کفپوش خودرو لیفان X60

معرفی کفپوش خودرو لیفان X60

معرفی کفپوش خودرو لیفان X60 : این خودرو که با نام X60 بصورت CKD وارد کشور خواهد شد اولین محصول شاسی بلند خودروسازی لیفان چین و سومین محصول شرکت کرمان موتور پس از لیفان ۵۲۰ و ۶۲۰ می باشد . لیفان X60 از موتور ۱۸۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپه با توان ۱۳۲ اسب بخار بهره می برد که مجهز به سیستم تنظیم زمان بندی سوپاپ های هوشمند بوده و از طریق گیربکس ۵ سرعته ی دستی ، توان موتور را به محورهای جلو انتقال می دهد . ماکزیمم سرعت X60 حدود ۱۷۰ کیلومتر در ساعت برآورد گردیده است .

در نمای رو‌به‌رو، لیفان X60 دارای چراغ‌های کشیده با الگویی شبیه به بال پرنده است که حدود یک دهه قبل، شدیدا مورد توجه خودروسازان آسیایی، خصوصا هیوندای بود. این بخش، مستقل از دیگر اجزا، ظاهر خوبی دارد و با کمی تورفتگی در بدنه، حس یک کراس‌اور اسپرت را به بیننده القا می‌کند. متناسب با چراغ‌های اصلی، جلوپنجره هم دارای نمای بیضی شکل با کشیدگی به سمت پایین است که با خطوط عمودی در مدل جدید، تهاجمی‌تر به‌نظر می‌سد و اصطلاحا به سبک پانامریکانا (استفاده شده در محصولات اسپرت مرسدس بنز AMG، مثل مرسدس GT R) شباهت دارد.

 

کلاس بدنه‌ی لیفان X60 در گروه کراس‌اورهای کوچک، از نمای جانبی و خصوصا زمانی‌که نزدیک خودرو ایستاده باشید، به وضوح احساس می‌شود. کاپوت جلو، کوتاه است و ارتفاع سقف هم، چندان زیاد نیست. هرچند که با فنربندی بلند، کمی از حس یک کراس‌اور، به بیننده القا می‌شود؛ اما در مقایسه با خودروهایی مثل ام‌وی‌ام X33 S اسپرت و هاوال H2، قدیمی و کوچک‌تر به‌نظر می‌رسد. طراحان لیفان X60، با چاق‌کردن گلگیرها تلاش کرده‌اند تا ابهت بیشتری برای محصول خود فراهم کنند که البته، نتیجه‌ای عالی در پی نداشته است و باتوجه به عدم تقارن در جلو و عقب، رینگ‌های کوچک ۱۶ اینچی در نمونه‌ی وارداتی و فضای خالی داخل گل‌یگر، ناموزون جلوه می‌کند. البته نمای جانبی لیفان X60 دارای نکاتی مثبتی نیز هست که شامل ریل فلزی باربند، آینه بغل‌های راهنمادار هم‌رنگ بدنه و یک خط عمیق چشم‌نواز، در امتداد دستگیره‌ها می‌شود.

خرید کفپوش لیفان X60

بیشتر افراد از کفپوش های اتومبیل استاندارد استفاده می کنند که معمولاً همه آنها در یک اندازه ساخته می شوند و برای بیشتر مدل های وسایل نقلیه متناسب خواهند بود.کفپوش های اتومبیل با کیفیت می توانند ظاهر داخلی خودرو را بهبود بخشند.

کفپوش خوردو لیفان X60 در 3 مدل وجود دارند :

  • کفپوش ۵ بعدی لیفان X60 ایکس ۶۰ مدل EL

محصولی که در این صفحه مشاهده می کنید زیرپایی ۵ بعدی  لیفان X60 ایکس ۶۰ مدل EL است. تمامی کفپوش های پنج بعدی  کاملا وارداتی وتولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا میباشد.

آنالیز آن برای پوشش ۱۰۰% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمز و گاز و هچنین ریل صندلی هاست.

تمامی کفپوش های ۵بعدی از سه لایه تشکیل شده که لایه اول که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است.از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی آن سر نمی خورد.

لابه ای به نام Ani Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه ۱۰۰% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام وماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد.

 

 

کفپوش 5 بعدی لیفان X60 ایکس 60 مدل EL

 

 

در این محصول تمام نقاط ضعف سایر کفپوش ها بر طرف شده و از لحاظ : ایمنی – استحکام – انعطاف پذیری – کیفیت و ثابت بودن رنگ ، محصول در بالاترین سطح قرار دارد . دارای طراحی منحصر به فرد و خیره کننده که زیبایی داخل خودروی شما را دو چندان میکند . استفاده از بهترین متریال روز دنیا کیفیت این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز کرده و هم سطح محصولات برتر اروپایی قرار داده .

طراحی این محصول متناسب با خودرو مورد نظر شما بوده وکاملا هم اندازه کپوش فابریک خودرو شما می باشد . همراه با عطر و رایحه خوش که فضای خودرو را دلنشین تر می کند . این کفپوش دارای طول عمربالا و بسته بندی زیبا و شکیل ست.

زیرپایی ژله ای لیفان توس اسپرت

 

کفپوش های پنج بعدی لیفان ایکس 60 زودلوکس کاملا خارجی و وارداتی  و تولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا بوده که این امتیاز باعث شده که برند موجود هیچگونه رقیبی چه درایران و حتی در کشورهای پیشرفته نداشته باشد. متاسفانه اثبات این ادعا تا قبل از خرید کالا و استفاده از آن بسیار سخت است زیرا نیازمند مشاهده کالا و استفاده مشتری است تا رضایت 100% آن بعد از نصب روی خودرویتان برایتان مسلّم شود. … اکنون برای اطلاع شما عزیزان برخی از مهمترین مزایا ی این برند را که به برند ی بی رقیب تبدیل شده است، بیان می کنیم تا در انتخاب خود تردید نکنید

بررسی کفپوش لیفان ایکس60

اولین نکته مهمی که زیرپایی لیفان ایکس60 را از سایر رقبا متمایز کرده استفاده از به روزترین و پیشرفنه ترین اسکنرهای سه بعدی برای ساخت قالب این نوع کفپوش هاست و از همه مهمتر آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمزوگاز و هچنین ریل صندلی هاست.

لایه اول کفپوش لیفان X60 که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است. و جالب اینکه هیچ لکّ کثیفی روی آن باقی نمی ماند و از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی ان سر نمی خورد.

کفپوش 5 بعدی لیفان X60 مدل SICG

لایه دوم زیرپایی لیفان X60 که همان لایه میانی است از تهیّه شده است که سبب می شود تا کفپوش با طرّاحی دقیق خاصیّت ارتجاعی داشته باشد و در جای خود ثابت بماند.
متاسفانه در بسیاری از برند های متفرقه ، چه ایرانی و چه خارجی که از مواد بازیافتی تهیّه شده اند، بوی بد در خودرو می پیچد و باعث خرابی و تغییر شکل (دفرمه شدن) کفپوش درفصل گرما می شود.

لایه سوم زیرپایی لیفان ایکس60  Anti Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه 100% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام و. ماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد.

کفپوش 5 بعدی ام وی ام 550 -530 مدل EL

 

این فناوری در صنعت کفپوش سازی از آن رو اهمیّت دارد که بیش از 80% از کفپوش های سه بعدی ایرانی و خارجی که از نمد ساخته می شوند، پس از شست و شو به راحتی خشک نمی شوند و باعث انتشار بوی بد نم در خودرو و البته موجب پوسیدگی موکت کف خودرو خواهند شد.

تمامی زیرپایی های 5 بعدی زودلوکس دارای پلیت استیل در زیر پای راننده است که برخلاف سایر برند ها، به هیچ عنوان زنگ نمی زند و ازآسیب به کفپوش، که از پاشنه کفش در هنگام کلاچ ترمز. حاصل می شود، جلوگیری می کند.