عینک آفتابی مردانه: برای چهره شما کدام ها مناسب هستند؟

عینک آفتابی مردانه: برای چهره شما کدام ها مناسب هستند؟

عینک آفتابی مردانه: برای چهره شما کدام ها مناسب هستند؟

خب، شما در حال تلاش برای پیدا کردن عینک آفتابی مناسب هستید ، جفتی که نه تنها تابش خیره کننده و شما را نگه می دارد بلکه سبک شما را نیز بالاتر می برد. وقت مناسبی است که تعیین کنید چه عینکی مناسب شکل صورت شماست.

می دانم: قبلاً این را شنیده اید. شاید شما به آینه خیره شده اید ، در تلاش هستید تا کدام شکل را در آنجا انتخاب کنید. آیا این بیضی است یا مستطیل؟ شاید شنیده باشید که چهره شما توسط یک شخص به عنوان دایره مشخص شده است ، مربعی توسط شخص دیگر.

کدام است؟ چهره ها معمولاً کمی ترکیبی هستند که می توانند کمی پیرتر شوند ، وزن خود را افزایش داده و از دست بدهند ، موهای خود را تغییر دهند یا ریش ها رشد کنند. اما یک شکل اساسی وجود دارد و – بدون شک در مورد آن – تطبیق آن شکل با جفت عینک آفتابی مناسب می تواند دنیایی از تفاوت ایجاد کند.

در پایان ، پیدا کردن بهترین عینک آفتابی مردانه برای شما این است که دریابید که کدام سبک و شخصیت با شکل های قاب که چهره شما را بد نشان دهند ، تلاقی دارند.

شکل صورت مربع

چهره ای مربع شکل تقریباً به اندازه طول و دارای یک خط فک مربع است – ظاهری بد برای یک پسر نیست.

یک چهره مربع به راحتی می تواند فریم های تیره تر و با یک شباهت ساده تر را انتخاب کند. با توجه به زاویه های شما ، می توانید از لنزهای گردتر ، فریم های نازک تر و رنگ بیشتر در قاب ها دوری کنید.

چهره الیاس وود نمونه خوبی از یک مربع است. با افزایش سن ، خط فک زاویه ای او ممکن است نرم شود.

به عنوان مثال لنزهای سبز در قابهای کهربا یا لنزهای خاکستری-آبی کمرنگ در چهره های مربعی عالی به نظر می رسند.

شکل صورت گرد

این مورد ارتباط زیادی با چهره مربع دارد. مشخصات غالب عرض برابر با طول است. اما افزایش وزن یا سن ممکن است یک خط فک مربع را نرم کرده و آن را گرد کند.

اگر مانند مربع باشد ، صورت شما گرد است ، بهتر است از هر چیز بزرگی جلوگیری کنید.

به دنبال سایه هایی باشید که آن منحنی ها را با خطوط مستقیم تعادل برقرار کند. سایه های باریک و افقی تیره با کمی منحنی در هر انتهای معمولاً شکل صورت گرد را مسطح می کنند.

در حالی که بهترین راه جلوگیری از فریم گرد است ، منحنی ملایم نجات دهنده ها چهره شما عالی به نظر برسد.

بیشتر بدانیم : تفاوت رنگ لنز عینک آفتابی بخاطر چیست؟

شکل صورت قلب

صورت که گاه به آن مثلث گفته می شود و به معنی مثلث معکوس است ، صورت قلب دارای پیشانی گسترده ای است که به یک چانه اشاره دارد. به باراک اوباما و لئوناردو دی کاپریو را در روزهای جوانشان توجه کنید.

اوباما اغلب در تیره های کلاسیک Ray-Ban Wayfarers دیده می شود اما همچنین دارای مدل aviator باریک طلایی است و در عینک آفتابی باریک Maui Jim Makaha عالی به نظر می رسد.

خطوط اسپرت ، تمیز و افقی لنزهای بیضی دراز ، درست روی صورت بلند و قلبی به نظر می رسند.

شکل صورت بیضی

اگر از این شکل کلاسیک ، “متوسط” چهره ها داشته باشید ، می توانید تقریباً از هر چیز دور شوید. بسیاری از مردان پیشرو – کریستین بیل ، متیو مک کاناوی و جورج کلونی – چهره بیضی دارند. اگر صورت شما کمی طولانی تر از پهن با یک چانه به آرامی خمیده است ، شما نیز مانند این بازیگران چهره بیضی دارید.

لازم نیست نگران بزرگ شدن و کوتاهی صورت بیضی شکل خود باشید ، یا خیلی کوچک یا خیلی یا خیلی هندسی بروید.

تا با پیدا کردن استایل – یا چند مورد – که به بهترین وجهی مناسب برای شخصیت شماست ، با aviators کلاسیک ، سبک های پیچیده آزمایش کنید.

فقط بخاطر بسپار که اگر نسبت به خطوط خود بیش از حد فاصله بگیری ، می توان آن تناسبات عالی را از دست دادی. شما می توانید آن تقارن را با سایه هایی که خیلی بیشتر از عرض صورت شما گسترش می یابد از بین ببرد.

شکل صورت کشیده

چهره کشیده تقریبا دو برابر طول دارد. بن افلک ، بروس درن و کلینت ایستوود را تصور کنید.

بهترین عینک آفتابی برای این شکل صورت ، آنهایی هستند که آن صفحه تنگ و باریک را تقسیم و تعادل می کنند.

مایکل فلپس به نوعی صورت قلب صاف – مثلثی باریک و باریک و معکوس دارد – و عاشق عینک آفتابی آویاتور با لنزهای بازتابنده نارنجی و آبی نئون است و غالباً سایه های خود را با یک کلاه جفت می کند که به صورت بصری صورت بلند خود را کوتاه می کند.

اما چند سبک وجود دارد که ممکن است بخواهید به آنها منتقل کنید: از هر چیزی که باعث می شود چهره شما طولانی تر از آنچه باشد ، جلوگیری کنید ، از جمله لنزهای گرد بسیار باریک یا کوچک و قاب های اشک آور که چشم را به سمت پایین می کشاند.

عوامل دیگر؟ ویژگی های صورت ، شخصیت شما

عینک آفتابی چشم شما را ماسک می کند ، بنابراین سعی کنید سبکی را پیدا کنید که بینی شما و همچنین صورت شما مناسب است. اگر مثلاً بینی گرد دارید اشکال مستطیل شکل ممکن است باعث به تعادل بهتر شود.

مهمترین چیز این است که یک جفت سایه پیدا کنید که هم به صورت و هم شخصیت شما متناسب باشد. با انتخاب بسیاری از سبک ها و رنگ ها ، نترسید کمی از عمق معمول خود خارج شوید.