قیمت کفپوش 5 بعدی

قیمت کفپوش 5 بعدی

قیمت کفپوش 5 بعدی

کفپوش های اتومبیل 5D برترین دسته کفپوش های خودرو هستند که 100٪ ضد آب و گرد و غبار و با طراحی 5 بعدی منحصر به فرد با بافت چرمی هستند.

این کفپوش ها مجهز به پد پاشنه پا در سمت راننده است تا حداکثر امنیت را هنگام رانندگی فراهم کند و لبه های بلند آن کاملاً از موکت کف خودرو شما محافظت میکند و به همه اجسام ناخوشایند ناخواسته اجازه نمی دهد که به موکت شما آسیب برساند.

بسیار بادوام هستند و ظاهری عالی به اتومبیل شما و فضای داخلی خودرو شما یک کلاس کاملاً متناسب می دهد. در چندین گزینه رنگ موجود است ، اینها به راحتی قابل نصب هستند و به دلیل داشتن مواد قابل شستشوی ، کار کردن با آن ساده است.

قیمت کفپوش 5 بعدی
قیمت کفپوش 5 بعدی

قیمت و خرید کفپوش 5 بعدی خودرو

فروشگاه اینترنتی زودلوکس سعی بر آن داشته تا بتواند تمامی سلیقه ها را با هر توان بودجه ای جلب کند.

این کفپوش های در نوع وارداتی و ایرانی موجود هستند:

  • وارداتی : این زیرپایی یا کفپوش از بهترین مواد و جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا بوده که این امتیاز باعث شده که  هیچگونه رقیبی چه درایران و حتی در کشورهای پیشرفته نداشته باشد. متاسفانه اثبات این ادعا تا قبل از خرید کالا و استفاده از آن بسیار سخت است زیرا نیازمند مشاهده کالا و استفاده مشتری است تا رضایت 100% آن بعد از نصب روی خودرویتان برایتان مسلّم شود. جنس این کفپوش ها چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است.
قیمت کفپوش 5 بعدی
کفپوش 5 بعدی
  • داخلی یا ایرانی: این کفپوش نیز از مواد خارجی ولی تولید داخل می باشد نسبت به کفپوش وارداتی قیمت مناسب تری دارد و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است.جنس این کفپوش ها هم چرمی بوده و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است.
قیمت کفپوش 5 بعدی
قیمت کفپوش 5 بعدی

تمامی زیرپایی های 5 بعدی زودلوکس دارای پلیت استیل در زیر پای راننده است که برخلاف سایر برند ها، به هیچ عنوان زنگ نمی زند و ازآسیب به کفپوش، که از پاشنه کفش در هنگام کلاچ ترمز. حاصل می شود، جلوگیری می کند.