معرفی کفپوش خودرو هایما S5

معرفی کفپوش خودرو هایما S5

معرفی کفپوش خودرو هایما S5 : هایما اس 5 – Haima S5 یک کراس اوور کامپکت شهری است که توسط ایران خودرو در ایران مونتاژ می‌شود. ایران خودرو پس از عرضه هایما اس 7 و موفقیت نسبی آن و نیز بازار داغ کراس اوورها و شاسی بلندهای کوچک، تصمیم به تولید S5 در ایران گرفت. هایما S5 در سال 2015 در نمایشگاه گوانگژو برنده جایزه سالانه بهترین SUV شهری شد و همچنین 5 ستاره ایمنی از‏ C-NCAP دریافت کرده است. مهم ترین رقیب هایما S5 در ایران را میتوان جک S3 دانست.

شرکت هایما در بخش فنی هایما s5، از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ استفاده کرده که توان تولید 161 اسب بخار قدرت و 223 نیوتن متر گشتاور را دارد، متاسفانه این خودرو همچون سایر کراس اوورهای چینی موجود در بازار ایران به سیستم چهارچرخ متحرک مجهز نبوده و تنها به صورت دیفرانسیل جلو (FWD) به بازار عرضه میشود.

شرکت سازنده مصرف سوخت ترکیبی این خودرو را 8 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام کرده که برای یک کراس اوور توربوشارژر جمع و جور عدد مناسبی به نظر میرسد.! هایما S5 برای اینکه بتواند از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست یابد، به 11 ثانیه زمان نیاز دارد و در مجموع می‌توان گفت که از چالاکی نسبتا مناسبی در این رنج قیمتی برخوردار است.

1500 توربو

خرید کفپوش هایما S5

بیشتر افراد از کفپوش های اتومبیل استاندارد استفاده می کنند که معمولاً همه آنها در یک اندازه ساخته می شوند و برای بیشتر مدل های وسایل نقلیه متناسب خواهند بود.کفپوش های اتومبیل با کیفیت می توانند ظاهر داخلی خودرو را بهبود بخشند.

کفپوش هایما S5 در نوع 3 مدل وجود دارند :

محصولی که در این صفحه مشاهده می کنید زیرپایی 5 بعدی هایما S5 است.

در مدل جدید کفپوش ها در اکثر مدل های خودروها لبه های کناری بلند تر شده اند و کناره های صندلی های جلو را تا عقب پوشش می دهند تا فضای کف خودرو کاملا پوشش داده شود و کلیه سطوحی که پا با آنها تماس دارد را به خوبی پوشش دهد.

کفپوش هایما اس 5 به صورت اختصاصی جهت استفاده در اتاق داخلی هایما S5 طراحی شده است و دارای کیفیت طراحی و تولید بالا و محصولی وارداتی می باشد که سبب می شود به خوبی در اتاق خودرو شما قرار گیرد و به دلیل دقت بالای طراحی به هیچ وجه در کف خودرو جابه جا نشود.

استیل موجود در زیر پدال این زیرپایی ضد خش بوده و دارای مقاومت بالایی می باشد.

کفپوش 5 بعدی هایما S5 مدل AM

کفپوش 5 بعدی هایما S5 مدل AM

محصولی که در این صفحه مشاهده می کنید زیرپایی ۵ بعدی هایما S5 مدل EL است. تمامی کفپوش های پنج بعدی  کاملا وارداتی وتولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا میباشد.

آنالیز آن برای پوشش ۱۰۰% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمز و گاز و هچنین ریل صندلی هاست.

تمامی کفپوش های ۵بعدی از سه لایه تشکیل شده که لایه اول که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است.از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی آن سر نمی خورد.

لابه ای به نام Ani Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه ۱۰۰% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام وماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد.

کفپوش 5 بعدی هایما S5 مدل EL

  • کفپوش 5 بعدی هایما S5 مدل EM

محصولی که در این صفحه مشاهده می کنید زیرپایی 5 بعدی  هایما S5 مدل EM است. تمامی کفپوش های پنج بعدی  کاملا وارداتی وتولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا میباشد.

آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمز و گاز و هچنین ریل صندلی هاست.

تمامی کفپوش های 5بعدی از سه لایه تشکیل شده که لایه اول که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است.از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی آن سر نمی خورد.

لابه ای به نام Ani Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه 100% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام وماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد

کفپوش 5 بعدی هایما S5 مدل EM

کفپوش های پنج بعدی هایما اس5 زودلوکس کاملا خارجی و وارداتی  و تولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا بوده که این امتیاز باعث شده که برند موجود هیچگونه رقیبی چه درایران و حتی در کشورهای پیشرفته نداشته باشد. متاسفانه اثبات این ادعا تا قبل از خرید کالا و استفاده از آن بسیار سخت است زیرا نیازمند مشاهده کالا و استفاده مشتری است تا رضایت 100% آن بعد از نصب روی خودرویتان برایتان مسلّم شود. … اکنون برای اطلاع شما عزیزان برخی از مهمترین مزایا ی این برند را که به برند ی بی رقیب تبدیل شده است، بیان می کنیم تا در انتخاب خود تردید نکنید.

زیرپایی 5 بعدی هایما اس 5 SICG

بررسی کفپوش هایما اس5

اولین نکته مهمی که زیرپایی هایما S5 را از سایر رقبا متمایز کرده استفاده از به روزترین و پیشرفنه ترین اسکنرهای سه بعدی برای ساخت قالب این نوع کفپوش هاست و از همه مهمتر آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمزوگاز و هچنین ریل صندلی هاست.

لایه اول کفپوش هایما اس5 که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است. و جالب اینکه هیچ لکّ کثیفی روی آن باقی نمی ماند و از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی ان سر نمی خورد.

لایه دوم زیرپایی هایما S5 که همان لایه میانی است از تهیّه شده است که سبب می شود تا کفپوش با طرّاحی دقیق خاصیّت ارتجاعی داشته باشد و در جای خود ثابت بماند.
متاسفانه در بسیاری از برند های متفرقه ، چه ایرانی و چه خارجی که از مواد بازیافتی تهیّه شده اند، بوی بد در خودرو می پیچد و باعث خرابی و تغییر شکل (دفرمه شدن) کفپوش درفصل گرما می شود.

لایه سوم Anti Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه 100% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام و. ماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد.

کفپوش 5 بعدی ام وی ام 550 -530 مدل EL

این فناوری در صنعت کفپوش سازی از آن رو اهمیّت دارد که بیش از 80% از کفپوش های سه بعدی ایرانی و خارجی که از نمد ساخته می شوند، پس از شست و شو به راحتی خشک نمی شوند و باعث انتشار بوی بد نم در خودرو و البته موجب پوسیدگی موکت کف خودرو خواهند شد.

تمامی زیرپایی های 5 بعدی زودلوکس دارای پلیت استیل در زیر پای راننده است که برخلاف سایر برند ها، به هیچ عنوان زنگ نمی زند و ازآسیب به کفپوش، که از پاشنه کفش در هنگام کلاچ ترمز. حاصل می شود، جلوگیری می کند.