روکش صندلی چرم دنا

روکش صندلی چرم دنا

روکش صندلی چرم دنا : روکش صندلی خودرو، صندلی‌ها در برابر کثیفی های روزمره – بچه‌ها، حیوانات، خاک ، لکه ها محافظت میکند.

پوشش صندلی خوب می‌تواند به حفظ صندلی‌های شما برای سال‌ها کمک کند. همه روکش های زودلوکس به گونه ای طراحی شده اند که ضمن زیبایی فضای داخلی ، صندلی شما را محافظت کند.

اگر می‌خواهید فضای داخلی اتومبیل تان را بدون سرمایه‌گذاری در خرید صندلی جدید عوض کنید، گزینه خوبی است. آن‌ها هم چنین مزایای زیادی برای خودروی شما دارند و ارزش فروش مجدد خودروتان را بالا نگه می‌دارند.

 

روکش صندلی چرم دنا
روکش صندلی چرم دنا

خرید روکش صندلی چرم دنا

ما در فروشگاه زودلوکس سعی برا آن داریم تا با بهترین کیفیت و قیمت را در اختیار شما قرار دهیم. روکش های ما گارانتی شستشو و یکسال ضمانت دارند تا شما بتوانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

انواع روکش صندلی برای پژو دنا

در فروشگاه زودلوکس تلاش کرده ایم تا سلیقه های متفاوت را در نظر گرفته و مطابق با آن روکش های متنوعی را تامین کنیم از جمله این روکش ها میتوانیم به :

چرم:

توصیه ما چرم است. نه تنها جلوه خاص و زیبایی به خودرو شما میدهد ، بلکه یکی از با دوام ترین برای روکش صندلی است. به علاوه ، این مزیت را دارد که تمیز کردن آن بسیار راحت تر از هر نوع دیگر است.

 مخمل:

اگر به دنبال روکش برای ماشین خود  هستید و دوست ندارید روکش چرمی باشد، بنابراین روکش مخمل گزینه ای ایده ال برای شماست.این روکش ها ظاهری فابریک به صندلی شما میدهند و لطافت و نرمی از ویژگی های بارز آن است.

پارچه ای:

با روکش پارچه ای احساس راحتی دارید. پارچه به هیچ مراقبت ویژه‌ای از جمله تمیز کردن بخار نیاز ندارد،. همچنین نشستن بر وی صندلی نه خیلی گرم یا سرد نیست، پس نیازی نیست نگران صندلی اتومبیل خود باشید که در تابستان بیش از حد داغ  و در زمستان سرد باشد.با این حال، ممکن است احساس کنید که روکش های پارچه‌ای به اندازه کافی لوکس نیست.

زودلوکس را در اینستاگرام دنبال کنید