ویدیو نحوه تمیز کردن انواع زیرپایی خودرو

ویدیو نحوه تمیز کردن انواع زیرپایی خودرو

داشتن ماشین شخصی یکی از راحت ترین مواردی است که تجربه خواهید کرد. این بدان معناست که شما دیگر نیازی نیست که با مترو و وسایل نقلیه عمومی خود را به سر کار برسانید و نگران این باشید که وسایل خود را کجا قرار دهید. سفر به سایر شهرها با اتومبیل آسانتر است. با این حال ، اگر می خواهید ماشین خود را همانند روز اولش جدید نگه دارید ، باید نحوه تمیز کردن انواع زیرپایی خودرو خوبی را نیز یاد بگیرید.

**خرید انواع کفپوش و زیرپایی خودرو کلیک کنید**

**برای دیدن ویدیو نحوه تمیز کردن انواع زیرپایی خودرو به پایین صفحه مراجعه کنید**

اگر یک قسمت از ماشین وجود داشته باشد که جدا از قسمت بیرونی ، همیشه کثیف باشد ، می تواند کفپوش یا زیرپایی خودرو شما باشد.کفپوش ماشین همیشه روی موکت ها قرار می گیرند و دیدن این کفی ها پر از خاک یا گل جلوه بدی دارند ، وقت آن است که ماشین خود را تمیز کنید.

تمیز کردن موکت کف

و از آنجا که شما در حال تمیز کردن کفپوش خود هستید ، باید زمان بیشتری برای تمیز کردن موکت های اتومبیل خود نیز انجام دهید. شما نمی خواهید تزیرپایی های تمیز را روی موکتی پر از گرد و غبار و لکه ها بگذارید ، برای انجام این کار ، کافی است خود فرش را خالی کنید و خرده های اضافی و کثیفی های آنرا که از آن باقی مانده است خارج کنید.

تمیز کردن موکت کف
تمیز کردن موکت کف

مراحل تمیز کردن کفپوش های اتومبیل شما

پس از آماده سازی و جمع آوری مواد مورد نیاز ، وقت آن رسیده است که کفپوش خودرو را تمیز کنید. برای تمیز کردن کفپوش دو روش وجود دارد و به نوع متریال آن و از چه جنس ای ساخته شده بستگی دارد.

  • کفپوش موکتی

اولین قدم برداشتن کفپوش اتومبیل از داخل خودرو است. اطمینان حاصل کنید که تمام تشک های کف را بیرون آورده و آنها را روی یک سطح صاف قرار دهید.
با استفاده از جاروبرقی اتومبیل ، همه کثیفی ها و گرد و غبارها را از زیرپایی خود جدا کنید، می توانید از شامپو تمیز کننده فرش برای کفپوش استفاده کنید.هنگامی که از شامپو تمیز کردن را روی حصیر خود اسپری کردید (قرار نیست آن را خیس کنید) ، از برس خود برای پاک کردن لکه های باقی مانده استفاده کنید. خیلی صاف نکنید زیرا این ممکن است به مواد کفپوش آسیب برساند.

قدم بعدی شستشوی گرد و غبار حاصل از شستشو است. در صورت وجود از نازل فشار قوی بر روی شیلنگ خود استفاده کنید تا گرد و غبار از روی کقپوش ماشین رانده شود.سرانجام کفپوش را زیر آفتاب بگذارید تا خشک شود.

کفپوش موکتی
کفپوش موکتی
  • کفپوش ژله ای | لاستیکی

اگرچه کفپوش ژله ای از یک ماده کاملاً متفاوت ساخته شده است ، اما تمیز کردن آن نیز از همان مراحل استفاده می کند. تنها تفاوت این است که به جای استفاده از فقط یک تمیز کننده ، باید از پودر لباسشویی یا مایع ظرفشویی نیز استفاده کرده و آن را با قسمت های مساوی آب مخلوط کنید.

زیرپایی را از ماشین خود بیرون آورده و از شیلنگ فشار قوی برای شستشوی کفپوش و گرد و غبار استفاده کنید. ایده آل است که ابتدا آن را بشویید تا برس شما مستقیماً با خاک در تماس نباشد.

سپس برس خود را درون مخلوط صابون و آب فرو کنید و سپس کفپوش اتومبیل خود را با آن تمیز کنید.وقتی فکر می کنید زیرپایی را به اندازه کافی تمیز کرده اید ، با استفاده از شیلنگ فشار قوی ، کفپوش را بشویید تا مطمئن شوید که هم خاک و هم صابون برداشته شده است.

از آنجا که تشک های لاستیکی و ژله ای به راحتی خشک می شوند ، از حوله میکروفیبر برای پاک کردن تشک استفاده کنید. همچنین می توانید آنها را در معرض آفتاب قرار دهید تا بیشتر خشک شود.

  • کفپوش 3 بعدی

تمامی کفپوش های 3 بعدی و 5 بعدی زودلوکس دارای جنسی با کیفیت که قابل شستشو و به راحتی با یک دستمال تمیز میشود. این کفپوش ها نانو، ضد خش، ضد ساییدگی و جنس این کفپوش چرمی و بسیار با دوام است.

*در ویدیو زیر نیز میتوانید نحوه تمیز کردن انواع زیرپایی خودرو را مشاهده کنید: