کفپوش 5 بعدی 206

کفپوش 5 بعدی 206 : اتومبیل های ما بازتابی از شخصیت ما است و وقتی نوبت به حفظ بی عیب و نقص فضای داخلی می رسد ، تقریباً هر کاری انجام خواهیم داد. زیرپایی خودرو یک قدم اساسی برای محافظت از موکت اتومبیل شما ضمن اضافه کردن سطح سفارشی سازی است. کفپوش های امروزی خیلی متنوع شده اند و طرح های منحصر به فردی را برای محافظت از فرش و موارد دیگر ارائه می دهند.

کفپوش 5 بعدی 206
کفپوش 206

خرید کفپوش پنج بعدی 206

کفپوش های پنج بعدی 206 گران ترین هستند و جلوه ای ممتاز به خودرو می دهند. زیرپایی پنج بعدی در چندین رنگ مانند مشکی ، بژ و زرشکی ، وضوح مناسبی به خوردو شما می بخشد و فضای داخلی خودرو شم را شیک و بروز می کند.

مناسب بودن کفپوش پنج بعدی 206 در چای پا بسیار عالی است و تمام غبار ، آب و را در خود حفظ می کند. با این حال ، از آنجا که از چرم یا پلیمر ساخته شده است ، هیچ خیسانی وجود ندارد و باید مرتباً تمیز شود. این کفپوش به لطف زیر برسی همچنین دارای خاصیت ضد لغزش است ، اما باید هر از گاهی تنظیم شود ، به ویژه برای جلوگیری از استفاده از پدال.

کفپوش 5 بعدی پژو 206 هاچبک
کفپوش 5 بعدی پژو 206 هاچبک

اگر محیط داخلی کابین خودرو برایتان مهم است ،کفپوش های پنج بعدی بهترین کفپوش های موجود در بازار هستند.

در مدل جدید کفپوش های 5 بعدی 206 در اکثر مدل های خودروها لبه های کناری بلند تر شده اند و کناره های صندلی های جلو را تا عقب پوشش می دهند تا فضای کف خودرو کاملا پوشش داده شود و کلیه سطوحی که پا با آنها تماس دارد را به خوبی پوشش دهد.

ویژگی های کفپوش پنج بعدی 206

کفپوش 5 بعدی پژو 206 هاچبک و صندوقدار به صورت اختصاصی جهت استفاده در اتاق داخلی خودرو 206 طراحی شده است و دارای کیفیت طراحی و تولید بالا و محصولی وارداتی و کفپوش کاملا ضد آب و ضد بو می باشد که سبب می شود به خوبی در اتاق خودرو شما قرار گیرد و به دلیل دقت بالای طراحی به هیچ وجه در کف خودرو جابه جا نشود.

چرم بکار رفته در کفپوش پنج بعدی 206 ضد سایش و جنس خارجی آن از چسب پارچه ای و ضخامت 10 میلی متر بوده و کفپوش ها بدون نیاز به باز و بسته شدن صندلی های خودرو نصب میشوند.

جنس کفپوش پنج بعدی وارداتی 206 سبک و قابلیت انعطاف پذیری زیاد دارد و نسبت به جنس های موجود در بازار که بسیار شکننده و از مواد درجه دو ساختخ شده اند بسیار با کیفیت تر است.

استیل موجود در زیر پدال این زیرپایی ضد خش بوده و دارای مقاومت بالایی می باشد.

کفپوش 5 بعدی پژو 206 صندوقدار
کفپوش پژو 206 صندوقدار