بهترین کار کیت بلوتوث خودرو

بهترین کار کیت بلوتوث خودرو

بهترین کار کیت بلوتوث خودرو

استفاده از تلفن هنگام رانندگی در اکثر کشورها غیرقانونی است. به دلایل ایمنی ، شما باید دست خود را روی فرمان و چشم خود را در جاده نگه دارید. استفاده از تلفن  همراه ممکن است حواس پرتی ایجاد کند که می تواند عواقب جدی را به همراه داشته باشد. در اینجاست که دستگاههای کار کیت بلوتوث وارد سیستم می شوند. این امکان را به شما می دهد تا تماس های تلفنی برقرار کنید و بدون حواس پرتی خطرناک به موسیقی گوش دهید.

کار کیت بلوتوث یک دستگاه مفید است که رانند گی شما را ایمن تر و راحت تر می کند. ما سه مورد از بهترین کار کیت های بلوتوث را که در حال حاضر موجود است انتخاب و معرفی میکنیم.

برای خرید انواع کار کیت بلوتوث بروی لینک کار کیت بلوتوث کلیک کنید.

هنگام رانندگی با خیال راحت صحبت کنید

در مقاله سعی داریم  با سه تا از بهترین کار کیت بلوتوث خودرو آشنا شویم که با آنها ، چشم خود را در جاده نگه دارید:

1.کار کیت بلوتوث Mpow MBR2

این کار به نوعی 3 در 1 که هنگام رانندگی بسیار کارآمد است. این دستگاه شامل گیرنده بلوتوث ، یک شارژر USB و یک عایق صوتی است. می توانید آن را به انواع دستگاه ها ، مانند تلفن ، تبلت و پخش کننده های MP3 متصل کنید.

محدوده عملکرد این دستگاه 30 فوت را می باشد. گزینه شارژ و حذف سر و صدا امکان رانندگی بهتری را فراهم می کند. این سیستم با روشن شدن موتور به طور خودکار روشن و خاموش می شود و می تواند همزمان به دو دستگاه متصل شود. و پایه نصب مغناطیسی در آن بسته بندی گنجانده شده است.

کار کیت بلوتوث Mpow MBR2
کار کیت بلوتوث Mpow MBR2

فنآوری بلوتوث 4.0 مصرف برق به میزان قابل توجهی پایین تر و انتقال سیگنال باثبات تر از نسخه های قبلی را ارائه می دهد ، بنابراین انتقال صوت و تماس های تلفنی و موسیقی بلوری را به شما منتقل می کند.

دکمه چند منظوره شامل : لمس سریع: به تماس یا پاسخ قطع کنید لمس طولانی: تماس را رد کنید لمس دو برابر: آخرین تماس را مجدداً شماره گیری کنید

کار کیت بلوتوث Mpow MBR2
کار کیت بلوتوث Mpow MBR2

2.کار کیت بلوتوث Sound Bot SB360

این دستگاه جامع و کامل است که با اکثر انواع تلفن ها و سایر وسایل برقی سازگار است. این کیت شامل یک گیرنده ، یک شارژر USB و یک کابل AUX است. این ویژگی از یک طراحی کاربر پسند برای جلوگیری از حواس پرتی ها استفاده می کند.

دامنه برد بلوتوث در این کیت تا 33 فوت افزایش می یابد. فناوری کاهش صدا باعث می شود رانندگی لذت بخش با تماس های واضح و موسیقی با کیفیت لذت ببرید. این طراحی صاف و براق است و کار با آن آسان است.

کار کیت بلوتوث Sound Bot SB360
کار کیت بلوتوث Sound Bot SB360

فن آوری بی سیم 4.0 بی سیم با سازگاری و مشخصات A2DP برای Smartpohne ، Android ، Apple iPhone 6 Plus ، Google Nexus ، Samsung Galaxy ، تبلت ها ، سایر پخش کننده های رسانه را فراهم کرده است.

همراه با یک شارژر سه گانه USB Triple Ultra High Performance USB ، کابل داخلی 3.5 میلی متر AUX داخلی. آماده شارژ دستگاه های اضافی به طور همزمان باشید.

3.کار کیت بلوتوث Aston Innovations

این دستگاه همه کاره برای مصارف اتومبیل و منزل مفید است. این دستگاه به بیشتر دستگاه های بلوتوث ، از تلفن تا پخش کننده های MP3 متصل می شود. هندزفری و طول عمر طولانی را ارائه می دهد و ایمنی در جاده را ترویج می کند.

از دیگر ویژگی های این کارکیت می توان به فناوری سر و صدا Aston Innovations 100٪ و صداهای خاموش / وزوز / استاتیک ، بیس عالی صدا با کیفیت اشاره کرد.

کار کیت بلوتوث Aston Innovations
کار کیت بلوتوث Aston Innovations

از طریق بلندگو اتومبیل گوش دهید و صحبت کنید ، هندزفری کامل دوبلکس ، میکروفون های بدون سر و صداها و صدای نویز پس زمینه را از بین می برند و برداشت صوتی را برای برقراری ارتباط بی عیب و نقص تقویت می کنند.

برای موسیقی ، ناوبری صوتی GPS و پادکست از دستگاههای مجهز به بلوتوث به استریوی ماشین شما ، رمزگشای صوتی AAC SBC پشتیبانی از دیگر قابلیت های آن است.

چیپست بلوتوث Qualcomm (CSR) با عملکرد بالا – قابل اطمینان تر و پایدار ، بلوتوث v4.2 تقریبا با تمام دستگاه های بلوتوث و همه اتومبیل های دارای ورودی Aux کار می کند ، با پشتیبانی از هر شارژر USB ، همچنین از یک لینک چند نقطه / دوگانه در یک زمان پشتیبانی می کند ، قادر به جفت کردن 8 دستگاه بلوتوث هستید.

این ویژگی دارای یک دکمه بصری با LED های نور پس زمینه و یک دستیار صوتی است. به طور خودکار روشن و خاموش می شود.

کار کیت بلوتوث Aston Innovations
کار کیت بلوتوث Aston Innovations

سؤالات متداول در رابطه با کارکیت بلوتوث خودرو

آیا کار کیت های بلوتوث ماشین گزینه فرمان صوتی را دارند؟

بله ، بیشتر آنها این گزینه را دارند ، اما باید فعال شود. روند کار ساده است و فقط کافی است چند دکمه را فشار دهید. با این حال ، احتمالاً بهتر است قبل از سوار شدن ، صدا را تنظیم کنید تا از رانندگی مضطرب نشوید.

آیا کارکیت بلوتوث ماشین باتری ماشین من را تخلیه می کند؟

احتمالاً . اگر کارکیت دارید که به فندک سیگار وصل می شود ، می خواهید قبل از بیرون آمدن از وسیله  مطمین شوید که خاموش شده است. همه ماشین ها نمی تونند قدرت را به طور خودکار قطع کنند ، بنابراین شما باید این کار را بصورت دستی انجام دهید تا از تخلیه باتری جلوگیری کنید.

آیا اتصال کار کیت بلوتوث به استریو دشوار است؟

خیر شما می توانید با استفاده از کابل صوتی یا مستقیماً آن را به جک صوتی AUX وصل کنید. گزینه دیگر اتصال کیت از طریق جک تولید سیگنال رادیویی است. پس از وصل شدن ، در لیست بلوتوث تلفن شما قابل مشاهده خواهد بود.