چگونه می توان از ریموت خودرو خود محافظت کنید؟

چگونه می توان از ریموت خودرو خود محافظت کنید؟

چگونه می توان از ریموت خودرو خود محافظت کنید؟ :

در این مقاله ، برای جلوگیری از تعمیرات گران قیمت fob key ماشین شما (از راه دور AKA ، ریموت، ترانسپوندر و غیره) روش های ارزان قیمت را به اشتراک می گذاریم.

بسته به برند خودرو(هوندا ، تویوتا و غیره) از ماشین شما ممکن است هزینه بالایی برای جایگزینی کلیدهای ریموت ماشین شما هزینه داشته باشد.

پیشگیری از خراب شدن ریموت خودرو با کاور ریموت چرم بهتر از درمان آن است.

کاور ریموت سیلیکونی 

سیلیکون ماده ای از نوع لاستیک است. اینها در بیش از 10 رنگ مختلف موجود است ، از جمله درخشش در تاریکی (* با توجه به مدل متفاوت است). این موارد باعث می شود در حالی که کمی سبک به شما می دهد ، کلید خود را پیدا کنید.

Amazon.com: Horande 4 Button Silicone Key Cover Case Remote Fob ...

جوانب مثبت: ارزان ، چند رنگ (باعث می شود پیدا کردن کلیدها آسان تر شود) ، به کلیدها می افزاید ، از محو شدن دکمه ها جلوگیری می کند

منفی: جلب توجه زیاد (به راحتی با آب تمیز می شود — این نیز ممکن است یک مزیت باشد؟)

کاور ریموت چرمی

برای داشتن ظاهری ممتاز ، یک کاور ریموت چرمی را انتخاب کنید. چرم ظریف است و حمل کلیدهای شما را شیک جلوه می دهد. نگران نباشید ، حتی اگر این یک لایه اضافه شده است ، شما هنوز هم عملکرد کامل دکمه های خود را خواهید داشت ، به عنوان مثال قفل ، باز کردن ، زنگ. برای حمل آسان ، از قلاب keychain keyobain اضافه شده برای اتصال آسان آن به حلقه کمربند خود استفاده کنید.

جوانب مثبت: رنگ های چندگانه در دسترس ، باعث جلب توجه نمی شود ، ظاهری عالی تر ارائه می دهد ، از محو شدن دکمه ها جلوگیری می کند

منفی: قیمت نسبت به سیلیکون

کاور ریموت کیف پولی

کیف پول / کیف کلید نیز گزینه ای عالی برای محافظت از ریموت خودرو شما است. می توانید fob خود را در کیف / کیف کلیدی خود نگه دارید ، یا آن را به حلقه کمربند خود وصل کنید. برای محافظت مضاعف ، می توانید هر دو کلید پوشانده شده با سیلیکون + کیسه را با هم ترکیب کنید!

Genuine Leather Men & Women Car Key Cover Holder Keychain Key ...

مزایا: از سیلیکون گران تر است ، می توان کلیدهای اضافی را درون خود قرار دهد

منفی: ممکن است محدوده را کمی کاهش دهد (در صورت بسته بودن و استفاده از کلید مجاورت هوشمند) ، ارزان تر از سیلیکون ، از محو شدن دکمه های فوب کلید جلوگیری نمی کند ، مگر اینکه از یک پوشش کلیدی استفاده شود