بهترین دوربین دنده عقب خودرو

بهترین دوربین دنده عقب خودرو

بهترین دوربین دنده عقب خودرو : یک دوربین عقب خوب ابزاری ضروری در دنیای پیشرفته امروز است. هنگامی که برای خودروهای لوکس رده بالا انجام شده است ، بیشتر خودروهای مدرن اکنون نوعی سیستم دوربین عقب را برای افزایش ایمنی ارائه می دهند. برای وسایل نقلیه قدیمی تر که فاقد سیستم نصب شده کارخانه ای هستند ، با این وجود ، هنوز هم می توان این ویژگی را با سیستم دوربین بعد از خرید اضافه کرد. اگر می خواهید ایمنی نمای عقب خود را افزایش دهید ،در این مقاله بهترین دوربین های عقب را بررسی کرده ایم.

چرا یک دوربین عقب خودرو خریداری می کنید؟

دید عقب خود را افزایش دهید. وسایل نقلیه پر از نقاط کور هستند. در حالی که آینه های اصلی عقب و جانبی عملکرد خوبی در کاهش آن نقاط دارند ، هنوز مناطقی وجود دارد که از یک سطح بازتابی ساده نمی توانید آنها را ببیند. دوربین های عقب خودرو ، نمای مستقیم و کمتری از قسمت عقب خودرو به شما نشان می دهند که شاید برای پارک ایمن در وسایل نقلیه بزرگتر نیاز داشته باشید.

در پارکینگ براحتی پارک کنید. با نمای مستقیم از عقب ، پارک در پارکینگ بسیار راحت تر است. هنگام پشتیبان گیری از فضای پارکینگ ، می توانید چیزهای بیشتری را که پشت سرتان قرار دارد بدون پیچاندن سر خود به اطراف و یا تنظیم مجدد آینه ها مشاهده کنید. همچنین می توانید راحت تر به فضای پارکینگ برگردید.

ضبط نمای عقب را اضافه کنید. برخی از دوربین های عقب خودرو مانند دوربین های مخفی عمل می کنند و در هنگام اضطراری وقایع را ضبط می کنند. در مورد خم شدن حصارهای عقب یا حوادث بدتر ، نمای عقب می تواند کمک کند اگر در وهله اول نتواند از بروز آن جلوگیری کند.

بهترین دوربین دنده عقب خودرو
                                      بهترین دوربین دنده عقب خودرو

انواع دوربین های عقب اتومبیل

  • قرار گرفتن در پلاک وسیله نقلیه

دوربین های عقب پلاک در دو نوع مجزا قرار دارند که هر دو در قسمت پلاک خودرو در پشت خودرو سوار می شوند. برخی از دوربین ها درون یک قاب صفحه تعویض قرار می گیرند که بیش از خود صفحه نصب می شود. برخی دیگر فقط تسمه هایی با سوراخ های مناسب نصب شده برای نشستن در بالای قاب و صفحه موجود هستند. در هر دو مورد ، دوربین برای بدست آوردن زاویه دید پایین از نظر وضعیت مناسبی است.

Top 10 Best Backup Cameras of 2020 - Reviews

  • آینه ای

دوربین های عقب  خودرو آینه ای و دوربین داشبوردی دارای یک صفحه نمایش داخلی هستند که بدون نیاز به LCD اضافی یا پنل infotainment ، نمای خوبی از عملکرد عقب ارائه می دهد. این دوربین یا واحد جداگانه ای است که روی سپر عقب سوار می شود ، یا یک واحد در داخل واحد ساخته شده است که در آن دوربین می تواند فضای داخلی خودرو و بیرون پنجره عقب را ببیند.

در ادامه به بررسی بهترین دوربین دنده عقب خودرو میپردازیم:

برندهای برتر دوربین عقب ماشین

  • LeeKooLuu Backup Camera and Monitor Kit

بسته کامل شامل دوربین عقب و کیت مانیتور است که می توانید تقریباً به هر وسیله نقلیه اضافه کنید.

مانیتور بزرگی که نیازی به نصب دائمی در داشبورد ندارد. تصویر با کیفیت بالا از دوربین عقب . فقط با چند پیچ ​​بر روی پلاک سوار نصب کنید.

ضد آب با کارایی بالا ، هرگز نگران آب داخل دوربین نباشید. دوربین صفحه پلاک رنگ HD با زاویه دید 149 درجه و 6 چراغ LED رنگ روشن و شفاف را در شب و روز فراهم می کند. دوربین کاملاً متصل به مانیتور از طریق سیم مستقیم است.

کیفیت دوربین برای قیمت پایین بالا است. زاویه دید 135 درجه ، نمای خوبی و گسترده ای از عقب را در مانیتور LCD نشان می دهد. نصب نیز از ویژگی های برجسته این دوربین عقب است. با اتصال به صفحه پلاک عقب ، سوار دوربین نگهدارنده محکمی را در اختیار شما قرار می دهد که دوربین به سیستم روشنایی عقب یا جعبه فیوز اتومبیل وصل شود.

 

 

  • eRapta ERT01 2nd Generation Car Rear View Camera

یک دوربین عقبخوب برای خرید زمانی که شما مانیتور را موجود دارید.

زاویه دید گسترده. آنها را بر روی قاب صفحه پلاک با همان پیچ ها نصب کنید تا نصب آسان شود. تصویر کم نور با کیفیت خوب و با استفاده از هشت چراغ LED.

دوربین سنسور امنیتی خودرو Dash حلقه لاستیکی ضد آب که از رزین با زنگ بالا ساخته شده است ، با خاصیت ضد آب IP 69 استاندارد.

این دوربین از زاویه دید 149 درجه برخوردار است و از هشت چراغ LED برای دید اولیه شب برخوردار است. در لبه بالای اکثر پلاکها قرار می گیرد و با همان پیچ هایی که صفحه / قاب را نگه می دارند ، به پایین می چسبانید. در حالی که فاقد ویژگی های پیشرفته گزینه های گران تر است ، کار را با یک تصویر واضح و خطوط اصلی پشتیبان در خروجی ویدیو انجام می دهد.

 

 

  • TOGUARD Backup Camera 7″ Mirror Dash Cam

این دوربین عقب راحت برای نصب مانیتور نمایشگر در داخل خودرو بدون نصب مشکل فراهم می کند.

دوربین درون مانیتور آینه ساخته شده است که جایگزین آینه عقب در داخل وسیله نقلیه است. تصویر دوربین به لطف نمایشگر 7 اینچی بهتر از گزینه های دیگر است. تصویر خوب از زاویه دید.

صفحه نمایش لمسی 7 اینچی IPS و ضبط 1080P FHD: ضبط همزمان در نمای جلوی 1080P و دوربین عقب ضد آب 480P ، تضمین می کند که بهترین فیلم را در تمام طول روز و شب بدست می آورید.

ویژگی های اصلی دوربین دنده عقب خودرو

  • دوربین

رویداد اصلی یک دوربین عقب در خود دوربین اتفاق می افتد. این دوربین ها نسبت به بیشتر دوربین های اکشن و دوربین فیلمبرداری دیجیتال کوچکتر هستند ، به طور معمول فاقد کیفیت HD محصولات مصرفی بالاتر هستند. با این وجود ، کیفیت دوربین تعیین می کند که چگونه تصویر در مانیتور روشن می شود. دوربین های با وضوح ضبط 480p و 720p رایج ترین هستند.

  • لامپ های ال ای دی

برای استفاده از دوربین در شب ، نور بیشتری برای روشنایی محیط لازم است. تهیه پشتیبان و چراغهای عقب خودرو فاقد امکان ارائه این نورپردازی است ، بنابراین بیشتر دوربین ها برای کمک به چند چراغ LED می آیند. تعداد و شدت چراغها بر میزان روشنایی تصویر دید در شب تأثیر می گذارد.

لامپ های ال ای دی در دوربین عقب
لامپ های ال ای دی در دوربین عقب
  • ویژگی های ایمنی پیشرفته

برخی از سیستم های دوربین عقب چیزی بیش از نمای خوب از قسمت عقب ارائه می دهند. ویژگی های ایمنی پیشرفته شامل یک خط پشتیبان یا شبکه برای اندازه گیری فاصله ، قابلیت ضبط و تشخیص برخورد است. دوربین های سطح بالاتر همچنین می توانند با سایر دوربین های جلویی و جانبی کار کنند تا بتوانند مانیتور نزدیک به 360 درجه در اطراف وسیله نقلیه ارائه دهند.

  • منبع تغذیه

تمام دوربین ها به نوعی منبع تغذیه نیاز دارند تا در واقع کار کنند ، زیرا تعداد کمی از آنها با باتری داخلی ساخته شده است. برای استفاده از توان خودرو ، دوربین باید به چراغهای عقب ، جعبه فیوز یا به فندک داخلی 12 ولت داخلی وصل شود. ممکن است مسیریابی کابل برق مورد نیاز باشد.

نکات استفاده از دوربین عقب اتومبیل

هنگام رانندگی تنها به یک دوربین عقب اتکا نکنید. درست مثل آینه های شما ، محدودیت های خاص خود را دارد.

هر بار و به ویژه بعد از بارش برف یا باران ، لنزهای دوربین را تمیز کنید. لنزهای کوچک به راحتی با خاک و گرد و غبار ها مسدود می شوند.

وسایل نقلیه بزرگتر مانند کامیون و RV ممکن است به بیش از یک دوربین نیاز داشته باشد تا بهترین پوشش عقب ممکن را داشته باشد.