بهترین سیستم های دزدگیر اتومبیل

بهترین سیستم های دزدگیر اتومبیل

بهترین سیستم های دزدگیر اتومبیل :

اتومبیل  صرفا فقط وسیله حمل و نقل نیست ، بلکه یک همراه مورد اعتماد شما در سفر است ، یکی از با ارزش ترین دارایی های شما و شاید مهمتر از همه ، یک دستگاه حافظه همراه است. بهترین راه برای محافظت از رانندگی شما مسلح کردن آن با سیستم دزدگیر خودرو است. ما چند گزینه عالی برای بهترین سیستم دزدگیر اتومبیل در بازار پیدا کردیم.

مزایای سیستم های دزدگیر خودرو

از سرمایه گذاری خود محافظت کنید: حقیقت این است که شما یک هزینه ای زیادی بابت مجموعه چرخ های براق خود پرداخت کرده اید ، بنابراین به نظر می رسد که می خواهید از سرمایه گذاری خود محافظت کنید. سیستم اعلام خطر یا همان دزدگیر اتومبیل مقرون به صرفه ترین و آسان ترین راه برای تأمین امنیت در مقابل سرقت خودرو است.

حق بیمه خود را پایین بیاورید. آیا به دنبال راهی مطمئن برای کاهش نرخ بیمه خود هستید؟ اضافه کردن سیستم هشدار اتومبیل به وسیله نقلیه ، حق بیمه ماهانه شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در حقیقت ، مبلغی که برای بیمه صرفه جویی می کنید ، اغلب در زمان یک سال هزینه خطر دزدگیر برای خودرو را جبران می کند.

آرامش خاطر. سرمایه گذاری در سیستم دزدگیر اتومبیل ضد سرقت نه تنها امنیت ملموس را برای سواری محبوب شما فراهم می کند ، بلکه به شما آرامش می بخشد که بدانید وسیله نقلیه شما به اندازه کافی در مقابل سرقت محافظت می شود. این مسئله را به ویژه وقتی احساس اضطراب جدایی از دور شدن از ماشین گرامی خود در طول تعطیلات می کنید ، بسیار راحت خواهید یافت.

رهگیری سریعتر سرقت . بیشتر دزدگیر های رده بالای خودرو از ردیابی GPS برخوردار هستند ، بنابراین در صورت سرقت وسایل نقلیه شما ، شرکت دزدگیر می تواند ماشین شما را ردیابی کرده و از محل دقیق آن به مسئولان اطلاع دهد. با استفاده از این فناوری نوآورانه در کنار شما ، مقامات انتظامی می توانند وسیله نقلیه شما را سریعتر از اتومبیل هایی که مجهز به سیستم ردیابی GPS نیستند رهگیری کنند.

ویژگی های سطح بالا را اضافه کنید. سیستم های امنیتی پیشرفته تر اتومبیل ویژگی های خلاقانه ای مانند شروع / توقف موتور از راه دور را برای راحتی بیشتر اجرا می کنند. سایر لمس های پریمیوم شامل ورودی بدون کلید و صدای زنگ قابل تنظیم و صدا هستند.

انواع سیستم های دزدگیر ماشین

  • فعال Active

سیستم های دزدگیر خودرو فعال هنگام لمس یک دکمه فعال یا غیرفعال می شوند. برخلاف هشدارهای منفعل ، به سادگی قفل کردن درهای وسیله نقلیه و پیاده روی ، سیستم زنگ خطر فعال خودرو را نخواهید داشت. این نوع دزدگیر اتومبیل برای مصرف کنندگان ایده آل است که تجربه ای جذاب تر در زمینه ایمن سازی وسایل نقلیه خود را ترجیح می دهند.

  • منفعل Passive

با خاموش بودن موتور در اتومبیل ، درها قفل می شود ، سیستم های اعلام خطر اتومبیل منفعل به طور خودکار فعال می شوند. برای غیرفعال کردن سیستم امنیتی منفعل خودرو ، راننده باید درها را باز کند. این نوع دزدگیر ماشین پس از خرید گزینه بسیار خوبی برای رانندگانی است که برای ایمن سازی خودرو خود از رویکرد دستی استفاده می کنند.

  • شنیدنی Audible

همانطور که از نام آن پیداست ، سیستم های هشدار دهنده اتومبیل قابل شنیدن هر زمان که سرقت می شوند هشدار شنیداری را منتشر می کنند. هشدار شنیداری مکرراً تا صدای زنگ توجه جلب می شود. این نوع زنگ هشدار در جلب توجه به یک دزد احتمالی که قصد دارد به داخل وسیله نقلیه شما وارد شود ، مؤثر است ، اما اگر به طور تصادفی آن را تنظیم کنید ، آزار دهنده است.

  • GPS

بهترین دزدگیر اتومبیل با ردیابی GPS به مکان یابی وسیله نقلیه شما هنگام سرقت کمک می کند. سیستم های هشدار دهنده اتومبیل با ردیابی GPS ، مکان دقیق یک وسیله نقلیه مسروقه را مشخص می کنند و به پلیس در بازیابی سریع خودرو و همچنین دستگیری مجرم کمک می کنند.

  • شروع از راه دور Remote Start

سیستم های دزدگیر اتومبیل با شروع از راه دور به شما امکان می دهد وسایل نقلیه خود را از راه دور به راحتی روشن کنید. این امر به ویژه در آب و هوای سرد بسیار مفید است زیرا می توانید وسیله نقلیه خود را قبل از خاموش کردن یا A / C گرم کنید تا کابین در آب و هوای گرم راحت باشد. یافتن بهترین دزدگیر اتومبیل با شروع از راه دور دشوار نیست ، زیرا خریداران گزینه های مقرون به صرفه بسیاری را در بازار پیدا می کنند.

  • Two-Wayدزدگیر

این نوع سیستم هشدار اتومبیل ارتباط دو طرفه بین زنگ وسیله نقلیه شما و شیب کلید را فراهم می کند. سیستم پیجینگ دو طرفه هنگام فعال یا غیرفعال کردن سیستم هشدار ، در هنگام قفل شدن یا باز کردن درها و در هنگام خاموش شدن زنگ ، به شما هشدار می دهد. از آنجا که گزینه های زیادی در دسترس است ، خرید بهترین دزدگیر اتومبیل دو طرفه می تواند مشکل باشد. با این حال ، شما باید از اکثر مدل های ارائه شده توسط تولید کنندگان معتبر راضی باشید.

برندهای برتر دزدگیر خودرو

  • Avital

Avital بیش از 18 سال است که در امنیت وسایل نقلیه و سیستم راه اندازی از راه دور نامی قابل اعتماد است. Avital با ترکیب فناوری  در سیستم های امنیتی اتومبیل خود ، انواع مختلفی از سیستم های اعلام خطر از جمله Avital 3100LX محبوب خود را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

  • Python

مستقر در جنوب کالیفرنیا ، پایتون با بیش از 30 سال تجربه در تولید سیستم های امنیتی خودرو و سیستم های راه اندازی خودکار از راه دور ، به یکی از شناخته شده ترین مارک های این صنعت تبدیل شده است. یکی از محصولات برتر آن Python 5706P Responder است.

  • Viper

ویپر با داشتن دفتر مرکزی در کالیفرنیای جنوبی آفتابی واقع شده است ، ویپر با بیش از 30 سال تجربه در زیر کمربند خود به یکی از مشهورترین مارک های اعلام خطر خودرو تبدیل شده است. یکی از بهترین سیستم های پرفروش آن ، Viper 3106V است و همه آنها را از زنگ های اتومبیل هوشمند تا سیستم راه اندازی از راه دور ارائه می دهد.

ویژگی های اصلی یک دزدگیر خودرو

  • محافظت carjack

محافظت از Carjack ترکیبی از هشدارهای جذاب ، چراغهای چشمک زن و سوئیچ های اشتعال برای جلب توجه بیشتر به سارقان اتومبیل که سعی در داخل خودرو شما دارند. این ویژگی جامع با هدف این است که سارقان از سرقت سوار خودداری کنند و در انجام این کار کاملاً مؤثر است. محافظت Carjack در همه سیستم های دزدگیر استاندارد نیست ، اما ممکن است در برخی مدل ها گزینه ای باشد.

  • انتقال رمزگذاری شده

متأسفانه ، سارقان خودرو ، می توانند سیگنال را از fob key شما هک کنند و وسیله نقلیه خود را از راه دور باز کنند. اگر شما بر روی سیستم دزدگیر اتومبیل بی سیم با ورودی از راه دور تنظیم شده است ، ضروری است که سیستمی را پیدا کنید که از یک رمزگذاری شده استفاده کند تا سارقان با بهره برداری از فن آوری رادور کند.

  • Remote دو تایی

دزدگیراصلی اتومبیل به طور معمول دارای ریموت یک طرفه است که به شما امکان می دهد قفل و قفل درهای وسیله نقلیه خود را قفل کنید . یک ریموت دو طرفه بازخورد بصری را ارائه می دهد که شما عملکردهای متداول مانند روشن کردن موتور ، رادیو یا A / C خود را انجام داده اید. برخی از مدل های بالاتر دارای صفحه نمایش LCD هستند که ورودی ها و هشدارهای امنیتی را نشان می دهد.

سوالات متداول درباره دزدگیر

 

آیا نیاز به نصاب حرفه ای برای دزدگیر خودرو دارم؟

اگر شما دارای ابزار ، زمان و توانایی فنی لازم برای نصب سیستم دزدگیر خودرو دارید، باید بتوانید کار را انجام دهید. از طرف دیگر ، اگر فکر درگیری با سیستم برقی ماشین شما باعث شود تا در نصب به مشکل بخورید، مطمئناً بهترین کار این است که برای نصب به یک حرفه ای مراجعه کنید.

آیا دزدگیر ماشین باتری وسیله نقلیه من را تخلیه می کند؟

پاسخ: بله ، اگرچه میزان واقعی کاهش آن به سیستم های اتومبیل متصل به سیستم دزدگیر بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر سیستم دزدگیر شما چراغ و سایر لوازم جانبی اتومبیل شما را خاموش کند ، می تواند ظرف چند ساعت باتری شما را تخلیه کند. علاوه بر این ، اگر باتری شما در هنگام زنگ زدن شارژ کامل نداشته باشد ، می توانید باتری را سریعتر تخلیه کنید.

چه چیز درباره دزدگیر همراه ریموت از راه دور مفید است؟

پاسخ: دزدگیر با قابلیت شروع از راه دور برای کاربرانی که در آب و هوای سرد زندگی می کنند بسیار مفید است زیرا می توانید موتور خود را از راه دور روشن کنند و اجازه دهند ماشین شما برای چند دقیقه گرم شود . شروع از راه دور در آب و هوای گرم بسیار مفید است زیرا می توانید از راه دور سوار خود را شروع کنید و دکمه A / C را انجام دهید تا کابین با خنک بودن هنگام آماده شدن برای خنک شدن ، شود.