بهترین سنسورهای پارک خودرو

بهترین سنسورهای پارک خودرو

بهترین سنسورهای پارک خودرو :

پارکینگ ها همیشه شلوغ هستند و مانور دادن در آن می تواند بسیار مشکل باشد. شما خوش شانس هستید،که یک وسیله کوچک وجود دارد که می تواند روند پارکینگ را راحت تر کند: بله یک سنسور پارک یا دنده عقب کار شما را خیلی ساده میکند.

این دستگاه که جزو حسگر خودرو محسوب میشود فاصله بین ماشین شما و مانع را اندازه گیری می کند. سپس هنگامی که می خواهید مانع این کار شوید ، یک اعلان برای شما ارسال می کند.

مزایای سنسورهای پارک

از تصادف خودداری جلوگیری میکند

گاهی اوقات تهیه لوازم یدکی از وسیله نقلیه خود می تواند کمی دشوار باشد ، به خصوص اگر در یک پارکینگ کوچک یا در یک مکان ناآشنا قرار دارید و مطمئن نیستید که در نقطه کور چیزی وجود دارد یا خیر. بهترین سنسورهای پارکینگ بعد از خرید به شما کمک می کنند تا از اثرات تصادفی جلوگیری کنید.

آگاهی از وضعیت موجود

بهترین سنسورهای پارکینگ جلو و عقب از دوربین یا رادار استفاده می کنند تا هنگام نزدیک شدن به یک جسم که ممکن است نتوانید به شما اطلاع دهند. این دستگاه ها باعث می شوند شما از محدودیت ها ، چرخ دستی های خرید ، سایر اتومبیل های پارک شده و حتی کودکان در نزدیکی وسیله نقلیه خود آگاه شوید.

پول خودرا پس انداز کنید

ناامید کننده است که خودرو شما به وسیله نقلیه دیگر یا به دیوار برخورد کرده و سپس متوجه شوید که بدنه خراشیده شده است. بعضی اوقات این لکه های جزئی هزینه کمی برای ترمیم دارند. اما با سرمایه گذاری در سنسورهای پارکینگ که به شما امکان مشاهده بهتر را می دهد ، از این مسئله جلوگیری کنید.

انواع سنسورهای پارک

  • رادار

برخی از بهترین کیت های سنسور پارکینگ از امواج راداری استفاده می کنند که اجسام اطراف را شناسایی می کنند و سپس به سنسورها برمی گردند.دستگاه این سیگنال ها را برای ایجاد نمای سه بعدی از وسیله نقلیه و اشیاء مجاور ، تجزیه و تحلیل می کند. سپس با نزدیک تر شدن وسایل نقلیه به یک مانع ، این سیستم هشدار ایجاد می کند. این هشدارها می توانند شنیداری ، دیداری یا هر دو باشند.

  • دوربین

بسیاری از وسایل نقلیه جدید مجهز به سنسورهای پارکینگ از کارخانه هستند که از یک دوربین برای کمک به شما در حرکت در یک پارکینگ استفاده می کنند. همچنین می توانید یک دوربین پشتیبان تهیه کنید که دارای سنسور پارکینگ است. برخی از این محصولات بی سیم هستند و با یک برنامه در تلفن هوشمند شما کار می کنند ، این یک ویژگی خوب است زیرا نیازی نیست که با نصب های پیچیده روبرو شوید.

اتومبیل خود را به آسانی و با خیال راحت پارک کنید

یک سنسور پارکینگ مناسب ضمن جلوگیری از برخورد خطرناک ، از پارک کردن راحت استفاده می کند

در ادامه سه تا ازبهترین سنسورهای پارک خودرو  یا سنسنور دنده عقب موجود در بازار وجود دارند را به شما معرفی می کنیم:

1.سنسور پارک EKYLIN Parking Sensors With Eight Sensors

این سیستم راداری پارک شامل هشت سنسور اولتراسونیک ، جعبه کنترل دیجیتال و صفحه نمایش LED است و جزو بهترین سنسورهای پارک خودرو میباشد.

 

با انتشار صدای بوق به عنوان یک هشدار و با نمایش فاصله شما از جسم ، پارکینگ ایمن و آسان را تضمین می کند ، که به جلوگیری از تصادف کمک می کند.

نصب آسان دستگاه با استفاده از یک سر مته برای سوراخ کردن سوراخ روی سپر ماشین شما. هرچه به یک شی نزدیک می شوید (یعنی یک دیوار) ، صدای بوق مکرر می شود.

سنسور پارک EKYLIN Parking Sensors
سنسور پارک EKYLIN Parking Sensors

این مجموعه دارای هشت سنسور ضد آب در رنگ های مختلف: مشکی ، قرمز ، خاکستری ، سفید ، زرشکی ، طلایی، آبی و نقره ای است. همچنین با ضمانت سه ساله همراه است.

 

2.سنسور پارک EKYLIN Parking Sensors With Four Sensors

این یک نسخه ارزان تر از نسخه قبلی یا همان هشت سنسور است که تقریباً به همان اندازه کار می کند.

همچنین برای ارتقاء پارکینگ ایمن طراحی شده است. این بسته شامل چهار سنسور ، جعبه کنترل دیجیتال و نمایشگر فاصله LED است.

این سیستم صدای بوق را تولید می کند که هرچه بیشتر به موانع نزدیک می شوید ، بیشتر می شود و به شما کمک می کند تا از برخورد جلوگیری کنید.

سنسور پارک EKYLIN Parking Sensors With Four Sensors
سنسور پارک EKYLIN Parking Sensors With Four Sensors

این سنسور پارکینگ بسیار مناسب و نصب آن بسیار راحت است. با دستورالعمل های کامل همراه است ، اتصالات رنگی و شامل مته اره ای برای نصب هستند . سنسورهای پارکینگ ضد آب هستند و برای سوراخ در هر سپر عقب مناسب و زیبا هستند. این محصول همچنین با ضمانت سه ساله ارائه می شود.

3.سنسور پارک Zone Tech Car Reverse Backup Radar System

این سیستم سنسور پارک شامل چهار سنسور است که شما روی سپر عقب نصب می کنید. این دستگاه از یک پردازنده دوتایی و یک چیپست پیشرفته برای تشخیص مانع اضافی بهره می برد.

صفحه نمایش LED آن دارای سه رنگ (سبز ، قرمز و زرد) است که فاصله بین وسیله نقلیه شما و یک مانع را نشان می دهد.

سنسور پارک Zone Tech Car Reverse Backup Radar System
سنسور پارک Zone Tech Car Reverse Backup Radar System

این سیستم رادار معکوس می تواند کودکان کوچک و دیوار کم ارتفاع را تشخیص دهد. بسیار بادوام است و از مواد مرغوب ساخته شده است تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

سنسورهای پارک معکوس دارای مدارهای محافظ برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد یا اضافه بار هستند. همچنین ضد آب است ، بنابراین در شرایط مختلفی از جمله دمای انجماد مشکلی نخواهند داشت.

 

نکات درباره سنسور دنده عقب

اگرچه نصب یک سنسور پارکینگ بی سیم آسان است ، اما ممکن است به اندازه سیمی دقیق نباشد. سنسور پارکینگ سیمی قابل اطمینان تر است. برای نصب مناسب با یک متخصص مشورت کنید.

هنگام نصب مجموعه سنسور پارک ، اطمینان حاصل کنید که آنها به طور مساوی در حدود 12 تا 16 اینچ بین سنسورها و 22 اینچ از زمین فاصله دارند.

اگر یک ماشین بزرگ دارید ، از سیستم بی سیم استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است شما نیاز به استفاده از کابل بلند داشته باشید تا به درستی به صفحه نمایش برسد.

سنسورهای پارک در وسایل نقلیه چه هستند؟

سنسور پارکینگ ابزاری است که بر روی سپر عقب خودرو نصب شده است تا نزدیکی با موانع را تشخیص دهد. این کمک می کند تا راننده با خیال راحت تر پارک کند.

آیا می توان سنسورهای دنده عقب را بروی هر خودرو اضافه کرد؟

بله. می توان سنسور پارکینگ را به بسیاری از وسایل نقلیه اضافه کرد. برخی از آنها با سوراخ مخصوصی که برای تنظیم دقیق سنسور پارکینگ در روی سپر خود حفر شده است قابل اجرا هستند

آیا سنسور پارک خودرو هر شیء را تشخیص می دهند؟

در حالی که این موضوع هنگام خرید سنسور پارک مورد توجه قرار می گیرد ، بسیاری از سنسورهایی که از امواج صوتی استفاده می کنند ، اشیاء کوچکی مانند محدودیت ها را تشخیص نمی دهند.

سنسورهای دنده عقب چگونه کار می کنند؟

سنسورهای پارکینگ عقب معمولاً از فناوری صدا استفاده می کنند. آنها صدایی اولتراسونیک منتشر می کنند که به سمت مانع نزدیک منعکس شده است و این اطلاعات به عنوان نشانه بوق یا بصری به راننده منتقل می شود.