بهترین کاورهای (چادر) اتومبیل برای محافظت

بهترین کاورهای (چادر) اتومبیل برای محافظت

بهترین کاورهای (چادر) اتومبیل برای محافظت:  هر راننده اهمیت محافظت از اتومبیل خود را از اثرات مضر خراشیدگی ، اشعه ماوراء بنفش و گرد و غبار می داند. با در نظر گرفتن هزینه ماشین شما ، منطقی است که بخواهید از آن محافظت کنید ، چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه که پارک است. یک چادر ماشین به شما اطمینان می دهد که رنگ خودروی شما تا زمانی که به آن نیاز داشته باشید محافظت می شود. در اینجا بهترین کاورهای اتومبیل موجود در بازار ارائه شده است.

مزایای چادر خودرو

  • وسیله نقلیه خود را در برابر عناصر طبیعی محافظت کنید. پرتوهای مضر UV می تواند باعث شود رنگ خودرو همانند داشبورد به نظر برسد. یک کاور اتومبیل شما را از آسیب آفتاب ، گرد و غبار ، آفت شدید پرندگان ، برف و سایر آلاینده ها محافظت می کند.
  • در تعمیرات آینده اتومبیل خود صرفه جویی کنید. محافظت از اتومبیل شما ماندگاری آن را افزایش می دهد. این هزینه ای را برای شما صرفه جویی می کند که در غیر این صورت برای تعمیر و نگهداری یا تعمیرات گران قیمت هزینه می کنید.
  • ظاهر خودرو خود را جدید نگه دارید. کاور ماشین با کیفیت از پارچه ای قابل تنفس است که آن را در برابر گرد و غبار ، قالب و شبنم محافظت می کند. همچنین یک پوشش است که از یخ زدگی شیشه جلو اتومبیل در هنگام برف جلوگیری می کند.

مزایای چادر خودرو
مزایای چادر خودرو

انواع روکش اتومبیل

  • چادر داخلی خانه برای اتومبیل

اینها برای اتومبیل هایی که در یک گاراژ یا یک فضای داخلی مشابه پارک شده اند ، طراحی شده اند. آنها کمترین میزان محافظت را دارند زیرا از اتومبیل شما در برابر آب و گرد و غبار محافظت می کنند اما ممکن است در برابر آب و هوای نامطلوب مقاومت نکنند.

  • چادر اتومبیل در فضای باز

این کاورها برای اتومبیل های پارک شده در خارج خانه طراحی شده اند. آنها از مواد با دوام ساخته شده اند که قادر به تحمل باد شدید و برف هستند. این روکش خودرو می تواند در برابر باد ، خورشید ،شاخه های درختان و بقایای آن مقاومت کند. کاور در فضای باز در برابر اشعه UV مقاوم است.

چادر اتومبیل در فضای باز
چادر اتومبیل در فضای باز

بیشتر بدانیم : آیا استفاده از کاور خودرو خوب است یا بد؟

برندهای برتر چادر خودرو

  • Classic Accessories

این شرکت در سال 1983 در سیاتل ، واشنگتن تأسیس شد. در ابتدا ، این خودرو لوازم جانبی اتومبیل مانند پدهای کمربند ایمنی و کاورهای فرمان را تولید می کرد. بعداً ، این شرکت در زمینه پوشش و پوشش اتومبیل های موتور سیکلت ، اتومبیل های برفی ، چرخ دستی های گلف و قایق ها تخصص دارد. یکی از محصولات برتر آن ، Classic Accessories OverDrive PolyPro Car Cover است.

  • Kayme 

کیم در سال 1998 تأسیس شد و در غرب پاریس فرانسه واقع شده است. این شرکت متخصص در زمینه هسته ای ، خودرو و محصولات هوا فضا است. کاور اتومبیل مشهور این مارک ، Kayme Four Layers Waterproof All Car Car Cover است.

  • OxGord

OxGord بیش از 15 سال است که در این صنعت مشغول تولید قطعات خودرو ، لوازم جانبی داخلی ، قطعات تعویض و چرخ است. یکی از محصولات برتر آن OxGord Executive Storm-Proof Car Cover است.

ویژگی های اصلی چادر خودرو

  • پارچه تنفسی

برای داشتن چادر خودرو از پارچه تنفس بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که در هنگام پارک شدن ماشین زنگ زدگی و خوردگی نمی زند. همچنین تضمین می کند که در زیر رطوبت زیر ماشین گیر نمی افتد.

لازم به ذکر است تمام چادر های ارایه شده در سایت زودلوکس چهار فصل و پارچه قابل تنفس و پشت پنبه ای می باشد.

  • ایمن

برخی از پوشش ها دارای یک سنجاق الاستیک در پایین و دسته های خراشیده نشده برای اطمینان از پوشانده شدن پوشش در هنگام ضربه شدید به باد نیستند. یک کاور با کیفیت خوب باید به قفل ها و گیره های کابل مجهز باشد تا به شما در امنیت محکم خودرو کمک کند.

  • مواد ضد آب

آب باران می تواند ماشین شما را در معرض زنگ زدگی قرار دهد و درنهایت به رنگ آسیب برساند. یک پوشش اتومبیل ضد باران از اتومبیل شما در برابر آب و باران محافظت می کند. بیشتر آنها دارای تکنولوژی درز اولتراسونیک هستند ، به این معنی که پارچه به همراه دوخت سخت دوتایی نگه داشته می شود. این مانع از ورود آب می شود.

ملاحظات دیگر درباره کاور خودرو

آب و هوای محلی: اگر در منطقه ای زندگی می کنید که شرایط آب و هوایی شدید دارد ، ممکن است بخواهید یک پوشش با مواد انعطاف پذیر و محکم را انتخاب کنید تا گرما در طول تابستان از بین برود و از یخ زدن شیشه در طول زمستان جلوگیری کنید.

اندازه متناسب : بهتر است یک کاور متناسب بخرید که هم SUV و هم سدان ها را به درستی پوشش دهد. پوشش با ابعاد بزرگ گزینه خوبی است زیرا می تواند با وسایل نقلیه با اشکال مختلف ، اندازه و ارتفاعات کار کند.

نکات درباره استفاده از چادر خودرو

  • ماشین خود را قبل از چادر کشیدن آن بشویید. این کار باعث می شود پوشش بدنه از یک سطح آن روی سایر قسمت های رنگ آمیزی پوشانده شود. همچنین می توانید برای محافظت بیشتر یک لایه از موم اتومبیل بمالید.

  • یک چادر رنگ روشن انتخاب کنید. این اطمینان حاصل خواهد کرد که بیشتر اشعه UV مضر منعکس شده است. کاورهای با رنگ روشن بهترین پوشش های در فضای باز هستند.
  • اگر زیاد مسافرت می کنید ، ممکن است بخواهید کاورهای خودرو را خریداری کنید که سبک وزن است و همراه با کیسه مخصوص خود است. به این ترتیب ، شما مجبور نخواهید بود که به عنوان بخشی از چمدان خود یک کاور اتومبیل حجیم حمل کنید.
  • مکانی که بیشتر وسایل نقلیه خود را نگه دارید مشخص کنید. اگر بیشتر در داخل خانه پارک می کنید ، دیگر نیازی به خرید پوششی نیست که از هوای شدید محافظت کند.