چرا باید چادرخودرو ضد آب بخریم؟

چرا باید چادرخودرو ضد آب بخریم؟

چرا باید چادرخودرو ضد آب بخریم؟

نگران این هستید که ماشین شما ممکن است تحت تأثیر عوامل شدید آبن و هوایی قرار بگیرد؟ اجازه دهید با ذکر یک مثال به شما  بهترین کاورهای ضد آب خودرو ، کمک کنیم. نه تنها استفاده از کاور یا همان چادر اتومبیل باران را مهار می کند بلکه کاورها باعث می شوند وسیله نقلیه شما در برابر مدفوع پرنده ، گرد و غبار ، زنگ زدگی و اشعه ماوراء بنفش قوی نیز محافظت شود. چادرهای ضد آب بسیار مناسب هستند ، به خصوص اگر گاراژ لازم برای پارک کردن در آن وجود نداشته باشد. اگر شما خریدار برای اولین بار هستید ، این راهنمای خرید کاورهای اتومبیل شما را یاری خواهد کرد.

چرا یک کاور اتومبیل ضد آب بخریم؟

وسیله نقلیه خود را در برابر اشعه UV قوی محافظت کنید. پرتوهای UV شدید می توانند رنگ خودروی شما را نابود کنند. برای جلوگیری از این امر ، به کاور ماشین با کیفیت مناسب نیاز دارید. بردن ماشین شما به مغازه برای یک رنگ جدید می تواند بسیار گران باشد. اگر از یک چادر مناسب اتومبیل استفاده کنید ، این هزینه ای است که مطمئناً می توانید از آن جلوگیری کنید.

مبارزه با شرایط جوی سخت. طوفان های شدید می تواند در هر نقطه رخ دهد. تگرگ ، باران ، وزش باد شدید ، گردباد ، طوفان یخ و برف شدید همه می تواند منجر به آسیب به رنگ شود. گرفتن چادر اتومبیل ضد باران ، اتومبیل شما را از زنگ زدگی محافظت می کند.

وسیله نقلیه خود را تمیز نگه دارید. کاورهای اتومبیل ، خودرو شما را از گرد و غبار ، زباله ها ، آب و فضولات پرنده محافظت می کند ، همچنین اطمینان می دهد که برای تمیز کردن آن هر چند وقت پول هدر نمی دهید.

بیشنر بدانیم : آیا استفاده از کاور خودرو خوب است یا بد؟ کلیک کنید

انواع چادرهای ضد آب اتومبیل

  • چادر Universal

کاورهای اتومبیل Universal ارزان هستند اما به درستی در خودرو جای نمی گیرند. اگرچه بهترین کاورهای خودرو برای فضای داخلی یا فضای داخلی نیست ، اما می تواند در هنگام محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر اشعه UV شدید بسیار مفید باشد.

  • چادرهای متناسب نیمه سفارشی

اینها به طور قطع ارزش پول خود را به مشتریان ارائه می دهند. گزینه بسیار بهتری نسبت به کاورهای Universal هستند ، طوری طراحی شده اند که طول ، قد و عرض اکثر وسایل نقلیه متناسب باشد.

  • چادرهای سفارشی

همانطور که از نام آن پیداست ، آنها به گونه ای طراحی شده اند که وسیله نقلیه شما را کاملاً متناسب کند. آنها همچنین دارای جیب آینه و همچنین جای آنتن هستند.

برندهای برتر چادر ضد آب خودرو

کاور خودرو OxGord Signature از بهترین کاورهای اتومبیل موجود در بازار است. این چادر با یک پوشش ضد آب پنج لایه ، سنگین و سه لایه پلی پروپیلن طراحی شده است. این بدان معنی است که این پوشش محافظت برتر در برابر باران ، فضولات پرندگان و سایر شرایط جوی محکم می کند.

با یک لابه تنفس ، چگالشی وجود ندارد ، که مانع از تولید کپک می شود. علاوه بر این ، درزهای تقویت شده آن اطمینان حاصل می کنند که این پوشش در هنگام وزش باد شدید قرار می گیرد و از آسیب دیدن به بدنه خودرو جلوگیری می کند. پارچه پنبه ای نرم آن از بروز خراش های غیر منتظره در کار رنگ جلوگیری می کند. همچنین یک سجاف الاستیک تضمین می کند که درپوش روی خودرو قرار می گیرد.

کاور خودرو Kayme دارای لایه ای از پلی استر است که با دوام و نرم است. همچنین آب را با پارچه ای ضد آب خارج می کند ، بنابراین ماشین شما باید در هنگام طوفان های شدید و باران های شدید خشک بماند.

لایه آلومینیومی نمای بیرونی خودرو و همچنین فضای داخلی خودرو را در برابر پرتوهای مضر UV محافظت می کند. هنگام خرید وسیله نقلیه جدید ، مهم است که رنگ تا حد ممکن محافظت شود. این کار هر از چندگاهی از مراجعه غیرضروری به صافکاری جلوگیری می کند. خودروها از جمله کالاهای با ارزش ما هستند ، به این معنی که برای اطمینان از اینکه آنها به خوبی به ما خدمت می کنند باید اقدامات اضافی انجام دهیم.

چادر خودرو از لوازم جانبی Leader گزینه مناسبی برای استفاده در فضای باز است. ماده تنفس آن از کپک جلوگیری می کند ، و این باعث می شود که کار رنگ در شرایط مناسبی نگه داشته شود. این پوشش به طور جدی آب را دفع می کند و از بدن خودرو در مقابل اشعه های UV شدید محافظت می کند. با اندازه هایی از طول 157 تا 200 اینچ ، می توانید وسایل کاملی مناسب برای طیف وسیعی از وسایل نقلیه بدست آورید. وزن آن تنها 2.5 پوند حمل آن را آسان می کند.

چرا باید چادرخودرو ضد آب بخریم؟
چرا باید چادرخودرو ضد آب بخریم؟

علاوه بر این پوشش 100 درصد ضد گرد و غبار ، تسمه های موجود در پایین آن را نیز ضد باد می کند ، از این رو از پوشش ماشین شما در برابر بادهای شدید محافظت می کند. نکته خوب در این چادر خودرو این است که هزینه کمتری دارد اما در عین حال از تمام فصل محافظت می کنید.

این چادر قسمت های موتور در برابر گرد و غبار ، باران ، اشعه ماوراء بنفش و فضولات پرندگان محافظت قرار میدهد. این پوشش 100 درصد ضد آب و ضد باد دارای یک کیسه حمل و همچنین یک قفل برای محافظت از وسیله نقلیه شما در مقابل سارقان است. این پارچه از پلی استر بافته شده قابل تنفس ساخته شده است و روکش ضد خش است.

این پوشش به خوبی ساخته شده است و در شرایط باد روی وسیله نقلیه شما می ماند. ماشین شما را در هوای باران خشک نگه می دارد و قرار دادن آن بسیار آسان است. هزینه بسیار کمتری نسبت به روکش های سفارشی دارد و به نظر می رسد کیفیت خوبی دارد. داخل آن نیز بسیار نرم است ، بنابراین به وسیله نقلیه شما آسیب نمی رساند. به طور کلی ، آن را به اندازه کافی سبک وزن است.

نکات در مورد چادرهای ضد آب اتومبیل

حتما هنگام خرید کاور اتومبیل خود از اندازه صحیح استفاده کنید. بسیاری از خریداران معمولاً اندازه گیری ماشین خود را تخمین می زنند ، وقتی پوشش خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد ناامید می شوند. همچنین ، هنگام خرید کاور جدید خودرو ، سال / ساخت / مدل اتومبیل خود را به خاطر بسپارید ، زیرا برخی وب سایت ها ابعاد صرفه جویی شده ای را برای انواع خودروها دارند.

پوششی را ببندید که بندهای مناسب دارد. تسمه ها باعث می شود که روکش ضد باد باشد و از آن در اثر باد شدید از بین نروند. همچنین ، محافظت در برابر گرد و غبار و باران نیز به شما اضافه شده است. پوشش اتومبیل که به راحتی در هنگام طوفان ها جدا می شوند، انتخاب مناسبی نیست.

خرید چادر تنفس دار در برابر کپک محافظت می کند. درپوش های ماشین تنفس مانع از گرفتگی رطوبت در زیر پوشش می شوند. مجدداً این اطمینان حاصل می شود که رنگ خودرو تحت تأثیر قرار نمی گیرد