بهترین دی وی دی DVD انواع خودرو

بهترین دی وی دی DVD خودرو

بهترین دی وی دی DVD خودرو : شاید متوجه شده باشید که ماشین شما از کیفیت صدای ضعیفی برخوردار است ، حتی با بهترین ساب ووفرها ، بلندگوها و آمپلی فایرها. خوب ، آخرین مرحله موجود در سیستم صوتی و شفاف و تمیز در خودروی شما ، دستگاه دی وی دی DVD عالی است – جدیدترین فناوری صوتی دیجیتال را شامل می شود تا تجربه گوش دادن شما لذت بخش و کنترل آسان شود. بررسی ما بهترین مانیتور دی وی دی های موجود امروز را معرفی میکنیم.

مزایای داشتن دستگاه دی وی دی خودرو

کیفیت صدای بهتر. یک دستگاه دی وی دی خودرو بعد از کیفیت ، کیفیت صدای دریافتی را بهبود می بخشد ، خواه از اوج یا پایین باشد. گزینه های تنظیم دقیق و مدرن با کنترل های اکولایزر پیشرفته را دریافت خواهید کرد. بیشتر واحد ها دارای کانال و آمپر از 80 تا 100 وات هستند تا حتی بدون نیاز به به روزرسانی بلندگوهای کارخانه خود ، کیفیت صدای بهتری به شما دهند.

گزینه های اتصال چندگانه. اکثر دستگاه دی وی دی از طریق کابل های USB و کابل های AUX می توانند به دستگاه های دیگر وصل شوند. با اتصال بلوتوث و Wi-Fi ، می توانید موسیقی مورد علاقه خود را از طریق iPod ، iPhone و سایر دستگاه های MP3 خود پخش کنید. همچنین می توانید رادیو ماهواره ای را با SiriusXM پخش کنید یا موسیقی آنلاین را از Google Music ، iHeartRadio و Spotify پخش کنید.

ظاهر وسیله نقلیه خود را ارتقا دهید. دستگاه دی وی دی جدید راهی عالی برای سفارشی کردن ظاهر خودروی شما متناسب با سلیقه و شخصیت شماست. یک دستگاه دی وی دی خودرو با نمایشگر روشن باعث بهبود ظاهر داشبورد شما می شود و یک تماس شخصی اضافه می کند که نشان دهنده شخصیت و حس سبک شماست.

اتصال تلفن. بیشتر دستگاه های دی وی دی خودرو سازگار با دستگاه های iOS و Android هستند. می توانید از طریق تماس تلفنی بدون تلفن لذت ببرید و یا از طریق Apple CarPlay یا Android Auto موسیقی خود را از طریق تلفن پخش کنید. علاوه بر این ، برای مشاهده بهتر مکانهای ناآشنا می توانید ویژگی ناوبری را در تلفن خود به واحد هد متصل کنید.

انواع مانیتور و دی وی دی خودرو

  • تک DIN

تک DIN ها معمولاً در ابعاد 7 در 2 اینچ عرضه می شوند. این واحد به طور معمول در بسیاری از مدلهای استاندارد وسیله نقلیه جای می گیرد. این واحد های اصلی از آنجا که ارزان هستند و کنترل آسان برای استفاده دارند محبوب هستند.

  • دوتایی DIN

به عبارت ساده ، دی وی دی های دوبل DIN دو برابر واحد های تک DIN هستند. این واحد های اصلی دارای کنترل ها و ویژگی های پیشرفته تری هستند. اکثر آنها برای کار ساده تر دارای صفحه نمایش لمسی هستند ، می توانند فیلم ها را از دستگاه های کمکی ذخیره کنند و می توانند برای کار با دوربین های پشتیبان استفاده شوند.

برندهای برتر مانیتور دی وی دی ماشین

Pioneer AVH-3300NEX یک دی وی دی اتومبیل تک DIN است و دارای صفحه لمسی 7 اینچی لمسی VGA است. هنگامی که موتور را خاموش می کنید ، صفحه به داخل دستگاه باز می گردد. این صفحه نمایش با پنج رنگ صفحه نمایش ، 13 گزینه صفحه نمایش و یک ویژگی کمرنگ خودکار است. این واحد همچنین دارای رزولوشن 800 * 480 پیکسل و میکروفون برای تماس های بدون صدا و دستورات صوتی است.

دستکاه دی وی دی AVH-3300NEX از Apple CarPlay ، Android Auto و AppRadio Mode پشتیبانی می کند که همگی به شما امکان می دهند برنامه های سازگار با تلفن هوشمند را با استفاده از صفحه لمسی کنترل کنید (برای این کار شما نیاز به خرید کابل رابط دارید). واحد اصلی کنترل های Spotify ، Pandora و Apple Music را در اختیار دارد. علاوه بر موسیقی پخش آنلاین ، این واحد همچنین می توانید موسیقی را از رادیو AM / FM ، USB ، CD و DVD پخش کنید. همچنین از بلوتوث داخلی بهره می برد و از منوهای کنترل خوبی برخوردار است.

 

BOSS Audio BV9362BI یک مانیترو دو DIN است که دارای طیف گسترده ای از ویژگی های همه در یک دستگاه ارزان قیمت است. این واحد از نمایشگر LCD 6.2 اینچی با کنترل لمسی برای عملکردهای مختلف بهره می برد. در صورت جفت شدن با تلفن های هوشمند ، این دستگاه دارای جریان صوتی و اتصال بلوتوث است. عملکرد پخش کننده موسیقی بی سیم از خدمات Pandora و Spotify پشتیبانی می کند.

BOSS Audio BV9362BI از حافظه SD و درایوهای فلش USB حداکثر 32 گیگابایت پشتیبانی می کند. شما همچنین یک ورودی کمکی دریافت می کنید که از اتصال دستگاه های صوتی مانند تلفن های هوشمند و پخش کننده های MP3 پشتیبانی می کند. ویژگی منحصر به فرد آن ادغام کنترل فرمان ، همراه با ورودی دوربین عقب است. این ویژگی به طور خودکار هنگام تبدیل به حالت دنده عقب، صفحه را به دوربین عقب منتقل می کند.

 

مانیتور ATOTO A6 یک استریو اندرویدی دو DIN است که دارای ویژگی های ناوبری و سرگرمی است. این واحد بر روی سیستم عامل اندورید Marshmallow پرکاربرد اجرا می شود. این فناوری از بوت شدن سریع برخوردار است و این امکان را فراهم می آورد تا کاربر پس از استارت ماشین ظرف دو ثانیه به دستگاه دسترسی پیدا کند. همچنین از تراشه های بلوتوث دوگانه بهره می برد که به عنوان اتصالات اتصال اینترنت و همچنین واحدهای تماس هندزفری کار می کنند.

این دستگاه یکی از بهترین مانیتور های خودرو در هنگام پشتیبانی USB است زیرا از دستگاه هایی با حداکثر 256 گیگابایت حافظه پشتیبانی می کند. همچنین دارای سه رابط USB برای درایوهای USB و یک درگاه کارت میکرو SD است. این واحد دارای ورودی دوربین پشتیبان ، ورودی کمکی صوتی و تصویری و خروجی صوتی و ساب ووفر است. ATOTO با اضافه کردن ویژگی های جدید و برخورد با اشکالات ، دائماً سیستم عامل را به روز می کند.

 

نکات استفاده از مانتیور و دی وی دی خودرو

  • بلندگوهای کارخانه اتومبیل خود را هنگام خرید دستگاه دی وی دی خودرو تعویض کنید. بلندگوها معمولاً هنگامیکه سازندگان وسایل نقلیه اتومبیل را طراحی می کننداز کیفیت صدای عالی برخوردار نیستند. هنگامی که یک دی وی دی خودرو با کیفیت بالا خردی می کنید ، باید آن را با بلندگوهای قوی جفت کنید که قدرت خروجی استریو را کنترل می کند.
  • همیشه آهنگ های صوتی و تصویری با کیفیت بالا پخش را اجرا کنید. سپس از پتانسیل کامل واحد دی وی دی بهره مند خواهید شد و هر فرکانس صوتی بالا و پایین را احساس می کنید.
  • یک تقویت کننده بگیرید. آمپلی فایرها با تقویت صدا و به حداقل رساندن نویز ها ، یک دی وی دی متوسط ​​را بهتر می کنند. همچنین به شما دامنه صدا و کنترل بهتری نسبت به خروجی صدا می دهد.