آیا استفاده از کاور خودرو خوب است یا بد؟

آیا استفاده از کاور خودرو خوب است یا بد؟

آیا استفاده از کاور خودرو خوب است یا بد؟

استفاده از کاور یا چادر خودرو یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای ماشین خود انجام دهید. می تواند به جلوگیری از صدمه در برابر آفتاب کمک کند و با جلوگیری از برخورد حیوانات ، برگ ها ، آهک ها و هرگونه ممکن در خودرو ، از صدمات گوناگون جلوگیری کند. این کار همچنین باعث می شود در زمان و هزینه ، صرفه جویی در مصرف آب ،صرفه جویی شود.

**برای خرید انواع چادر ماشین به مقاله راهنمای خرید کاور بدنه خودرو مراجعه کنید.**

اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند برای وسیله نقلیه شما بسیار مضر باشد. آنها می توانند باعث آسیب به فضای داخلی ، چرخ ها ، لاستیک ها و رنگ شوند. خورشید همچنین تنها عنصر آسیب زا نیست که باید به دنبال آن باشید.

کاور خودرو
کاور خودرو

باران ، برف ، باد و سایر شرایط سخت آب و هوایی می تواند سوءاستفاده جدی برای اتومبیل شما ایجاد کند. محافظت صحیح از آن با یکی از کاورهای اتومبیل زودلوکس ، می تواند به شما در حفظ ارزش اتومبیل کمک کرده و ظاهراً جدیدتر و در شرایط بهتری باشد.

استفاده از کاور اتومبیل همیشه ایده خوبی است ، ما همیشه در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم و با بهترین کیفیت چادر اتومبیل را ارائه دهیمکه شما و ماشین خود سزاوار آن هستید.

از خسارت ناشی از رطوبت و زنگ زدگی جلوگیری کنید

ممکن است تعجب کنید ، “آیا پوشش خودرو بد است؟” اگر احتمال آسیب آب را نادیده گرفته اید آب یکی از مخرب ترین نیروهای طبیعت است. باران ، برف ، یخ و مه وسیله نقلیه شما را با رطوبت می پوشاند.

مزایای پوشش آن شامل موارد زیر است:

  • رطوبت را کاهش دهید تا خطر آلودگی قالب در پارچه ها و دریچه ها محدود شود.

  • کاهش اکسیداسیون فلزات در معرض ترک یا تراشه در رنگ.

  • محافظت از مهر و موم ها و اجزای لاستیک نرم از آسیب یخ.

چادرهای اتومبیل ایمن هستند تا بدنه خودرو را بدون خراش بپوشانند. پوشش های پلی اورتان در برابر آب مقاومت می کنند و محافظت کافی برای اتومبیل شما دارند.

کاورهای اتومبیل زودلوکس
کاورهای اتومبیل زودلوکس

از آلودگی گرد و غبار جلوگیری کنید

گرد و غبار ساینده است و می تواند کار نقاشی را به سرعت خراب کند. هنگامی که دست خود را روی گرد و غبار حرکت می دهید، باعث حرکت در لایه روشن رنگ می شوید.

یک کاور خودرو گرد و غبار را کنترل می کند. در صورت استفاده صحیح ، جلد انباشت متوقف می شود. پارچه های روکش اتومبیل نرم هستند و می توانند بدون آسیب رساندن به رنگ ، سطح وسیله نقلیه را بپوشاند.

برای نگهداری طولانی مدت ، یک پوشش سبک کاملاً در برابر آلودگی گرد و غبار عایق بندی می شود

از آسیب دیدگی توسط درختان جلوگیری کنید

درختان برای اتومبیل های پارک شده خطرناک هستند ، و شما همیشه گزینه ای برای جلوگیری از ترک وسیله نقلیه خود در کنار یکی ندارید. به کمپینگ بروید یا در رویدادهای مناطق جنگلی شرکت کنید و درختان ممکن است به آرامی ماشین شما را خراب کنند.

  • سقوط برگ از درختان بروی وسیله نقلیه
  • فضله های پرندگان که در بالا قرار دارند لکه دار می شوند که رنگ شما را از بین می برد.
  • برگ درختان سوزنی همانند کاج ، بلوط و شاخه های کوچک روی وسیله نقلیه شما قرار می گیرند.
  • یک کاور اتومبیل سفارشی از وقوع این آسیب جلوگیری می کند. یکی را در صندوق عقب خود ذخیره کنید و آماده داشته باشید.

کاور بدنه خودرو از آسیب دیدگی توسط درختان جلوگیری میکند
کاور بدنه خودرو از آسیب دیدگی توسط درختان جلوگیری میکند