معرفی کفپوش خودرو نیسان ایکس تریل X-trail

معرفی کفپوش خودرو نیسان ایکس تریل X-trail

معرفی کفپوش خودرو نیسان ایکس تریل X-trail :

نیسان ایکس-تریل (Nissan X-Trail) خودروی کراس اوور کوچکی است که از سال ۲۰۰۱ تا کنون در تایلند، استان فوکوئوکا، ژاپن، تایپه، تایوان (جزیره)، قاهره، مصر، لاگونا، فیلیپین و کره جنوبی واندونزی تولید شده‌است .طراحی آن موتور جلو، خودرو محور جلو، خودرو چهار چرخ محرک بوده‌است. این خودرو در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی از مؤسسه ایمنی حمل و نقل آسیا (به انگلیسی:ANCAP) شد.

نخستین حضور ایکس تریل در ایران در سال 2016 بود که جهان نوین آریا به عنوان نماینده رسمی نیسان در ایران، اقدام به وارد کردن آن نمود. ایکس تریل در مدل 2018 مدتی پیش از وضع قانون منع واردات خودرو در ایران به فروش رسید و در حال حاضر در تعداد محدودی در بازار موجود است.

موتور به کار رفته در نیسان ایکس تریل حجمی معادل 2.5 لیتر و 4 سیلندر دارد و می‌تواند 171 اسب بخار قدرت و 233 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت یک جعبه دنده اتوماتیک CVT-Xtronic در نظر گرفته شده که عملکرد قابل قبولی دارد و انتظارات شما را از این خودرو برآورده می‌کند. در مجموع باید بگوییم ایکس تریل یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای شاسی بلند موجود در ایران است و فروش بسیار بالای آن در بازارهای جهانی نشان دهنده این حرف است.

نیسان ایکس تریل 2018 در بازار ایران رقبایی چون ایکس تریل 2017، میتسوبیشی اوتلندر، تویوتا راوفور، رنو کولئوس، کیا سورنتو، هیوندای سانتافه و فولکس واگن تیگوان را در مقابل دارد و بدون شک یکی از باکیفیت‌ترین خودروها در میان تمامی موارد ذکر شده است.

نیسان ایکس تریل (X Trail) به ایران آمد؛ قیمت و مشخصات فنی شاسی ...

 

خرید کفپوش نیسان X-taril

بیشتر افراد از کفپوش های اتومبیل استاندارد استفاده می کنند که معمولاً همه آنها در یک اندازه ساخته می شوند و برای بیشتر مدل های وسایل نقلیه متناسب خواهند بود.کفپوش های اتومبیل با کیفیت می توانند ظاهر داخلی خودرو را بهبود بخشند.

 نیسان-ایکس-تریل-X-TRAIL

کفپوش نیسان ایکس تریل X-trail در نوع 2 مدل وجود دارند :

محصولی که در این صفحه مشاهده می کنید زیرپایی ۵ بعدی نیسان ایکس تریل مدل EL است. تمامی کفپوش های پنج بعدی  کاملا وارداتی وتولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا میباشد.

آنالیز آن برای پوشش ۱۰۰% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمز و گاز و هچنین ریل صندلی هاست.

تمامی کفپوش های ۵بعدی از سه لایه تشکیل شده که لایه اول که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است.از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی آن سر نمی خورد.

لابه ای به نام Ani Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه ۱۰۰% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام وماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد.

 

کفپوش 5 بعدی نیسان ایکس تریل مدل EL

 

زیرپایی 5 بعدی نیسان ایکس تریل SICG

 

 

 

کفپوش های پنج بعدی نیسان ایکس تریل زودلوکس کاملا خارجی و وارداتی  و تولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا بوده که این امتیاز باعث شده که برند موجود هیچگونه رقیبی چه درایران و حتی در کشورهای پیشرفته نداشته باشد. متاسفانه اثبات این ادعا تا قبل از خرید کالا و استفاده از آن بسیار سخت است زیرا نیازمند مشاهده کالا و استفاده مشتری است تا رضایت 100% آن بعد از نصب روی خودرویتان برایتان مسلّم شود. … اکنون برای اطلاع شما عزیزان برخی از مهمترین مزایا ی این برند را که به برند ی بی رقیب تبدیل شده است، بیان می کنیم تا در انتخاب خود تردید نکنید.

بررسی کفپوش نیسان ایکس تریل

اولین نکته مهمی که زیرپایی نیسان ایکس تریلرا از سایر رقبا متمایز کرده استفاده از به روزترین و پیشرفنه ترین اسکنرهای سه بعدی برای ساخت قالب این نوع کفپوش هاست و از همه مهمتر آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمزوگاز و هچنین ریل صندلی هاست.

لایه اول کفپوش نیسان ایکس تریلکه همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است. و جالب اینکه هیچ لکّ کثیفی روی آن باقی نمی ماند و از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی ان سر نمی خورد.

لایه دوم زیرپایی نیسان ایکس تریلکه همان لایه میانی است از تهیّه شده است که سبب می شود تا کفپوش با طرّاحی دقیق خاصیّت ارتجاعی داشته باشد و در جای خود ثابت بماند.
متاسفانه در بسیاری از برند های متفرقه ، چه ایرانی و چه خارجی که از مواد بازیافتی تهیّه شده اند، بوی بد در خودرو می پیچد و باعث خرابی و تغییر شکل (دفرمه شدن) کفپوش درفصل گرما می شود.

لایه سوم Anti Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه 100% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام و. ماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد.

کفپوش 5 بعدی ام وی ام 550 -530 مدل EL

این فناوری در صنعت کفپوش سازی از آن رو اهمیّت دارد که بیش از 80% از کفپوش های سه بعدی ایرانی و خارجی که از نمد ساخته می شوند، پس از شست و شو به راحتی خشک نمی شوند و باعث انتشار بوی بد نم در خودرو و البته موجب پوسیدگی موکت کف خودرو خواهند شد.

تمامی زیرپایی های 5 بعدی زودلوکس دارای پلیت استیل در زیر پای راننده است که برخلاف سایر برند ها، به هیچ عنوان زنگ نمی زند و ازآسیب به کفپوش، که از پاشنه کفش در هنگام کلاچ ترمز. حاصل می شود، جلوگیری می کند.