بهترین منبع اگزوز خودرو : برای بهبود صدا و عملکرد

بهترین منبع اگزوز خودرو : برای بهبود صدا و عملکرد

بهترین منبع اگزوز خودرو : برای بهبود صدا و عملکرد :

منبع اگزوز یکی از جدا نشدنی ترین قسمت های یک ماشین است. کنترل می کند که چه مقدار صدا از موتور از طریق محفظه های منفرد موجود در منبع اگزوز خارج می شود. انتخاب صدا خفه کن مناسب ، صدای فوق العاده ای به وسیله نقلیه شما می بخشد و عملکرد و مصرف سوخت را بهبود می بخشد. یک منبع اگزوز طراحی شده است که متناسب با هر نوع اتومبیل ، از میله های داغ گرفته تا تویوتا پریوس شما و هر چیز دیگری که در آن قرار دارد. در اینجا ، ما با بهترین منبع اگزوز ها مقایسه خواهیم کرد ، بنابراین در ادامه همراه ما باشید.

مزایای یک منبع اگزوز

صدا. مهمترین مزیت صدا خفه کن یا همان منبع اگزوز  ، یک سواری بسیار ساکت تر است. موتور بدون منبع اگزوز بلند است. این کار تعمیرکارانی است که صدای خروجی را از طریق اتاق های داخل ماشین کنترل کنند.

اسب بخار .منبع اگزوز بعد از استفاده باعث می شود جریان هوا بیشتر شود و فشار کمر به موتور کاهش یابد. جریان هوا باعث افزایش قدرت و واکنش دریچه گاز به خودرو می شود.

سوخت اقتصادی . ممکن است در ابتدا متوجه آن نشوید ، اما افزودن منبع اگزوز می تواند در تعداد سوخت مصرفی شما تفاوت ایجاد کند. موتور می تواند هوای بیشتری را از طریق آن گردش کند و این باعث می شود کارایی کارآمدتری انجام شود.

Magnaflow Exhaust Systems - Axle & Catback - FREE SHIPPING!

انواع منبع اگزوز

  • Multiple Baffle Silencers

منبع اگزوز هایی که از چندین بافلر صدا خفه کن استفاده می کنند ، مدل های کارخانه ای هستند که روی یک وسیله نقلیه از پیش نصب شده اند. این نوع از صدا خفه کن ها محدود کننده هستند و به دنبال جریان هوای بیشتر به دنبال صدای ساکت هستند و به همین دلیل دارندگان وسایل نقلیه این موارد را برای تعویض های بعدی تغییر می دهند.

  • Turbo Silencers

این صدا خفه کن ها یک قدم جلوتر از انواع کارخانه هستند. منبع اگزوز توربو صدا خفه کن محدود کننده ای است که اجازه می دهد تا هوا در یک مسیر مستقیم جریان یابد. این نوع صدا خفه کن از جریان گاز ضعیفی برخوردار است اما صدای کم صدا و برای راننده معمولی که می خواهد یک ارتقاء متوسط ​​نسبت به سیستم اگزوز کارخانه خود داشته باشد مناسب تر است.

  • Straight-Through Silencers

منبع اگزوز مستقیم ، که به عنوان صدا خفه کن بسته شیشه ای یا “cherry bomb” در جامعه خودرو شناخته می شود ، ده ها سال است که وجود دارد. صدا خفه کن در ابتدا در دهه 70 پوند با صحنه پایین ردیابی بدست آورد و از آن زمان برای کسانی که می خواهند صدای اتومبیل بی نظیری و قیمت مناسب داشته باشند به یک انتخاب صدا خفه کن تبدیل شده است.

  • Performance Silencers
برای بهبود عملکرد همه جانبه و صدای وسایل نقلیه خود ، منبع اگزوز عملکرد راهی برای پیشبرد هستند. این صدا خفه کن ها را می بینید که از کمپانی هایی مثل Thrush و Flowmaster آمده اند تا نام آنها را معرفی کنند. منبع اگزوز عملکرد با استفاده از محفظه طنین انداز در صدا خفه کن ، صدای اگزوز عمیق تر و تهاجمی تری ارائه می دهد.

برندهای برتر منبع اگزوز

Borla یکی از بهترین تولیدکنندگان صدا خفه کن یا همان منبع اگزوز در جهان است. این برند در ایجاد منبع اگزوز که باعث افزایش اسب بخار ماشین شما می شود و به آن امضای اگزوز Borla اضافه می کند ، تخصص دارد. Borla 40359 Muffler با داشتن یک طراحی آلومینیومی با یک مرکز خروجی ، صدایی استثنایی را به وجود می آورد. طراحی متناسب باعث می شود که Borla 40359 Muffler قدرت اسب بخار قدرت بیشتری بخورد و دریچه گاز بیشتری را پاسخ دهد.

Amazon.com: BORLA 40359 Muffler: Automotive

پیکربندی ورودی و خروجی محور ، صدا خفه کن را به یک انتخاب جهانی تبدیل می کند ، زیرا بسته به نوع کاربرد شما ، نصب می تواند در زیر یک ماشین عملکرد یا زیر کامیون باشد. منبع اگزوز به شکل بیضی شکل با اگزوز 3 اینچی است که می تواند در صورت تمایل نکات لوله های سفارشی را در خود جای دهد. در صورت محکم بودن فضای نصب ، شکل بیضی می تواند اشکال باشد و پایان آلومینیوم پس از گذشت چند سال ، پایان جذاب خود را از دست می دهد.

این صدا خفه کن سطح ورودی گزینه مناسبی برای شخصی است که می خواهد عملکرد خود را افزایش داده و یک اگزوز با صدایی واضح و بدون شکسته شدن منبع اضافه کند. طراحی مستقیم برای کامیون های وانت یا وسیله نقلیه با موتور بزرگ V8 ایده آل است ، زیرا امکان عبور هوا و احتراق زیاد را فراهم می کند.

علاوه بر این ، افزایش جریان هوا باعث افزایش اسب بخار شما خواهد شد ، علاوه بر این امضای Flowmaster را افزایش می دهد. جنس استنلس استیل در مقابل خوردگی دوام بیشتری دارد و باعث افزایش طول عمر بیشتر این منبع اگزوز می شود. نصب و راه اندازی یک سینچ با طرح لوله مستقیم است. همه مورد نیاز جوشکاری سریع و اگزوز مورد نظر شماست.

Thrush یک برند معتبر برای خرید دستگاه صدا خفه کن یا همان منبع اگزوز برای افزایش کارایی و اضافه کردن صدای تهاجمی به ماشین شما است. این صدا خفه کن طراحی دو اتاقه را ارائه می دهد که به آن امکان انتقال هوای بیشتر از داخل کیس را می دهد. این طرح همچنین ضمن افزایش عملکرد چشمگیر از منبع اگزوز ، صدای سنگین ایجاد می کند.

طراحی دو محفظه ای برای موتورهای V8 ایده آل است ، اما منبع اگزوز جوش داده شده Thrush 17661 از موتورهای V6 نیز بهره مند خواهد شد. نصب منبع اگزوز بسیار مناسب است و بسته به کاربرد آن ، طراحی 2.25 اینچی یا 3 اینچی را ارائه می دهد. محفظه استیل ضد زنگ در مقابل خوردگی در مقایسه با دیگر منبع اگزوز ها مقاومت می کند.

ویژگی های اصلی منبع اگزوز ها

  • صدا : دلیل اصلی این که صاحبان خودرو به طور معمول یک منبع اگزوز جدید خریداری می کنند کاهش صدا است. به عنوان مثال صدا خفه کن شیشه ای ، دارای صدای بلند و ترسناکی است ، در حالی که یک طراحی متمایز تمایل دارد که وسیله نقلیه بی سر و صدا کند.
  • مواد بکار رفته : منبع اگزوز با سوار شدن در جاده ، برخورد با زباله ، نمک و آب مورد فرسایش قرار میگیرند. این ویژگی ها در نهایت به صدا خفه کن آسیب می زند ، به همین دلیل است که در نظر بگیرید کدام ماده برای مکان رانندگی شما مناسب تر است. فولاد آلومینیوم بیشتر در معرض خوردگی و زنگ زدگی است ، بنابراین اگر در یک منطقه مستعد به خوردگی زندگی می کنید ، این گزینه مناسب منبع اگزوز نیست.
  • پیکربندی اگزوز: یکی دیگر از موارد حیاتی که باید هنگام خرید دستگاه منبع اگزوز در نظر بگیرید ، پیکربندی اگزوز است. آیا شما اگزوز دوتایی یا یک لوله واحد می خواهید؟ برخی از وسایل نقلیه با طراحی اگزوز دوتایی از کارخانه وارد می شوند ، به این معنی که باید به جای یک دستگاه ، دو دستگاه منبع اگزوز خریداری کنید.