بهترین کفپوش لاستیکی خودرو 2019

بهترین کفپوش لاستیکی خودرو 2019

بهترین کفپوش لاستیکی خودرو 2019 : اتومبیل های ما بازتابی از شخصیت ما است و وقتی نوبت به حفظ بی عیب و نقص فضای داخلی می رسد ، تقریباً هر کاری انجام خواهیم داد. زیرپایی خودرو یک قدم اساسی برای محافظت از موکت اتومبیل شما ضمن اضافه کردن سطح سفارشی سازی است. کفپوش های امروزی خیلی متنوع شده اند و طرح های منحصر به فردی را برای محافظت از فرش و موارد دیگر ارائه می دهند. بیایید نگاهی به برخی از بهترین کفپوش هایی که امروز می توانید بخرید ، بیاندازیم.

توجه : برای محافظت از فضای داخلی و تقویت زیبایی شناسی ، مجموعه ای از کفپوش خودرو با کیفیت را انتخاب کنید

از فرش اتومبیل خود به سبک خودتان محافظت کنید

1.کفپوش خودرو WeatherTech W340

کفپوش های لاستیکی خودرو همه کاره WeatherTech ، کفپوش هایی برای وسایل نقلیه شما در هر فصلی با کانالهای کاملاً پیچیده طراحی شده برای به دام انداختن آب ، نمک جاده ، گل و ماسه هستند. زیرپایی WeatherTech برای جلوگیری از پیچ خوردگی و ترک خوردگی در هوای زیر صفر مهندسی شده است.

کفپوش خودرو WeatherTech W340
کفپوش خودرو WeatherTech W340

با ارائه یک طراحی محکم و قابل شستشو ، WeatherTech W340 یک ترکیب ارزشمند و با دوام است.

طراحی لاستیکی خوب و ضخیم ، پشته هایی که گل و آب را به دام می اندازد ، طرحی بدون لغزش است که کف اتاق را در اطراف ناحیه راننده نگه می دارد.

ساخته شده در ایالات متحده آمریکا. متشکل از یک ترکیب لاستیک مانند سنگین است که دارای شیارهای عمیق است. تقریبا بدون ماده لاتکس بدون بو ، بدون PVC ها ، کادمیوم یا سرب مضر است و 100٪ قابل بازیافت است!

کفپوش خودرو WeatherTech W340
کفپوش خودرو WeatherTech W340

2.کفپوش خودرو BDK Metallic Rubber

تشک لاستیکی فلزی BDK نه تنها وسیله نقلیه شما را شخصی می کند بلکه محافظت حداکثری را در برابر همه زباله های مضر و خاک ایجاد می کند. انقباض لاستیک سنگین با یک فلز بالا با ایم کفپوش فضای داخلی خسته کننده خود را بروزکنید.

لاستیک سه بعدی فرش یا موکت اصلی خود را از کثیفی ها محافظت کنید  4 قطعه : 2 جلو و 2 عقب.

کفپوش خودرو BDK Metallic Rubber
کفپوش خودرو BDK Metallic Rubber

از نظر قیمت و دیدگاه زیبایی شناختی ، کفپوش های لاستیکی فلزی BDK یک خرید ایده عال است.

محصولات با کیفیت BDK Pro تضمین می کند که کلیه محصولات تست سختی را پشت سر گذاشته اند که شیارهای گسترده و لبه های بلند ، گل و لای و آلودگی را به دام می اندازند. پشتی ضد لغزش Nib کمک می کند تا کفپوش ها را در جای خود ایمن نگه دارید

3.کفپوش خودرو Cooper Tires Discoverer STT Pro All-Weather

برای مجموعه ای عالی از کفپوش های خودرو ، کفپوش های لاستیکی Cooper Tires Discoverer STT Pro All-Weather یک طراحی ضخیم و با دوام ارائه می دهد که پاسخگوی نیاز شما در همه شرایطی هستند.

طراحی ضخیم و ، ساخته شده از لاستیک محکم ، کفپوش کف می تواند ضد خش و خط باشد و هنوز هم از فرش یا موکت شما محافظت می کند. طراحی بادوام برای مدتی بدون تعویض ادامه خواهد یافت.

کفپوش خودرو Cooper Tires Discoverer STT Pro All-Weather
کفپوش خودرو Cooper Tires Discoverer STT Pro All-Weather

ساخته شده از لاستیک بدون بو ، طراحی شده برای جلوگیری از تغییر شکل در دمای بالا یا زیر صفر. سنگین بودن مواد ، مواد بادوام و گل های کوچک افزایش یافته به پوسته پوسته شدن گل و لای کفش کمک می کند. طراحی فوق العاده خط ریج فوق العاده با پشتیبان ضد لغزش.

تمیز کردن آسان این کفپوش – لاستیک با دوام و انعطاف پذیر که تمیز کردن آن آسان است ، به راحتی با شلنگ باغچه آنرا بشویید بشویید.

مزایای کفپوش های با کیفیت

اول و مهمتر از همه ، هیچ کس نمی خواهد فرش کثیف در اتومبیل آنها باشد. مجموعه خوبی از کفپوش های لاستیکی برای کسی که در ساخت و سازها کار می کند ، از آنجا که رد گل و بقایای آن داخل ماشین شما می تواند باعث زشت دیده شدن کف شود.

بهترین کفپوش های برای تمام فصول نه تنها از فضای داخلی شما محافظت می کنند بلکه پای شما را از لغزش در شرایط خطرناک رانندگی حفظ می کنند.

وقتی صحبت از شخصی سازی فضای داخلی خودرو شما می شود ، همه چیز را می توان متناسب با شخصیت راننده تهیه کرد. کفپوش خودرو 5بعدی یک روش دیگر است که شما می توانید فضای داخلی خود را بدون اینکه از هزیته زیادی برای آن دهید، ایجاد کنید. بیشتر مجموعه های مدرن از ویژگی های جهانی برخوردار هستند و همین امر باعث می شود انتخابی با شخصیت شما کمی ساده تر شود.

نکته:

به دست آوردن مجموعه ای از کفپوش اتومبیل ارزان قیمت ممکن است در آن زمان بسیار خوشایند به نظر برسد ، اما اگر کیفیت آن ضعیف باشد ، ممکن است به زودی مجبور شوید برای مجموعه دیگری هزینه کنید.

سؤالات متداول

آیا کفپوش لاستیکی خودرو انتخاب خوبی برای بچه ها است؟

بله . یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد این است که کودک شما مقداری بستنی وانیلی را روی فرش اتومبیل شما می ریزد. کفپوش های لاستیکی باعث تمیز ماندن و کف وسیله نقلیه شما را در برابر آن گرمای تابستانی محافظت می کنند.

آیا کفپوش های پارچه ای ضد حساسیت هستند؟

بله. بدیهی است ، شما نمی خواهید چیزی را به اتومبیل خود وارد کنید که قصد دارد آلرژی را منتقل کند ، اما کفپوش های پارچه ای امروزه ضد حساسیت هستند. اگر آلرژی نگران کننده باشد ، تشک کف لاستیکی می تواند گزینه ای مناسب تر باشد.