بهترین زنجیر چرخ خودرو برای برف

بهترین زنجیر چرخ خودرو برای برف

بهترین زنجیر چرخ خودرو برای برف :

در طول زمستان می توان برف سنگین و جاده های یخبندان را دشوار دانست. یکی از بهترین راه های ایمن رانندگی در این شرایط استفاده از تایرهای مجهز به زنجیر چرخ است. آنها به شما امکان می دهند تا با خیال راحت و موثر جاده های زمستانی را کنترل کنید. راهنمای خرید ما را برای بهترین زنجیرهای برفی موجود بررسی کنید.

مزایای زنجیر چرخ برای خودرو

کشش بهتر : بهترین زنجیر چرخ برای SUV ها و اتومبیل ها برای کار در برف سنگین و شرایط یخ زده طراحی شده اند. آنها کشش قابل توجهی بهتر از تایرهای استاندارد را روی یخ ایجاد می کنند.

قدرت چرخش بیشتر: حرکت در پیچ های برف گاهی دشوار است. بهترین زنجیر چرخ برای برف و یخ ، هنگام رانندگی در داخل و خارج از پیچ ، باعث جذب بیشتر شما می شود.

سریعتر رانندگی کنید : بهترین زنجیر چرخ برای برف عمیق به شما امکان می دهد سریعتر از رانندگی اگر لاستیک منظم بر روی خودرو دارید ، رانندگی کنید. وقتی با آب و هوای نامناسب زمستان روبرو می شوید ، زنجیر چرخ می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

Car Shopping and Car Culture | Web2Carz Mobile

انواع زنجیر چرخ خودرو

زنجیر چرخ زنجیره ای

معروف ترین زنجیرهای برفی پیوندهای زنجیره ای فلزی هستند که بهم متصل می شوند و توری ایجاد می کنند که به دور لاستیک می پیچد. زنجیرهای فلزی کشش خوبی دارند ، دوام آنها کمی بیشتر از زنجیرهای دیگر است و اگر مرتباً از آنها استفاده کنید ایده آل هستند. کمتر از زنجیر کابلی دچار خوردگی می شوند.

 

زنجیر چرخ زنجیره ای
زنجیر چرخ زنجیره ای

زنجیر چرخ کابلی

زنجیرهای کابلی از قطعات کابل استیل یا پلیمر ساخته شده اند که برای پوشاندن یک لاستیک ، یک توربو ایجاد می کند. آنها اغلب حلقه های فلزی کوچک یا پلاستکی را برای گرفتن بهتر روی کابل ها نشان می دهند و معمولاً سبک تر و کوچکتر از مشخصات کمتر نسبت به زنجیرهای فلزی هستند. برای استفاده های گاه به گاه مناسب هستند اما نسبت به زنجیرهای فلزی کشش کمتری دارند.

زنجیر چرخ کابلی
زنجیر چرخ کابلی

مارک های برتر زنجیر چرخ خودرو برای برف

زنجیر چرخ خودرو Security Tire Traction Chain

این زنجیرهای کشش تایر برای SUV ها و کامیون های وانت با ABS ، AWD و ترمز ضد قفل طراحی شده اند. این مجموعه از دو زنجیره دارای کششهای لاستیکی داخلی است که پس از نصب نیازی به سفت شدن ندارند. آنها برای ایجاد کشش بهتر طراحی شده اند و دوام بیشتری نسبت به زنجیر چرخ و کابل های استاندارد دارندSecurity Tire Traction Chain

نصب زنجیرها سریع و آسان است. نیازی نیست که آنها را باز کرده و وسیله نقلیه خود را بر روی آنها رانده و می توانید آنها را بدون حرکت وسیله نقلیه خود نصب کنید. آنها روی وسایل نقلیه با فاصله محدود کار می کنند و احتمال اینکه به بدنه یا اجزای مکانیکی خودرو شما آسیب برسانند بسیار کم است. آنها همچنین با سیستم های مختلف نظارت الکترونیکی سازگار هستند.

زنجیر چرخ خودرو Security Chain Company SZ127 Super Z6 Cable Tire Chain

این زنجیر چرخ های کابلی برای اتومبیل های سواری ، وانت و SUV در نظر گرفته شده است. این محصول همراه با یک مجموعه دو زنجیره ای تایر است که نصب آن آسان است. وزن آنها پنج پوند و عرض آنها 16.8 اینچ در 5.4 اینچ در 5.3 اینچ است. کابل خودتنظیم برای وسایل نقلیه با فاصله کمی از دیواره جانبی طراحی شده است. مدل Z6 همراه با کیسه پارچه ای برای نگهداری کابل ها است.Security Chain Company SZ127 Super Z6 Cable Tire Chain

زنجیرهای کابل در جاده های پوشیده از برف و یخ به خوبی کار می کنند ، و به خوبی کنترل می شوند. نصب بسیار مستقیم به جلو انجام می شود – زنجیرها در سه مکان قفل و باز می شوند ، بنابراین ساده است و پوشیدن آنها زمان زیادی نمی برد. حذف آنها به همین راحتی است. علاوه بر این ، زنجیرها با دوام هستند و می توان چندین بار از آنها استفاده کرد. کشنده های بند لاستیکی به محکم کشیدن زنجیر کمک می کند.

زنجیر چرخ خودرو Quality Chain Cobra Cable Passenger Snow Traction Tire

کابل های مسافرتی کبرا SAE کلاس S را ارائه می دهند. غلتک های فولادی کربن کم مشخصات آنها برای دوام ، پایداری و کشش مطلوب طراحی شده اند. آنها همچنین برای کاهش سر و صدا و لرزش ساخته شده اند. زنجیر کبرا را می توان در وسایل نقلیه با حداقل فاصله و لاستیک های OEM با آج بالا استفاده کرد.

Quality Chain Cobra Cable Passenger Snow Traction Tire Chains

زنجیرهای کبرا برای جلوگیری از زنگ زدگی گالوانیزه شده و در یک کیف نگهداری پلاستیکی مفید قرار می گیرند. نصب و حذف آنها ساده است و در هنگام نصب نیازی نیست ماشین خود را به عقب و جلو بچرخانید. به طور کلی ، آنها به مرور زمان خوب نگه داشته می شوند ، به خوبی چسبیده و بسته بندی می شوند.

زنجیر چرخ خودرو Peerless Tire Traction Chain

این زنجیر چرخ از Peerless یک گزینه اقتصادی عالی است. آنها با گیره های خود محکم عرضه می شوند که به طور خودکار زنجیرها را سفت و محکم می کنند. آنها دارای زنجیره متقاطع به شکل الماس هستند که باعث بهبود کشش و رانندگی نرمتر می شود. در مقایسه با یک زنجیره شعاعی متصل به بزرگ ، سوار شدن بر روی آنها بسیار راحت تر است.

Peerless Tire Traction Chainو نصب و برداشتن آن ساده است و فقط چند دقیقه طول می کشد. آنها از فولاد آلیاژ منگنز ساخته شده اند ، که باعث می شود آنها کاملا سبک باشند. آنها همچنین یک محصول پیوند زنجیره ای واقعی هستند ، که نیش بهتری از زنجیرهای نوع سیم تولید می کند.

ویژگی های کلیدی زنجیر چرخ خودرو

خود تنش زا

زنجیرها و کابلهایی که خودکششی هستند ، مفید هستند زیرا یک چرخ دنده هنگام حرکت لاستیک ها زنجیرها را محکم می کند و این باعث از بین رفتن لقی می شود. لقی زیاد باعث کاهش عملکرد می شود. همچنین اگر زنجیر به اندازه کافی محکم نباشد ، ممکن است آسیب ببیند. کابل های کششی دستی باید بعد از رانندگی دوباره محکم شوند (اما نصب آنها آسان تر است). کشش های موجود در کابل های خودتنظیم ممکن است خراب شوند ، بنابراین ممکن است بخواهید از کشش های اضافی استفاده کنید.

رهاشدن خودکار

برخی از بهترین زنجیرهای برف دارای ویژگی آزادسازی خودکار هستند. این مفید است زیرا حذف آن را آسان تر می کند. اگر در مسافت طولانی رانندگی می کنید ، ممکن است در طول سفر با برف خاموش و روشن روبرو شوید. رهاسازی اتوماتیک به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه زنجیرها را به سرعت و به راحتی از بین ببرید.

طبقه بندی

بهترین زنجیر چرخ برفی برای کامیون ها و بهترین زنجیر چرخ برای اتومبیل ها به چهار روش طبقه بندی می شوند: سطح ورودی ، حق بیمه ، استاندارد و کشش جایگزین. زنجیرهای سطح ورودی برای کمی برف و یخ است. زنجیرهای استاندارد برای رانندگانی که در مناطقی با میزان منظم بارش برف زندگی می کنند ایده آل است. زنجیرهای ممتاز برای مناطق برفی مناسب مناسب هستند و به توقف وسایل نقلیه در سطح یخ زده کمک می کنند. زنجیرهای کشش جایگزین برای اتومبیل هایی با لاستیک با مشخصات پایین طراحی شده اند.

ملاحظات دیگر در باره زنجیر چرخ خودرو

اندازه: قبل از خرید زنجیر چرخ برای وسیله نقلیه خود ، عرض ، ارتفاع و قطر لاستیک خود را بررسی کنید. اندازه زنجیر برف بسیار حیاتی است زیرا شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که به درستی متناسب است و برای لاستیک هایتان خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نیست. اندازه اشتباه فقط باعث ناامیدی و ناکارآمدی می شود.

خلاصی: این فاصله بین تایر و بدنه خودرو است. برخی از بهترین کابلهای تایر ضخیم و بادوام هستند. هر چقدر ضخامت بیشتری داشته باشند ، ترخیص کالا از گمرک بالاتر است. زنجیر چرخ های برفی باید بتوانند بدون برخورد به بدنه خودرو با تایر حرکت کنند.

جنس: زنجیرهای لاستیکی به جاده ها آسیب نمی رسانند و به طور معمول به وسیله نقلیه آسیب نمی رسانند. آنها اغلب از اتصال دهنده های فلزی استفاده می کنند و می توانند روی کامیون ها و وسایل نقلیه مسافری کار کنند. زنجیرهای لاستیکی لغزنده نیستند. با این حال ، ممکن است ترخیص کالا را کاهش دهند. زنجیرهای فلزی کنترل بیشتری به رانندگان می دهند اما می توانند به جاده ها آسیب برسانند.

نکات در خصوص زنجیر چرخ خودرو

  • فقط در مواقعی که حداقل یک اینچ برف در جاده باشد از زنجیر چرخ استفاده کنید. بهترین زمان برای پوشیدن آنها معمولاً در هنگام یا پس از طوفان برف است
  • در شرایط گل آلود رانندگی می توانید از زنجیر استفاده کنید. اما حتماً هنگام بازگشت به جاده های عادی ، زنجیرها را بردارید تا از لاستیک های وسیله نقلیه خود و سطح جاده محافظت کنید.
  • هنگامی که روی لاستیک های خود زنجیر چرخ دارید ، باید کمی کندتر رانندگی کنید. توصیه می کنیم 30 مایل در ساعت یا سرعت کمتری حرکت کنید. بعلاوه ، سعی کنید هنگام استفاده از آنها زیاد ترمز نگیرید یا سریع شتاب نگیرید
  • اطمینان حاصل کنید که سایز مناسب را خریداری کرده اید زیرا اگر مناسب نباشد ممکن است حادثه ساز شود. بهترین زنجیرهای اتومبیل عملکرد بهتری نسبت به لاستیک های زمستانی دارند زیرا ضخیم تر از آج لاستیک هستند و سطح جاده را محکم می گیرند.
  • نگه داشتن دو مجموعه زنجیره برف و / یا کابل در وسایل نقلیه خود را همیشه در نظر بگیرید ، خصوصاً اگر در منطقه ای زندگی می کنید که برف زیادی می بارد. به این ترتیب ، اگر مشکلی خراب شود ، پشتیبان تهیه خواهید کرد