فیدلیتی یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است. برای درک بهتر ابعادش باید بگوییم جثه‌ای کوچک‌تر از توسان TL و بزرگ‌تر از چری تیگو 7 دارد. شاید در بخش قوای فنی و توانایی‌های حرکتی نکته هیجان‌انگیز خاصی در این محصول (بخصوص به نسبت قیمت) یافت نکنید اما به لطف پیشرانه توربو و گشتاور کافی و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به شما اطمینان می‌دهم که برای استفاده‌های معمول خانوادگی و سبقت‌گیری‌های جاده‌ای، با مشکل و کمبودی مواجه نخواهید شد.
البته با توجه به ساختار تک دیفرانسیل و ویژگی‌های فنی و مشخصات پلتفرم و شاسی، کاملاً مشخص است که فیدلیتی برای آفرود ساخته نشده و همچون سایر کراس‌اوورهای تک دیفرانسیل، صرفاً برای جذابیت‌های ظاهری و جادار شدن اتاق و عبور راحت‌تر از دست اندازهای معمول، قد کشیده است.

خرید کفپوش فیدلیتی پرایم

فیدلیتی - 13

کفپوش دیگنیتی پرایم :

  • کفپوش 5 بعدی دیگنیتی بهمن موتور fidelity مدل EM

کفپوش فوق برای خودرو فیدلیتی مناسب است.یکی از نقاط قوت این کفپوش جنس مواد به کار رفته در تولید ان است که از مواد چرم پی وی سی و فوم اوا ساخته شده است.کفپوش فوق دارای سه تکه ی مجزا بوده که دو تکه ی ان برای قسمت جلوی خودرو بوده و یک تکه ی بزرگ ان برای قسمت عقب خودرو میباشد.این کفپوش به خوبی کف خودرو را پوشش میدهدو مانع از خوردگی و ساییدگی ان میشود.این محصول ضد اب نیز میباشد.

کفپوش 5 بعدی فیدلیتی بهمن موتور fidelity مدل EM

محصولی که در این صفحه مشاهده می کنید زیرپایی 5 بعدی فیدلیتی بهمن موتور Dignity EM است. تمامی کفپوش های پنج بعدی  کاملا وارداتی وتولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا میباشد.

آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمز و گاز و هچنین ریل صندلی هاست.

تمامی کفپوش های 5بعدی از سه لایه تشکیل شده که لایه اول که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است.از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی آن سر نمی خورد.

لابه ای به نام Ani Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه 100% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام وماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد