بهترین قفل های فرمان خودرو

بهترین قفل های فرمان خودرو

بهترین قفل های فرمان خودرو :

امنیت را به اتومبیل خود اضافه کنید :

حتی سیستم های امنیتی مدرن نیز برای جلوگیری از سرقت وسیله نقلیه شما توسط سارقان کافی نیستند. با این حال ، با استفاده از یک مانع فیزیکی ، یک محافظت اضافی روی ماشین خود ایجاد می کنید. قفل های فرمان وسیله های امنیتی هستند که از وسیله نقلیه شما محافظت می کنند. راهنمای خرید ما را در زیر بخوانید تا همه چیزهایی را که در مورد بهترین قفل های فرمان برای ایمن نگه داشتن ماشین خود باید بدانید ، یاد بگیرید.

مزایای قفل فرمان خودرو

مانع فیزیکی قفل فرمان قطعه سنگین فلزی است که از حرکت فرمان شما جلوگیری می کند. این کمک می کند تا وسیله نقلیه شما در برابر سرقت محافظت شود ، زیرا شکستن آن بسیار سخت است.

بازدارندگی بصری سرقت . قفل های فرمان نه تنها از حرکت چرخ جلوگیری می کنند ، بلکه بازدارنده بصری بسیار خوبی هستند که احتمالاً سارقان را از خود دور می کند. آنها به شما کمک می کنند تا سرقت اتومبیل شما بسیار دشوارتر شود و باعث می شود سارقان احتمالی به جای دیگری نگاه کنند.

آرامش خاطر. اگر هر بار که اتومبیل خود را پارک می کنید نگران آن باشید ، قفل فرمان به آرامش خاطر شما کمک می کند. نگرانی کمتر و استرس کمتر ، با سلامتی شما برابر است.

پس انداز کننده پول بدیهی است که اگر اتومبیل شما به سرقت برود ، حتی اگر بیمه شده باشید در ازای تعویض پول ضرر می کنید. از این نظر قفل فرمان می تواند به شما در پس انداز پول کمک کند.

از حرکت جلوگیری می کند. حتی اگر یک سارق تصمیم بگیرد بدون شکستن قفل چرخ به داخل اتومبیل شما بپرد و از آنجا دور شود ، مانور صحیح خودرو غیرممکن است. به زبان ساده ، سارق قادر نخواهد بود چرخ را به اندازه کافی بچرخاند تا بتواند هرگونه چرخش ایجاد کند یا حتی اتومبیل را با خیال راحت در یک خط نگه دارد.

انواع قفل فرمان خودرو

قفل محصور شده

قفل فرمان محصور شده از نظر فیزیکی سطح بالایی را ایجاد می کند زیرا فرمان را کاملاً در یک پوسته فولادی سخت شده محصور می کند. این کار شکستن را بسیار دشوار می کند و در کارهایی که قرار است انجام دهد واقعاً خوب است: دور نگه داشتن سارقان. نکته منفی این است که بزرگ و در سمت سنگین تری است.

قفل سنتی

بیشتر قفل های فرمان موجود در بازار از این نوع هستند. آنها با یک شکل میله بلند ، از طریق قلابها یا بازوهای قابل ارتقا به چرخ متصل می شوند و آن را در داخل پره های چرخ قفل می کنند. وقتی به درستی متصل شوند ، از چرخاندن چرخ به اندازه کافی برای رسیدن به هر مکان جلوگیری می کنند.

قفل فرمان به پدال

این نوع قفل فرمان که برای قلاب در فرمان و یکی از پدالها طراحی شده است ، از استفاده سارقان از دو نقطه کنترل اصلی وسیله نقلیه شما جلوگیری می کند. معامله این است که بزرگترین نوع قفل موجود است ، استفاده و نگهداری در وسیله نقلیه شما را کمی دشوار می کند.

مارک های برتر قفل فرمان خودرو

اکثر مردم ضرب المثل قدیمی را می دانند ، “اگر شکسته نشد ، آن را اصلاح نکنید”. این مورد در مورد قفل فرمان اصلی Club وجود دارد. دهه هاست که تولید می شود و طراحی انحصاری آن هنوز هم یکی از بهترین های بازار است. نوآوری های اخیر امنیت آن را بیشتر کرده است: قلاب های فولادی جامد و ساختار فولادی کرومولی باعث مقاومت در برابر حملات اره ، کنجکاو ، چکش و فریون می شوند. ویژگی خود قفل شده اختراع شده استفاده از Club را بسیار آسان می کند: فقط یک کشش آن را در جای خود قفل می کند ، و با اطمینان از اینکه ماشین شما از محافظت بهتر برخوردار است راحت خواهید بود.
The Club 1000 Steering Wheel Lock

این قفل فرمان را برای انواع اتومبیل ها ، کامیون ها ، وانت ها و SUV ها ایده آل می کند. همچنین در یک ترکیب ترکیبی از رنگ های آبی و مشکی و مشکی که کمتر قابل مشاهده است ، موجود است که اگر بخواهید قفل شما کمی بیشتر با هم مخلوط شود ، ممکن است متناسب با نیازهای شما باشد.

قفل فرمان MONOJOY Heavy Duty Anti-Theft Lock

یک بدنه فولادی سخت و سنگین از وسایل نقلیه شما محافظت می کند. طراحی آن تنها با 17.7 اینچ طول یکی از جمع و جورترین است. استفاده از آن آسان است و برای قرار دادن طیف گسترده ای از فرمان تا 28.7 اینچ امتداد دارد ، که اگر به دنبال چیزی با تناسب جهانی هستید بسیار عالی است. ویژگی منحصر به فرد دیگر این است که می تواند به عنوان چکش ایمنی برای شکستن پنجره در موارد اضطراری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

MONOJOY Heavy Duty Anti-Theft Lock

این مدل دارای یک سیلندر قفل B + است که می تواند در برابر انواع حملات فیزیکی مقاومت کند. همچنین دارای کلیدهای برش لیزری است که تکثیر آنها دشوار است و شما را در برابر یکی از رایج ترین حملات سرقت اتومبیل محافظت می کند. ویژگی خود قفل کردن ، قفل کردن دستگاه را بدون نیاز به استفاده از کلید امکان پذیر می کند و آن را بسیار کاربرپسند می کند. همچنین دارای سه کلید است ، بنابراین اگر یکی (یا دو) را گم کنید لوازم اضافی خواهید داشت.

یکی از قوی ترین قفل های فرمان موجود ، دیسکلوک با محصور کردن کامل فرمان وسیله نقلیه شما کار می کند. این دستگاه برای فرمان اختراع شده است و در نتیجه حذف آن بسیار دشوار است و رانندگی آن برای خودرو غیرممکن است. این دستگاه از فولاد سخت شده با کیفیت بالا ساخته شده و بسته به اندازه آن از یک جامد 9 تا 11 پوند وزن برخوردار است. Disklok نه تنها یک بازدارنده بصری ، برای مقاومت در برابر هرگونه حمله با ابزار دستی طراحی شده است.

Disklok Security Wheel Lock

از ویژگی های اساسی این قفل ، طراحی ضد برش آن است. با بیش از یک میلیون ترکیب ممکن و 10 دیسک داخلی که هنگام حفاری یا چیدن سعی در چرخش دارند ، این مکانیزم قفل کردن یکی از سخت ترین شکستگی هاست. در سه اندازه مختلف برای قرار گرفتن راحت روی فرمان شما ساخته شده است و در صورت قرار نگرفتن یا گم کردن آنها ، دارای سه کلید است. اگر به دنبال چیزی برای شکستن بسیار دشوار هستید و از نظر وزن و وزن زیاد برای طراحی مهم نیستید ، Disklok یک انتخاب عالی است.

نکات درباره قفل فرمان خودرو

  • با قرار دادن دقیق قفل فرمان ، از فرمان خود در برابر هرگونه درگیری و پارگی محافظت کنید. اگر به خصوص نگران آسیب احتمالی هستید ، سعی کنید از یک تکه پارچه یا یک پارچه بین قفل و چرخ استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که مانعی برای مکانیسم قفل شدن ندارد.
  • برخی از تولیدکنندگان قفل فرمان تضمینی را ارائه می دهند که بخشی یا تمام کسر بیمه شما را شامل می شود ، در صورت سرقت اتومبیل شما در حین استفاده از دستگاه آنها

  • قفل های فرمان دارای طول های مختلفی هستند. اطمینان حاصل کنید که هر مدلی را انتخاب کنید به اندازه کافی بلند باشد تا بتواند به درستی کار خود را انجام دهد. به عنوان یک قانون خوب ، کامپکت ها و سدان های جدید تقریباً می توانند قفل موجود در بازار را بگیرند ، در حالی که SUV ها ، کامیون ها و در غیر این صورت اتومبیل های بزرگتر به چیزی طولانی تر نیاز دارند.

  • بسیاری از اتومبیل های جدید دارای فرمان و پدال هستند که با برداشتن کلید از سوویچ به موقعیت نهایی تنظیم می شوند. اگر ماشین شما از این ویژگی برخوردار است ، قبل از اینکه قفل فرمان را ببندید ، ابتدا وسیله نقلیه را خاموش کرده و کلید را بردارید. در غیر این صورت ممکن است به وسیله نقلیه آسیب برسانید.