بهترین ریموت استارت خودرو

بهترین ریموت استارت خودرو

بهترین ریموت استارت خودرو : اگر به دنبال بهترین استارت اتومبیل از راه دور در بازار هستید ، این مقاله برای شروع است. این فناوری مدتی است که وجود دارد و بسته به آنچه می خواهید ، گزینه های مختلف زیادی در دسترس است. بررسیهای بهترین ریموت استارت خودرو ما را برای یافتن مطلبی که بهترین عملکرد و ویژگی های با بهترین قیمت را دارد بررسی کنید.

مزایای استفاده از ریموت استارت از راه دور خودرو

رانند گی را راحت تر کنید. در یک صبح سرد ، می توانید قبل از ترک خانه از ریموت استارت خودرو برای گرم کردن وسیله نقلیه خود استفاده کنید یا برخی از موارد را اجرا کنید. هنگامی که در بیرون واقعاً گرم است ، می توانید تهویه هوا را روشن کنید تا ماشین شما هنگام ورود احساس سونا تداشته باشید.

گزینه ای لوکس : بهترین استارت اتومبیل از راه دور راحتی را در اختیار شما قرار می دهد و گزینه های مختلفی از جمله ویژگی های امنیتی مانند سیستم دزدگیر و امکان قفل کردن یا باز کردن درهای شما را ارائه می دهد. آنها با توجه به آرامش ذهنی که ارائه می دهند ، هزینه زیادی ندارند.

این یک گزینه برتر است برخی از وسایل نقلیه جدید مجهز به استارت از راه دور هستند ، اما اکثر وسایل نقلیه قدیمی این کار را نمی کنند. بهترین سیستم های استارت راه دور به طور کلی دارای ویژگی های پیشرفته تری هستند و می توانند با فشار دادن یک دکمه وسیله نقلیه خود را به راحتی شروع کنند.

انواع کیلس اتومبیل از راه دور خودرو

  • سیستم کارخانه

بسیاری از وسایل نقلیه جدید دارای سیستم های راه انداز راه دور کارخانه ای در حال حاضر هستند. با این حال ، آنها به طور کلی محدوده محدود تری دارند و از ویژگی های کمتری نسبت به استارت آپ های بعد از خودرو دارند. به عنوان مثال ، ممکن است در هنگام استفاده از استارت از راه دور کارخانه نیاز به فاصله 15 متر اتومبیل خود داشته باشید تا بتواند کار کند.

  • سیستم های بازار

بهترین سیستم های راه دور از دارای ویژگی های طولانی تر و بسیاری از قبیل فناوری ضد آب ، صفحه نمایش LCD تعاملی و شارژ USB هستند. برخی از بهترین مارک های راه انداز ماشین از راه دور همچنین از سیستم های امنیتی پیشرفته و سنسورها برای شناسایی سرقت یا ضربه استفاده می کنند (یعنی شخصی یا چیزی که به وسیله نقلیه شما اصابت می کند).

  • تلفن های هوشمند کنترلی

برخی از بهترین استارت آپ های از راه دور به شما امکان می دهند تا آنها را با تلفن هوشمند خود جفت کنید. شما به سادگی یک برنامه را بارگیری می کنید و از تلفن خود برای شروع وسیله نقلیه خود استفاده می کنید. این نوع استارت اتومبیل از راه دور به طور معمول دارای قابلیت های دو طرفه است ، به این معنی که اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه خود را بر روی دستگاه خود دریافت می کنید ، مانند تأیید اینکه موتور در حال کار است.

برندهای برتر استارت از راه دور خودرو

  • Viper

دستگاه امنیتی و راه اندازی از راه دور ویپر دمای داخلی را نشان می دهد و دارای فرستنده ال سی دی ، برد یک مایل ، حسگر شوک و محرک درب و صندوق عقب است.

صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد تا ببینید که آیا ماشین شما در حال کار است یا اینکه قفل است. اگر کلید درج نشده باشد و روشن شود ، موتور پس از 12 دقیقه خاموش می شود.

 

ریموت استارت خودرو Viper
ریموت استارت خودرو Viper
  • Crimestopper Safety & Security

این دستگاه 2000 فوت فاصله عملکرد دارد و شامل دو فرستنده پنج دکمه ای با قفل ، باز کردن قفل ، شروع ، آزاد شدن صندوق عقب و ویژگی های چند وسیله نقلیه است. 31 گزینه قابل برنامه ریزی وجود دارد.

این سیستم از یک سیستم عالی برای ورود به برخوردار است و می توانید با استفاده از تلفن همراه وسیله نقلیه خود را از راه دور شروع کنید. برنامه نویسی گزینه های شروع راه دور نسبتاً آسان است.

  • Python

این استارت از راه دور دوطرفه دارای LCD و دزدگیر اتومبیل دارای برد یک مایل است. این دستورات را با صدا ، لرزش ، متن و نمادهای موجود در صفحه تأیید می کند.

این دستگاه از برد خوبی و ریموت با دوام برخوردار است و می تواند به تلفن همراه شما متصل شود. این دستگاه می تواند ضد آب را فعال کرده و دمای داخلی خودرو را به شما گزارش کند.

ویژگی های اصلی استارت از راه دور خودرو

  • برد

یکی از مهمترین ویژگی های سیستم های راه دور برتر  ، برد آن است که از مدل به مدل دیگر متفاوت است. برخی از راه دور ها با مسافت یک مایل فاصله دارند ، به این معنی که دارای سیگنال قدرتمند ، قابل اطمینان و پایداری است. انواع دیگر مارک های راه انداز خودرو از راه دور محدوده کمتری را ارائه می دهند و ممکن است از دیوارهای یک ساختمان کمتر کار کنند.

  • سنسورهای موتور

اکثر مارک های از دور راه ماشین می توانند سرعت موتور را برای تعیین اینکه موتور در حال کار است یا خیر حس کنند. بهترین سیستم راه دور می تواند تجزیه و تحلیل کند اگر سرعت در هر دقیقه خیلی زیاد باشد ، که می تواند موتور آسیب برساند. در صورت عدم وجود این مشکلات ، بعضی از محصولات در واقع می توانند وسیله نقلیه شما را خاموش کنند.

  • ارتباط یک طرفه در مقابل ارتباطات دو طرفه

بهترین ریموت استارت خودرو دارای رتبه برتر ، ارتباطات دو طرفه را در مقابل ارتباطات یک طرفه دارند. ریموت دو طرفه به شما امکان می دهد تا وسیله نقلیه خود را راه اندازی کنید. fob با صدا یا چراغ چشمک به شما هشدار می دهد. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که وسیله نقلیه شما در یک روز سرد گرم می شود ، این نوع استارت اتومبیل از راه دور بسیار گران قیمت است.

دیگر ملاحظات استارت از راه دور خودرو

سازگاری: یک سیستم از راه دور با رده بالا تنها در صورتی سازگار خواهد بود که با موتور وسیله نقلیه شما سازگار باشد. اطمینان حاصل کنید که سیستم قبل از خرید یکی با نوع وسیله نقلیه رانندگی شما کار می کند.

ورود بدون کلید: چندین راه اندازی از راه دور با رده بالا دارای دکمه های قفل و باز کردن قفل هستند که در صورت داشتن وسیله نقلیه شما دارای قفل قدرت است اما فاقد ورودی بدون کلید است. این کار در هنگام سرد بودن در بیرون بسیار مفید است و نمی خواهید دستکش خود را برای باز کردن ماشین خود جدا کنید. ورود بدون کلید نیز زیبا است اگر دکمه های قفل و باز کردن قفل را روی یک قلاب جداگانه از کلید وسیله نقلیه خود دارید.

صفحه نمایش ال سی دی: برخی از سیستم های رده بالاتر استارت از راه دور شامل صفحه نمایش LCD هستند. این ویژگی به شما امکان می دهد چندین چیز را از راه دور بررسی کنید ، از جمله اینکه مدت زمان اجرای اتومبیل شما چقدر بوده است یا خیر. در حالی که این ویژگی خوب است ، اگر در بودجه کمی دارید لازم نیست.

برنامه دهی : برخی از استارت های ماشین از راه دور به شما امکان می دهند هر روز وسیله نقلیه خود را در یک زمان از پیش تعیین شده روشن کنید. به سادگی سیستم خود را برنامه ریزی کنید تا موتور را چند دقیقه قبل از اینکه بخواهید رانندگی کنید ، موتور را روشن کند. به خاطر داشته باشید که بعضی از سیستم ها پس از 15 دقیقه به طور خودکار خاموش می شوند.

سؤالات متداول درباره کیلس استارت خودرو

 

ریموت استارت ماشین از راه دور چگونه کار می کند؟

استارت راه دور به چندین سیم موجود در وسیله نقلیه شما از جمله قدرت و سیم های استارت متصل می شود. شما سیستم را با استفاده از یک ریموت / فرستنده دستی کنترل می کنید. این کار موتور را راه اندازی می کند و برنامه هایی مانند بخاری را فعال می کند.

آیا می توان یک استارت ماشین از راه دور را از یک وسیله نقلیه به وسیله دیگر منتقل کنید؟

پاسخ: ممکن است از نظر فنی امکان پذیر باشد ، اما در صورت متفاوت بودن رابط هر وسیله نقلیه ، ممکن است سازگار نباشد. همچنین ممکن است برای از بین بردن آن از یک وسیله نقلیه و نصب مجدد آن در وسیله نقلیه دیگر ، هزینه کمی برای شما هزینه داشته باشد. حتی اگر نیاز به استفاده از یک نصاب حرفه ای داشته باشید ، حتی بهترین راه دور ارزان قیمت از راه دور نیز می تواند پر هزینه شود.

آیا یک استارت ماشین از راه دور باتری را تخلیه می کند؟

پاسخ: ممکن است. اگر باتری شما قدیمی تر باشد ، یک استارت ماشین از راه دور ممکن است آن را به اندازه کافی تخلیه کند. برای بررسی اینکه آیا استارت از راه دور شما باتری خود را تخلیه می کند ، ابتدا سیستم را جدا کنید. اگر باتری کاملاً شارژ باقیمانده باشد ، می دانید استارت راه دور مشکلی در مورد باتری ایجاد می کند.