بهترین ماساژورهای صندلی خودرو

بهترین ماساژورهای صندلی خودرو

بهترین ماساژورهای صندلی خودرو : اگر فردی هستید که زمان زیادی را برای رانندگی سپری می کنید ، احتمالاً از تنش کمر و شانه ای که می تواند برای رانندگی باشد، آگاه هستید.یک روکش صندلی ماساژور خوب می تواند به کاهش برخی از دردها ، فشار و ناراحتی عضلات در وسیله نقلیه خود کمک کند.

چرا ماساژور صندلی اتومبیل می خریم؟

  • سفرهای جاده ای را راحت تر کنید

اگر طرفدار سفرهای جاده ای طولانی هستید ، درد و دردهایی را می دانید که می تواند با تمام آن هنگامی که نشسته اید همراه شما باشد. یک ماساژور صندلی اتومبیل می تواند به کمر بدن شما کمک کند و سفر شما را بسیار لذت بخش تر کند.

  • سطح استرس را کاهش دهید.

مدیریت استرس برای سلامتی کلی شما بسیار عالی است ، و یک ماساژور صندلی می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. ماساژ به بدن شما برای استراحت کمک می کند ، که به نوبه خود می تواند سطح استرس شما را کاهش دهد و حتی مقدار کورتیزول موجود در جریان خون شما را کاهش دهد. این به خصوص بعد از کار روز سخت مفید است.

  • گردش خود را بهبود بخشید.

یک ماساژ عمیق و نیرومند می تواند به حرکت خون شما کمک کند. گردش بهتر می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت کلی شما داشته باشد و به بهبود سریعتر بافت کمک می کند. هرگونه بهبود گردش خون همچنین به سالم نگه داشتن ماهیچه ها کمک می کند و باعث کاهش درد می شود.

  • تقویت روحیه

علاوه بر این که احساس راحتی می کنید ، ماساژ منظم باعث ترشح اندورفین ها می شود که به معنای واقعی کلمه باعث می شود احساس شادی بیشتری داشته باشید. آنها همچنین به فرونشاندن درک درد و استرس کمک می کنند.

  • درد کمر را بهبود بخشید

استفاده از صندلی ماساژ می تواند به کاهش درد مزمن کمر و عضلات کمک کند. این کار را از طریق تحریک عضلات انجام می دهد ، که به آرام کردن آنها کمک می کند.

برای یک اتومبیل سواری راحت و کم فشار ، بهترین ماساژورهای صندلی خودرو را به شما معرفی میکنیم:

1.روکش صندلی ماساژور Snailax Gel Shiatsu Neck & Back

محصولی با کیفیت بالا ، روکش صندلی ماساژور Snailax دارای گره های ماساژ ژل نرم است که از احساس کف دست تقلید می کند.

با استفاده از یک پد گرمکن داخلی ، فن آوری ژل یک ماساژ آرامش بخش و تسکین دهنده را ارائه می دهد که خیلی محکم نیست.

صندلی اتومبیل دارای چهار گره ماساژ منحصر به فرد است که به تسکین و سفتی گردن و شانه کمک می کند. گره ها را می توان جابجا کرد و تنظیم کرد تا احساس ماساژ را شخصی سازی کند تا از ناراحتی جلوگیری شود.

روکش صندلی ماساژور Snailax Gel Shiatsu Neck & Back
روکش صندلی ماساژور Snailax Gel Shiatsu Neck & Back

این خصوصیات خوب است اگر به دنبال چیزی هستید که می تواند توسط چندین عضو خانواده استفاده شود.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این ماساژور صندلی ، عرض قابل تنظیم گره ها است. اینها ماساژ غلتکی نرم را در امتداد ستون فقرات فراهم می کند که با کشش عضلانی مشترک با سواری های طولانی اتومبیل مبارزه می کند.

روکش صندلی ماساژور Snailax Gel Shiatsu Neck & Back
روکش صندلی ماساژور Snailax Gel Shiatsu Neck & Back

چهار گره اصلی برای یک ماساژ کامل از بالا و پایین حرکت می کنند اما می توان مناطق خاصی را برای یک ماساژ نقطه ای هدف قرار داد. فلپ جداشونده به شما امکان می دهد شدت گره ها را نیز تنظیم کنید.

اگر به دنبال ماساژور همه کاره برای استفاده در سفرهای جاده ای هستید ، این ممکن است انتخابی برای شما باشد.

2.روکش صندلی ماساژور Gideon Shiatsu Deep Kneading

یک صندلی ماساژور با قیمت عالی ، این صندلی ماساژور Gideon مجهز به گره های لرزش عمیق ورز دهنده است که می تواند در سه سطح شدت تنظیم شود.

“انگشتان” چند جهته شیاتسو در بافت عضله شما نفوذ می کنند و از لمس یک ماساژ درمانی واقعی استفاده می کنند.این ماساژ تسکین دهنده می تواند به درد ، تنش و گره ها ، آرام کردن کمر و شانه های شما کمک کند.

روکش صندلی ماساژور Gideon Shiatsu Deep Kneading
روکش صندلی ماساژور Gideon Shiatsu Deep Kneading

طراحی این ماساژور کاملاً متناسب با تعداد زیادی صندلی ماشین است ، براق به نظر می رسد و احساس راحتی می کند.

غلتک های ماساژ به بالا و پایین کمک می کند. برنامه های هدفمند باعث می شوند که فقط شانه ها ، میانی پشت یا کمر خود را به طور جداگانه ماساژ دهید.

کوسن فوم روی صندلی و پدهای پشتی احساس زیبایی بالایی را ارائه می دهد.میزان سر و صدای آن نیز بیشتر از سایر مدل ها است. اما اگر به دنبال ماساژور هستید که کار را به پایان برساند و ماساژ شدیدتری را ترجیح دهید ، این انتخاب برای شماست.

3.بالش ماساژ Zyllion Kneading Massage Pillow

کوسن ماساژ Zyllion یک ماساژور قدرتمند و عمیق شیاتسو است که به آرامش عضلات بیش از حد و محکم کمک می کند.

این حالت برای گردن یا پایین کمر مناسب است ، به خصوص هنگام رانندگی زیرا سایر موقعیت ها می توانند خطرناک باشند.

تسمه های مناسب به تنظیم کوسن در هنگام ماساژ کمک می کنند و از یک ایمنی مناسب تر استفاده می کنند.

یک گرمای پیشرفته علاوه بر مجموعه ویژگی های آن ، باعث شل شدن عضلات دردناک و پر تنش در اتومبیل های طولانی می شود و با سهولت می توان آن را روشن و خاموش کرد.

ماساژور دارای محافظت در برابر حرارت بیش از حد است و با یک تایمر خودکار خاموش 20 دقیقه ای از قبل برنامه ریزی شده است.یک آداپتور اتومبیل در این بسته گنجانده شده است و این یک نوع ماساژور آماده است.

اگر به این کوسن ماساژ علاقه دارید ، بهتر است دستگاه را از هر چیزی که ممکن است سوراخ شود ، دور نگه دارید.