زمان افزایش یابد، اگرچه هیچ راهی برای پیش بینی این در موارد فردی وجود ندارد.

اما این یک واقعیت اطمینان‌بخش است، حتی زمانی که بیشتر مردم ساعتی را صرفاً برای لذت بردن خود خریداری می‌کنند و برنامه‌ای فوری برای فروش مجدد ندارند.

https://www.watchtime.com/wp-content/uploads/2017/12/Patek_Evergreen_RB_Cal_300.jpg

دلیل شماره 7 برای موفقیت

Patek Philippe: دکوراسیون عالی کیفیت تزیینات دستی در فرآیند ساخت، هم از نظر تکنیک و هم سبک بالاست.

حدود 40 تا 60 قطعه حتی برای چرخ ها مورد نیاز است. فرآیندهای صنایع دستی مانند نقاشی میناکاری، حکاکی بسیار ظریف، چیدمان سنگ های قیمتی و منبت نقش بسزایی دارند.

https://www.watchtime.com/wp-content/uploads/2017/12/Patek_Evergreen_RB_Metiers_Dart.jpg