بهترین نظم دهنده های صندوق عقب خودرو

بهترین نظم دهنده های صندوق عقب خودرو

بهترین نظم دهنده های صندوق عقب خودرو :

بی نظم نگه داشتن صندوق عقب می تواند کمی چالش برانگیز باشد. نظم دهندگان صندوق عقب ، از همراه داشتن موارد مهم مانند بطری های ضد یخ و کابل های جامپر گرفته تا نگهداری مواد غذایی ، می توانند داشتن همه چیز را در جای خود آسان و راحت کنند. در این بخش ، ما همه مواردی را که باید بدانید برای انتخاب بهترین نظم دهنده برای نیازهای شما مرور خواهیم کرد.

چرا باید یک جعبه نظم دهنده خودرو خرید ؟

صندوق عقب خود را مرتب کنید. یکی از بزرگترین امتیازات خرید یک نظم دهنده صندوق عقب نگه داشتن همه چیز در جای مناسب خود است. با این کار صندوق عقب شما کاملا منظم و تمیز خواهد بود که باعث خوشبختی شما می شود.

جلوگیری از آسیب. اگر مرتباً وسایلی را که ممکن است شکسته یا ریخته شود حمل می کنید ، نگهداری این وسایل در یک صندوق عقب باعث می شود که آسیب کمتری به صندوق عقب خودروی شما وارد شود.

سریع همه چیز را پیدا کنید. وقتی هر چیزی در صندوق عقب شما جایگاه مناسب خود را دارد ، هرچه به دنبال آن می گردید خیلی سریعتر خواهید یافت. یک سازمان دهنده تنه می تواند به شما در انجام این کار کمک کند و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود.

مواد غذایی امن. همه ما می دانیم که دویدن به فروشگاه می تواند منجر به تعداد زیادی کیف و وسایل در صندوق عقب شما شود. اینها را به یک نظم دهنده صندوق عقب قرار دهید. نه تنها مواد غذایی خود را ایمن نگه می دارید بلکه می توانید آنها را با یک بار حمل به خانه خود منتقل کنید.

انواع نظم دهنده صندوق خودرو

  • تاشو

همانطور که از نام آن مشخص است ، سازمان دهندگان صندوق عقب تاشو می توانند جمع شوند ، بنابراین هنگام استفاده از آنها فضای کمتری را اشغال می کنند. به خاطر داشته باشید که دوام ساخت آنها بسیار کمتر از چیزی است که برای ماندن در یک مکان طراحی شده است. به همین ترتیب ، اندازه اینها کوچکتر است و محفظه داخلی کمتری دارند.

این نوع نظم دهنده صندوق عقب فقط یک یا دو محفظه بزرگ برای قرار دادن وسایل شما خواهد داشت. مواد از پلاستیک سخت تا پارچه تقویت شده ای است که با مقوا یا مواد دیگر سفت شده است تا به شکل نظم دهنده کمک کند. اگر می خواهید وسایل بزرگتر را قرا دهید اما می تواند با موارد کوچک دیگر کنار قرار داده شود ، این موارد می تواند مفید باشد.

  • چند محفظه

بسته به مدل ، محفظه ها به لطف درج هایی که قابل تنظیم هستند ، می توانند قابل تنظیم باشند. مدل های دیگر دارای محفظه های از پیش تعیین شده در اندازه های مختلف برای کمک به ذخیره وسایل در اندازه های مختلف هستند. این نوع نظم دهنده ها ، به لطف بسیاری از محفظه ها ، یکی از مفیدترین آنها برای سازماندهی صندوق عقب شما هستند.

برندهای برتر نظم دهنده صندوق عقب خودرو

نظم دهنده صندوق خودرو مدل زودلوکس

برای مشاهده ویژگی های این محصول و دیدن عکس های بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید.

نظم دهنده صندوق عقب مدل زودلوکس
نظم دهنده صندوق عقب مدل زودلوکس

این نظم دهنده ظرفیتی معادل با 72 لیتر دارد. دارای 10 جیب و 4 پارتیشن می باشد که همین باعث شده تا بتوانید هم مواد غذایی و هم لوازم ضروری خودروی خود را در آن قرار دهید. ظاهری شیک و کیفیت عالی مواد سازنده این محصول را به یکی از بهترین نظم دهنده های صندوق موجود در بازار ایران تبدیل کرده است. داشتن بند و گیره برای نلغزیدن در داخل صندوق و همچنین وجود دو نوار چسب ، باعث می شود نظم دهنده به موکت داخل صندوق خودروی شما بچسبد و در دست اندازها دچار لغزش نشود.

برای مشاهده و خرید این محصول کلیک کنید.

بهترین نظم دهنده خودرو

این سازنده نظم دهنده صندوق از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است ، دارای پارچه ای سنگین و دارای بند و سگک برای ایمن نگه داشتن همه چیز است. پارچه پلی استر آکسفورد هم در برابر آب و هم در برابر سایش مقاوم است ، که بیشتر به دوام کلی این برنامه ساز اضافه می کند. همچنین دارای دوخت تقویت شده است که این ویژگی مهمی است که به مناطقی که بیشترین تنش را در اثر فرسایش دارند ، قدرت می بخشد. به عنوان یک امتیاز اضافی ، مواد به راحتی تمیز می شوند.

Trunkcratepro Collapsible Trunk Organizer
Trunkcratepro Collapsible Trunk Organizer

این یکی به عنوان یک نظم دهنده جمع شونده ، هنگام باز شدن ، هم با بار و هم در داخل ، با طراحی جالب و کاملاً سازگار با صدا ، باعث صرفه جویی در فضا می شود. با چندین زیر بخش ، می تواند تعدادی از آیتم های مختلف را به راحتی نگه دارد (تقسیم کننده ها نیز برای شخصی سازی عالی قابل جابجایی هستند) همچنین می توان آن را به دو نیم کرد تا به عنوان سازمان دهنده صندلی استفاده شود. ضمانت مادام العمر یک پاداش عالی است.

با داشتن یک پوشش سبک ، ضد آب ، صفحات پایه تقویت شده ، دیواره های جانبی محکم و نوارهای ضد لغزش در قسمت پایین ، این سازمان دهنده FORTEM اگر می خواهید در عین تمیز و منظم نگه داشتن صندوق عقب ، در هزینه خود صرفه جویی کنید ، گزینه ایده آل است. این دارای فضای ذخیره سازی زیادی در داخل و خارج ، با چندین محفظه و جیب است. طراحی مستطیل شکل آن برای صندوق عقب یا صندلی عقب مناسب است و ساختار کلی با دوام باعث ماندگاری بیشتر این سازمان دهنده می شود.

FORTEM Auto Trunk Organizer

این نظم دهنده صندوق تاشو که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است ، نه تنها در هنگام استفاده از فضای صندوق عقب شما صرفه جویی نمی کند ، بلکه تقریباً باعث خوشحالی ماشین شما می شود. این ساخت و ساز باعث می شود که طرح حتی برای نگهداری هیچ چیز ذخیره نشده و باز باشد. این دسته دارای دسته های حمل سنگین است که حرکت در آن را آسان می کند. اندازه این سازمان دهنده برای حمل کیت کامل اضطراری ، مواد غذایی یا هر چیز دیگری که ممکن است برای نگهداری از آن نیاز داشته باشید ، عالی است.

نظم دهنده صندوق عقب خودرو Higher Gear Products Trunk Organizer

همه کاره و آسان برای استفاده ، این نظم دهنده صندوق عقب برای استفاده در منازل و وسایل نقلیه به طور یکسان ایده آل است. از پارچه سنگین پلی استر 600D ساخته شده است ، دارای دوخت های ناهموار ، دسته های ضد لغزش تقویت شده ، ته سخت تاشو و تقویت شده و پایه های لاستیکی ضد لغزش است تا سازمان دهنده شما را از لغزش به اطراف باز دارد. این یکی به لطف اندازه بزرگش برای وسایل نقلیه بزرگتر مانند SUV و کامیون عالی است.

Higher Gear Products Trunk Organizer

برای کسانی که در مورد رنگ انتخاب می کنند ، این رنگ به رنگ های کلاسیک سیاه ، خاکستری و آبی ارائه می شود. برای اتصال طناب های بانجی یا تسمه ها برای نگه داشتن سازمان در جای خود بر روی تخت باز کامیون ، ماسوره ها در نظر گرفته شده اند. همچنین با بست های متصل شده قابل جمع شدن و قفل شدن است. جیب های خارج به ویژگی های ذخیره سازی کلی اضافه می شود.

نکاتی برای بهره مندی بیشتر از نظم دهنده صندوق خودرو

  1. اگر بندهای سازنده شما کمی کوتاه است یا بند ندارد ، می توانید از بندهای بانجی برای پایین کشیدن آن استفاده کنید.
  2. همچنین می توانید از نظم دهنده صندوق عقب خود در سایر قسمت های اتومبیل خود مانند صندلی جلو یا عقب استفاده کنید تا هر چیزی را که دور خود رانندگی می کنید دور کنید.
  3. از نظم دهنده صندوق عقب خود استفاده کنید تا وسایل ضروری مانند کابل های ، مایع برف پاک کن و مثلث های بازتابنده را به همراه داشته باشید تا آنها را با خیال راحت دور کنید.

  4. باکس و جعبه های نظم دهنده صندوق خودرو ابزاری عالی برای جلوگیری از پرواز مواد غذایی در صندوق عقب شما است ، دیگر وجود ندارد در یک سفر می توانید تخم مرغ ها و چندین کیسه را به راحتی به خانه خود حمل کنید.

  5. اگر در ساخت و ساز کار می کنید ، یک باکس نظم دهنده راهی عالی برای نگه داشتن همه ابزارهای خود در یک مکان است.