خرید زیرپایی 5 بعدی Am

کفپوش  اتومبیل باعث می شود که خاک و گل و لای از ماشین شما دور نگه داشته شود. زیرپایی های خودرو پای شما را از خیس شدن دور و فرش کف خودرو را تمیز نگه می دارند. رنگ مناسب کابین شما را درخشان تر می کند ،

در حالی که مواد مناسب به کار رفته در آنها جذابیت بالایی را به کل کابین می بخشد. بنابراین مهم است که کفپوش یا زیرپایی مناسب را برای ماشین خود انتخاب کنید.

کفپوش های اتومبیل 5D برترین دسته کفپوش های خودرو هستند که 100٪ ضد آب و گرد و غبار و با طراحی 5 بعدی منحصر به فرد با بافت چرمی هستند.

کفپوش 5 بعدی مزدا 3 مدل AM

ویژگی های کفپوش خودرو AM

این کفپوش ها مجهز به پد پاشنه پا در سمت راننده است تا حداکثر امنیت را هنگام رانندگی فراهم کند و لبه های بلند آن کاملاً از موکت کف خودرو شما محافظت میکند و به همه اجسام ناخوشایند ناخواسته اجازه نمی دهد که به موکت شما آسیب برساند.

کفپوش 5 بعدی جک S3 مدل AM

بسیار بادوام هستند و ظاهری عالی به اتومبیل شما و فضای داخلی خودرو شما یک کلاس کاملاً متناسب می دهد. در چندین گزینه رنگ موجود است ، اینها به راحتی قابل نصب هستند و به دلیل داشتن مواد قابل شستشوی ، کار کردن با آن ساده است.

تمامی کفپوش های پنج بعدی  کاملا چرمی وتولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا میباشد.

آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمز و گاز و هچنین ریل صندلی هاست.

تمامی کفپوش های 5بعدی Am از سه لایه تشکیل شده که لایه اول که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است.

از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی آن سر نمی خورد.

لایه ای به نام Ani Slip Material در کفپوش Am وجود دارد که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه 100% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام وماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد.

زیرپایی 5 بعدی خودرو AM

اولین نکته مهمی که تمامی کفپوش های 5 بعدی خودرو را از سایر رقبا متمایز کرده استفاده از به روزترین و پیشرفنه ترین اسکنرهای سه بعدی برای ساخت قالب این نوع کفپوش هاست و از همه مهمتر آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمزوگاز و هچنین ریل صندلی هاست.

کفپوش های پنج بعدی خودرو گران ترین هستند و جلوه ای ممتاز به خودرو می دهند. زیرپایی پنج بعدی در چندین رنگ مانند مشکی ، بژ و زرشکی ، وضوح مناسبی به خوردو شما می بخشد و فضای داخلی خودرو شم را شیک و بروز می کند.

کفپوش 5 بعدی جک S3 مدل AM
کفپوش 5 بعدی سمند مدل AM

مناسب بودن کقپوش پنج بعدی AM در جای پا بسیار عالی است و تمام غبار ، آب و را در خود حفظ می کند. با این حال ، از آنجا که از چرم یا پلیمر ساخته شده است ، هیچ خیسانی وجود ندارد و باید مرتباً تمیز شود. این کفپوش به لطف زیر برسی همچنین دارای خاصیت ضد لغزش است ، اما باید هر از گاهی تنظیم شود ، به ویژه برای جلوگیری از استفاده از پدال.