بهترین نظم دهنده صندلی عقب خودرو

بهترین نظم دهنده صندلی عقب خودرو

بهترین نظم دهنده صندلی عقب خودرو : یک ساک صندلی عقب خودرو می تواند تلاش برای تمیز و منظم تر کردن فضای داخلی خودرو شما باشد. با داشتن کودکان شیطون ، حیوانات و مسافران ، وسایل را می توان بین صندلی ها و روی زمین گم کرد. یک راه حل عالی یک نظم دهنده صندلی عقب است که می تواند مواد غذایی ، اسباب بازی ، قرص ، کیسه های زباله و … را نگه داری کند ، بنابراین وسیله نقلیه شما مرتب و تمیز است.

10 Best Back Seat Car Organizers Reviewed in 2020 | DrivrZone.com

چرا باید یک کیف صندلی عقب خودرو خریداری کرد؟

  • از حواس پرتی خودداری کرد. هنگامی که وسایل به درستی جاسازی می شوند ، مسافران می توانند آنها را به سرعت و به آسانی بیابند بدون اینکه شما را برای کمک به پیدا کردن یک بطری آب ، بافت ها یا چیزهای دیگر به شما مراجعه کنند.

  • خلاص شدن از درهم و برهم بودن وسایل. این امر به ویژه در صورت داشتن فرزند مهم است. اسباب بازی های آنها ، حیوانات پر شده و سایر وسایل اگر در صندلی عقب یک وسیله نقلیه بدون مراقبت باقی بمانند می توانند به راحتی از کنترل خارج شوند.

  • از ریخت و پاش جلوگیری کنید. بسیاری از نظم دهنده های صندلی عقب فضایی را برای نگه داشتن بطری آب ، فنجان یا سایر نوشیدنی ها در اختیار شما قرار می دهند. این امر مسافران را قادر می سازد جایی را برای نوشیدنی های خود داشته باشند بدون اینکه دقیقاً بین پاهای خود یا در کنار آنها روی صندلی قرار گیرند

  • صندلی ها را تمیز نگه دارید. اگر می خواهید وسیله نقلیه خود را از ردپای کثیف و مرطوب دور نگه دارید ، نظم دهنده ها می توانند کمک کنند.
  • دسترسی آسان. یک کیف صندلی عقب اتومبیل برای نگه داشتن وسایل کوچک و بزرگ در یک مکان آسان به جای اینکه در یک کانتینر در صندوق عقب یا محموله وسایل نقلیه خود داشته باشید بسیار عالی است.

  • ایمن بمانید اگر وسیله نقلیه شما کثیف و بدون سازمان باشد ، می تواند یک خطر ایمنی باشد. اگر به سختی به ترمز ضربه بزنید یا به سرعت چرخش کنید تا مانعی ایجاد نشود ، موارد پرواز در اطراف کابین داخلی می تواند خطرناک باشد. در عوض آنها را در یک نظم دهنده صندلی عقب نگهداری کنید.

  • وسایل را سریع پیدا کنید. بهترین نظم دهنده صندلی عقب خودرو شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید همه در یک نقطه هستند. شما دیگر نیازی به جستجوی وسایل نقلیه یخچال و فریزر یخ خود ندارید زیرا آنها به راحتی در یک منطقه قرار گرفته اند.
  • فضای بیشتری ایجاد کنید. بهترین نظم دهندگان خودرو فضای داخلی خودرو شما را تمیز و مرتب می کنند

نظم دهنده زودلوکس

  • ابعاد:۳۰*۴۰*۶۰ سانتی‌متر
  • وزن:۱٫۸ کیلوگرم
  • حجم:۷۲ لیتر
  • تعداد جیب:۱۰
  • تعداد پارتیشن:۴
  • جنس بدنه:برزنت خارجی
  • نگه دارنده:دارد

نظم دهنده صندوق عقب مدل زودلوکس

انواع نظم دهنده های صندلی عقب اتومبیل

نظم دهنده آویزی صندلی عقب

یک نظم دهنده اتومبیل آویزی به پشت صندلی راننده یا مسافر وصل شده است. این امکان دسترسی آسان برای کودکان و بزرگسالانی را که در پشت آن نشسته اند فراهم می کند. این ساک ها معمولاً با بندهایی که به هم وصل می شوند به صندلی اتومبیل متصل می شوند و به دور پایه و پایین صندلی جلو می روند.

High Road Car Organizers - Hanging Seat Back Tissue Organizer

نظم دهنده میانه صندلی

این نظم دهنده های صندلی را می توان روی صندلی یا در جلو یا پشت وسیله نقلیه شما در طبقه قرار داد. بسیاری از آنها قابل جمع جمع شدن هستند و می توانند موارد متنوعی را در خود جای دهند. به طور کلی ، آنها برای نگهداری مواد غذایی ، نوشیدنی و اسباب بازی ها دارای چندین محفظه و نگهدارنده فنجان هستند.

New Arrival! High Quality PU Leather Car Armrest Box Storage Bag ...

برندهای برتر نظم دهند پشت صندلی خودرو

  • Lusso Gear Car Back Seat Organizer
  • این نظم دهنده خودرو شامل موارد اضافی است و آن را بسیار پایدار و محکم می کند. از پارچه پلی استر ساخته شده است و عاری از هیدروکربن های آروماتیک چند حلقه ای (PAHs) است. دارای جیب های مختلفی با اندازه و شکل های مختلف برای همه چیز از بطری های آب گرفته تا رایانه لوحی رایانه ای. قسمت پایین نظم دهنده صندلی عقب دارای جیب قابل جابجایی و زیپ دار است. نظم دهنده با دو سگک ، یکی زیر سر و یک صندلی در اطراف صندلی ایمن است. نظم دهنده جای دستمال کازی دارد.

جیب بالا بزرگ و جادار است و می تواند کتاب را نگه داری کند. در صورت تمایل دستگاه را در ماشین نگه دارید ، جیب رایانه لوحی را مخفی می کند. دو گیره کوچک در دو طرف در بالا می تواند همه چیز را از اسباب بازی ها گرفته تا پیوند مو حفظ کند. نظم دهنده به صندلی محکم می ایستد و به فضای پا مسافر در پشت آن درگیری ایجاد نمی کند.

این نظم دهنده صندلی عقب پلی استر همچنین دارای یک نظم دهنده ویژوال خودرو است. ضد آب است و صندلی ماشین را از لگد زدن پا محافظت می کند. تسمه های قابل تنظیم بالای و پایین آن ، نصب آن را آسان می کند. جیب های عمیق شامل پوشش های الاستیک قوی برای نگه داشتن کتاب ، iPad ، بافت و موارد دیگر است.

ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست 600D پلی استر ، این نظم دهنده دو بسته با کیف شامل جیب های متعدد برای تنقلات ، اسباب بازی ها ، بطری های آب ، کتاب ، و غیره. گیره های های قابل تنظیم بالا و پایین پنهان و خارج از راه مسافر صندلی جلو و راننده. این تبلت ها تا 10 اینچ رایانه را در خود نگه می دارند ، که می توان از طریق جیب پلاستیکی نیز کار کرد.

نظم دهنده صندلی عقب نصب آسان / تمیز ، ضد آب و قابل شستشوی است. برای فرزندانتان که پشت صندلی ها را لگد می کنند ، مفید است و باعث می شوند کثیفی و ردپایی روی آنها نماند. جیب برای تبلت مشاهده آسان واضح است و مواد آن بادوام است. دو کودک می توانند همزمان از آنها استفاده کنند.

ویژگی های اصلی برای داشتن نظم دهنده صندلی عقب خودرو

نوع و تعداد جیب ها : نظم دهندگان صندلی های عقب همه هدف یکسانی دارند ، اما برخی از آنها جیب های بیشتری دارند. از نظر اندازه نیز متفاوت هستند. جیب ها می توانند از جنس پارچه توری باشند یا ممکن است شامل Velcro برای بسته شدن محفظه باشد. جیب های دیگر ممکن است پلاستیکی شفاف برای نمایش دستگاه های الکترونیکی مانند iPad داشته باشد.

تطبیق پذیری: همه نظم دهنده های صندلی عقب از ویژگی های یکسانی برخوردار نیستند. بعضی از آنها دارای نگهدارنده لیوان یا جیب مخصوص بطری های آب هستند ، در حالی که برخی دیگر دارای کولر عایق بندی شده هستند که می تواند نوشیدنی ها را سرد نگه دارد. تعداد بیشتری از آنها جیب های خاصی برای مشاهده دستگاه های الکترونیکی یا سینی ها برای نگهداری مواد غذایی یا اسباب بازی ها دارند. تعداد قابل توجهی را می توان برای قابلیت حمل به کوله پشتی تبدیل کرد.

اندازه: نظم دهندگان صندلی همه با اندازه یکسان نیستند. برخی از آنها عریض تر یا طولانی تر از سایرین هستند و به شما امکان می دهند وسایل بیشتری را در آنها نگهداری کنید. برخی از محصولات از صندلی عقب کوچکتر هستند ، در حالی که برخی دیگر در کل سطح کوچکی دارند. موارد بزرگتر که دارای موارد بیشتری هستند ، ممکن است فضای پا را بیشتر از سازمان دهندگان کوچکتر مهار کنند.

نکات و توصیه هایی برای داشتن کیف صندلی های عقب ماشین

وسایل سنگین را در نظم دهنده صندلی عقب نگهداری نکنید. این می تواند باعث سقوط آن شود و در بعضی موارد حتی در امتداد درزها پاره شود.

به مسافران خود فکر کنید. اگر یک نظم دهنده صندلی عقب خیلی حجیم باشد ، می تواند جلوی پا را بگیرد. اگر یکی از آنها را برای نگهداری اسباب بازی های کودکان خود خریداری می کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها به راحتی می توانند چیزهایی را در آن جمع کرده و قرار دهند.