بهترین هدلایت LED مه شکن (پرژکتور) خودرو
خرید بهترین هدلایت و پروژکتور
نمایش بیشتر

%11

هدلایت بی توبی B.Tobby نور سفید یخی


هدلایت بی توبی B.Tobby نور سفید یخی


%11530,000 470,000 تومان



هدلایت 3رنگ L11 سفید، زرد، آفتابی 60 وات


هدلایت 3رنگ L11 سفید، زرد، آفتابی 60 وات


2,750,000 تومان



هدلایت رادیاتوری 360 درجه


هدلایت رادیاتوری 360 درجه


1,640,000 تومان



هدلایت T10 مینی تک پرو TACPRO T10


هدلایت T10 مینی تک پرو TACPRO T10


650,000 تومان



هدلایت لنزدار H4 مینی تک پرو TACPRO Y6D


هدلایت لنزدار H4 مینی تک پرو TACPRO Y6D



1,350,000 تومان



هدلایت 10طرفه تک پرو TACPRO X10S


هدلایت 10طرفه تک پرو TACPRO X10S


750,000 تومان



هدلایت M8 کانپکس conpex


هدلایت M8 کانپکس conpex


1,550,000 تومان



هدلایت E9pro زیمر


هدلایت E9pro زیمر


3,500,000 تومان



هدلایت دوطرفه F99 زیمر CSP


هدلایت دوطرفه F99 زیمر CSP


715,000 تومان



هدلایت لنزدار زیمر مدل Y9


هدلایت لنزدار زیمر مدل Y9


موجودی:استعلام



هدلایت E8پلاس HeadLight E8Plus


هدلایت E8پلاس HeadLight E8Plus


2,300,000 تومان


%17

هدلایت چهارطرفه 4S زیمر


هدلایت چهارطرفه 4S زیمر


%17900,000 750,000 تومان

بهترین هدلایت LED مه شکن (پرژکتور) خودرو

بهترین هدلایت LED مه شکن (پرژکتور) خودرو :

وقتی دیدن جاده در شبهای مه آلود و طوفانی دشوار است ، تکیه بر چراغهای جلوی وسیله نقلیه ممکن است کافی نباشد. خوشبختانه ، یک راه حل وجود دارد. برخی از چراغ های مه شکن با بالاترین کیفیت شما را قادر می سازند تا دید واضح تری از محیط رانندگی داشته باشید ، ایمنی و آرامش را افزایش دهید. بررسی های ما درباره بهترین هدلایت های مه شکن های موجود در بازار را نگاهی بیاندازید.

مزایای هدلایت LED برای مه شکن

  • آنها شما را ایمن نگه می دارند. بهترین هدلایت های مه شکن برای اتومبیل ها در شرایط بد آب و هوایی دید بیشتری به شما می دهد و همچنین باعث می شود سایر رانندگان نیز شما را بهتر ببینند. با اطمینان از نصب بهترین هدلایت ها برای مه در وسیله نقلیه خود ، از مسافران خود محافظت کنید

  • هدلایت ها از لامپ های مه شکن هالوژن برتر هستند. بهترین هدلایت های مه شکن LED نسبت به لامپ های هالوژن از مصرف انرژی کمتری برخوردار هستند. آنها همچنین ماندگاری بیشتری دارند و برای استفاده در شرایط نامناسب آب و هوایی ایده آل هستند.

  • آنها بهتر از چراغهای جلو کار می کنند. چراغهای جلوی وسیله نقلیه شما ممکن است منعکس کننده مه و کاهش دید باشد ، حتی اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند. درخشان ترین هدلایت های مه شکن شما را قادر می سازد تا نشانگرهای خط ، علائم راهنمایی و رانندگی و سایر رانندگان را بهتر ببینید.

  • باحال به نظر می رسند در حالی که آنها برای استفاده در شرایط نامساعد جوی در نظر گرفته شده اند ، بسیاری از رانندگان آنها را نصب می کنند زیرا باعث ارتقا ظاهر وسایل نقلیه آنها می شود. اگر دوست دارید سوار خود را اصلاح کنید ، این یکی از راه های انجام آن است.
***************5 LED هدلایت برتر خودرو سال 2020*****************

بهترین هدلایت LED مه شکن (پرژکتور) خودرو

BEAMTECH H11 Led Fog Light Bulb

این مجموعه شامل دو هدلایت 30 واتی با شش تراشه CSP قدرتمند SEOUL Z8Y19 است. لامپ ها با رنگ سفید زنون با 800 لومن و نوردهی 320 درجه هستند. دمای آنها 6-6،500 کیلوگرم ، 12 ولت تا 24 ولت است و طول عمر آنها 10 هزار ساعت کار است. گرماگیر آلومینیوم با فشار سرد در داخل به کاهش گرما و به حداکثر رساندن عمر لامپ کمک می کند. لامپ ها در طراحی غیر قطبی هستند و از ویژگی های نصب پلاگین و بازی هستند. ضمانت یک ساله گنجانده شده است.

BEAMTECH H11 Led Fog Light Bulb

این هدلایت ها از گزینه های OEM روشن تر ، خوش ساخت هستند و الگوی پرتو و حتی خوبی تولید می کنند. آنها همچنین یک برش بسیار تمیز ارائه می دهند. برخلاف برخی از لامپ های دیگر ، لامپ های Beamtech خنک عمل می کنند. آنها به راحتی در محفظه ها و بدون گرما گیر قرار می گیرند تا مانع شما شوند. آنها همچنین رانندگان جلوی شما را اذیت نمی کنند.

Nilight 2PCS 18W 1260lm Spot Driving Fog Light

این چراغ ها با نوار چراغ LED 18 واتی و براکت های قابل تنظیم ارائه می شوند. آنها یک تناسب جهانی را برای همه وسایل نقلیه ارائه می دهند. این چراغ ها دارای 1260 لومن و باله های خنک کننده آلیاژ آلومینیوم هستند که طول عمر را به بیش از 30،000 ساعت می رسانند. در برابر 30/3 فوت آب در برابر گرد و غبار و ضد آب هستند.

Nilight 2PCS 18W 1260lm Spot Driving Fog Light

چراغ ها خوش ساخت ، بادوام ، درخشان هستند و در باران و برف دید بسیار خوبی دارند. نور سفید باعث می شود همه چیز در جاده پایین بیاید. آنها با پرتو نقطه ای بسیار جهت دار هستند و نصب آنها آسان است. سیم کشی به اندازه کافی طولانی است تا از محل نصب سپر به شاخه های سیم کشی چراغ مه شکن کارخانه برسد.

JDM ASTAR Extremely Bright LED Fog Light Bulbs

این چراغ ها 6000K زنون سفید هستند و هر لامپ 1300 لومن است. آنها با قدرت 10 وات کار می کنند و حداکثر ظرفیت آنها 50 وات است. چراغ های مناسب 9040 ، 9140 ، 9145 ، 9050 ، 9155 ، H10 ، نصب پلاگین هستند و تحت یک سال ضمانت قرار می گیرند.

JDM ASTAR Extremely Bright 2600 Lumens Max 50W High Power H10 9145 LED Fog Light Bulbs

این هدلایت ها به راحتی نصب می شوند ، به هیچ ابزاری نیاز ندارند و از ساخت خوبی برخوردار هستند. آنها همچنین از چراغ های مه شکن هالوژن روشن ترند. آنها باعث افزایش دید و نور سفید واضح و شفاف و بدون رنگ آبی که ممکن است در سایر محصولات داشته باشید ، از خود ساطع می کنند. چراغ ها کم می تابند اما مناطق تاریک را به خوبی پر می کنند. آنها همچنین بدون کور کردن رانندگان مقابل و جلب توجه پلیس به دلیل شباهت به چراغ های خارج از جاده ، جلوه ای زیبا از LED را ارائه می دهند.

Philips X-tremeUltinon 2 Pack LED Fog Light Kit

هدلایت های مه شکن Phiips ’X-tremeUltinon به صورت بسته ای از دو پرتو فوق العاده روشن ارائه می شوند. آنها ادعا می کنند که تا 200 درصد نور روشن تر فراهم می کنند که مسیر صاف را از طریق مه و هر آب و هوای دیگر که ممکن است با آن روبرو شوید قطع می کند. آنها همچنین ادعا می کنند که تا 12 سال دوام می آورند که زمان زیادی است.

Philips X-tremeUltinon 2 Pack LED Fog Light Kit

هدلایت ها تا دمای 6500K رنگ را فراهم می کنند و بدون ایجاد مسئله آزار دهنده درخشش خیره کننده برای سایر رانندگان ، واکرها یا حیوانات ، دید بهتری را ارائه می دهند. آنها لامپ های 9.3 واتی هستند ، بنابراین گرچه فوق العاده قدرت ندارند اما هنوز کمی قدرت در پشت خود دارند. ممکن است یک دهه کامل دوام نداشته باشند زیرا گزارشاتی در مورد دمیدن آنها در حدود سه تا پنج سال گزارش شده است. با این حال ، این مدت زمان طولانی است.

VoRock8 LED Fog Driving Fog Bulb

اینها یکی از قوی ترین هدلایت های مه شکن LED هستند که در لیست ما قرار گرفته اند. هدلایت های مه شکن VoRock8 با 8000 لومن ارائه می شوند و همچنین روشن ترین آنها هستند. آنها همچنین به صورت مجموعه ای دو تایی ارائه می شوند و در بیشتر وسایل نقلیه ای که فکر می کنید متناسب هستند ، هرچند قبل از خرید باید همیشه بررسی کنید که آیا چراغ مه شکن متناسب با ماشین شماست.

VoRock8 8000 Lumens LED Fog Driving Light Halogen Fog Bulb Replacement

آنها از یک آلومینیوم درجه حمل و نقل هوایی با فشار سرد ساخته شده اند که در یک فن توپی توکار تعبیه شده است تا اتلاف گرما را کنترل کند. آنها همچنین یک لامپ 12 ولتی هستند و دارای رنگ سفید 6500K هستند.

ویژگی های کلیدی درباره خرید هدلایت پرژکتور

چراغ های مه شکن داخلی :

برخی از وسایل نقلیه مجهز به چراغ مه شکن از قبل نصب شده هستند. معمولاً از چراغ های هالوژن استفاده می کنند که در مقایسه با هدلایت های مه شکن LED بسیار رایج و کاملاً مقرون به صرفه هستند. با این حال ، حتی بهترین لامپ های مه شکن هالوژن نیز به اندازه بهترین لامپ های مه شکن LED دوام ندارند. لامپ های هالوژن همچنین به اندازه بعضی از انواع دیگر نورها روشن نیستند.

هدلایت مه شکن بازار 

اگر وسیله نقلیه شما به چراغ مه شکن استاندارد مجهز نیست ، افزودن آنها چندان پرهزینه نیست. برخی از آنها با کیت هایی ارائه می شوند که به شما امکان می دهد آنها را مقاوم سازی کنید. اگر می خواهید ظاهری کارخانه ای داشته باشید ، ممکن است مجبور شوید سپر را پاک کرده و یک مشبک مخصوص به خودرو خود اضافه کنید. یا می توانید چراغ های مه شکن جهانی بخرید و محلی را برای نصب آنها انتخاب کنید ، مانند مشبک یا سپر.