بهترین تایر های خودرو برای فصل تابستان

بهترین تایر های خودرو برای فصل تابستان

بهترین تایر های خودرو برای فصل تابستان :

آیا به دنبال مجموعه جدید لاستیک های خودروی خود در این تابستان هستید؟ راهنمای خرید ما به شما کمک می کند تا بهترین لاستیک های تابستانی را برای هر وسیله نقلیه از جمله اتومبیل های اسپرت قدرتمند انتخاب کنید. لاستیک های تابستانی به گونه ای طراحی شده اند که در شرایط گرم بهترین کنترل وسیله نقلیه شما را داشته و دارای سطوح مشابهی از نحوه کنترل و گرفتن آنها نسبت به لاستیک هاd معمولی دارای عملکرد هستند. در اینجا نگاهی عمیق تر به برخی از بهترین تایرهای تابستانی در بازار می اندازیم.

چرا لاستیک های تابستانی را می خریم؟

عملکرد برای فصل تابستان بهبود یافته است : اگرچه لاستیک های تمام فصل مناسب هستند زیرا نیازی به تغییر تایر ندارند ، اما در یک فصل خاص عملکرد برتر را نشان نمی دهند. در عوض ، آنها نیازهای متوسط ​​عملکرد خودرو را برآورده می کنند. بهتر است یک تایر تابستانی داشته باشید که حداکثر عملکرد را در طول فصل گرم تضمین می کند.

ایمنی : لاستیکهای تابستان حتی با گرمتر شدن دما ، سطح جاده ای را در جاده ها حفظ می کنند. لاستیکها برای حرکت آسان در جاده های گرم و خشک ، نرم و انعطاف پذیر هستند. لاستیک ها برای مقاومت در برابر گرما بهینه شده و می توانند سریعتر از لاستیک های تمام فصلی در ماه های گرمتر به ترمز پاسخ دهند. این امر منجر به افزایش فاصله بین شما و وسیله نقلیه بعدی برای جلوگیری از برخورد می شود.

چرا لاستیک های تابستانی را می خریم؟

طراحی منحصر به فرد آج : لاستیکهای تابستانی دارای یک طراحی مخصوص آج در تابستان هستند که با اکثر لاستیکهای تمام فصل مشترک نیست. طراحی آج شامل عمق آج های کم عمق است که باعث افزایش گرفتن ، کنترل و برخورد صحیح وسیله نقلیه از جمله کشش مرطوب می شود.

برندهای برتر تایر فصل تابستان

  • میشلن Michelin

میشلین یک برند لاستیک چند ملیتی اتومبیل است که در سال 1889 توسط ادوارد و آندره میشلن تأسیس شد. این شرکت در کلرمونت-فرند ، فرانسه مستقر است. این لاستیک را برای وسایل نقلیه مسافری ، موتور سیکلت ، اسکوتر ، دوچرخه ، کامیون و راهنماهای مسافرتی تولید و توزیع می کند. این مشهور به خاطر لوگوی خود ، Michelin men است که به نظر می رسد تعداد زیادی از لاستیک ها مانند یک مرد هستند. یکی از بهترین لاستیک های تابستانی با کارایی بالا Michelin Pilot Pilot Super Sport است.

Michelin Pilot Pilot Super Sport
Michelin Pilot Pilot Super Sport
  • هنکوک Hankook

یک تولید کننده و توزیع کننده جهانی لاستیک مستقر در سئول کره جنوبی است. این شرکت در ابتدا با نام 78 شرکت تایر Chosun تایر نامگذاری شد ، اما در سال 1968 نام خود را به Hankook تغییر داد. در حال حاضر ، Hankook لاستیک تجهیزات اصلی را به خودروسازان عرضه می کند و همچنین لنت های ترمز ، چرخ های آلیاژی و باتری ها را نیز به فروش می رساند. یکی از بهترین لاستیک های تابستانی هنکوک ، Hankook Ventus است.

Hankook Ventus
Hankook Ventus
  • کونتیننتال Continental

یک تولید کننده لاستیک معروف آلمانی است که استانداردهای ایمنی و عملکرد را رعایت کرده و از آنها فراتر رفته است. این شرکت در سال 1871 تأسیس شد و در حال حاضر صنایع فرعی دیگری نیز تحت عنوان خود دارد از جمله جنرال تایر و ContiTech. همچنین در ساخت قطعات و قطعات شاسی ، الکترونیک داخلی ، سیستم ترمز و سایر قطعات خودرو تخصص دارد. یکی از بهترین لاستیک های تابستانی با عملکرد حداکثر آن ، Continental ExtremeContact Sport است.

Continental ExtremeContact Sport
Continental ExtremeContact Sport

ویژگی های اصلی تایر های فصل تابستان

  • طراحی

لاستیک های تابستانی از الگوهای مخصوص آج استفاده می کنند که برای بهبود کشش و جابجایی در جاده طراحی شده اند. آج ها از چسبندگی کمتری برخوردار هستند تا حداکثر تماس لاستیک با جاده و ترویج حداکثر چسبندگی فراهم شود. آنها همچنین برای حفظ پایداری وسیله نقلیه در سرعت های بالا ، از عمق آج های کم عمق برخوردار هستند.

  • سایز

اندازه لاستیک مناسب را از دفترچه راهنمای مالک خود بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که تایر جدید با مشخصات اندازه مطابقت دارد. اگر وقت کافی برای رفتن به فروشگاه اتومبیل ندارید و لاستیک های خود را به صورت انلاین انتخاب می کنید ، می توانید از فیلترهای جستجوی آنلاین استفاده کنید تا تایر مناسب سال ، خودرو و مدل خود را جستجو کنید.

نکات درباره تایر های تابستانی

هنگام تغییر فصل لاستیک های برفی در فصل زمستان ، لاستیک های تابستانی خود را در جای خنک و خشک نگه داری کنید. آنها را در هنگام سرما بیرون نگذارید زیرا ممکن است هنگام فریز شدن لاستیک شکل و تمامیت ساختاری کلی خود را از دست بدهند. بهترین مکان برای نگهداری آنها در زیرزمین است که در آن دمای پایداری وجود دارد.

سوالات رایج درباره لاستیک  فصل تابستان خودرو

 

آیا می توانید از لاستیک های تابستانی در هوای بارانی استفاده کنید؟

بله. در حقیقت لاستیک های تابستانی نسبت به اکثر لاستیک های تمام فصلی کشش و جابجایی بهتری دارند. با این حال ، آنها برای مقاومت در برابر دمای انجماد ساخته نشده اند. وقتی دما برای افتادن بهتر سطح های یخی و برف عمیق کاهش می یابد ، باید به لاستیک های زمستانی بروید.

لاستیک های تابستانی چه مدت عمر می کنند؟

لاستیک های تابستانی در مقایسه با لاستیک های تمام فصل دارای عمر کمتری هستند. آنها فقط حداکثر 30،000 مایل دوام می آورند. بیشتر آنکه گرمای تابستان با تخلیه روغنهای آن ممکن است کیفیت لاستیک را از بین ببرد. سپس لاستیک حالت ارتجاعی خود را از دست داده و ترک ،و کشش ضعیف ایجاد می کند.

فشار لاستیک توصیه شده برای لاستیک های تابستانی چیست؟

فشار استاندارد برای هر تایر وجود ندارد زیرا بستگی به وزن وسیله نقلیه شما دارد. شما باید از فشار تایر توصیه شده توسط سازنده خودرو خود استفاده کنید. فشار توصیه شده در قسمت مربع درب سمت راننده شما نشان داده شده است. از این فشار منحرف نشوید زیرا این امر می تواند منجر به سایش سریع تر آج های شما به خصوص در قسمت مرکزی شود. با این وجود ، اگر به لاستیک های بزرگتر بروید ، ممکن است فشار تایر کمی بالاتر توصیه شود.