بهترین لامپ های زنون HID خودرو

بهترین لامپ های زنون HID خودرو

بهترین لامپ های زنون HID خودرو : چراغهای جلو اتومبیل خود را برای روشنایی بهتر و رانندگی ایمنی ارتقا دهید و درباره بهترین کیت های HID که باعث بهبود دید و ایمنی رانندگی در شب می شود ، ببیشتر بدانید.

معمولاً یک اتومبیل جدید با چراغهای جلو که دارای لامپ های هالوژن هستند تحویل داده می شود. این لامپ ها هنگام رانندگی در شب یا مه از مهترین ، روشن ترین و یا مؤثرترین ها نیستند ، به همین دلیل بیشتر رانندگان به کیت های HID روی می آورند. اینها روشنایی واضح و دید بهتری برای افزایش ایمنی در جاده ها ارائه می دهند.

HID مخفف تخلیه با شدت زیاد است و با وجود روشنایی شدید ، آنها تمایل به مصرف انرژی کمتری دارند و طولانی تر از لامپ های هالوژن و LED هستند. وقتی به دنبال بهترین کیت HID هستید ، همیشه می توانید از قبل تحقیقاتی انجام دهید تا بهترین مارک کیت تبدیل HID متناسب با ماشین شما را پیدا کند. خوشبختانه ، ما این تحقیق را برای شما انجام دادیم و به لیست از بهترین لامپ های زنون HID خودرو موجود در بازار رسیدیم.

Best HID Headlights Kits For Cars | HID Lights | Xenon Headlights ...

مزایای کیت HID زنون

نور روشن تر: کیت HID روشنایی بهتری را نسبت به لامپهای LED و هالوژن فراهم می کند. نورپردازی با کیفیت بالا که از لامپ های HID 35 واتی تولید می شود ، سه برابر درخشان تر از لامپ های کارخانه است. بهترین کیت های HID برای خرید ، روشنایی را ایجاد می کند که از تاریکی و مه غلیظ عبور می کند و دید بهتری به شما می بخشد.

مصرف کم انرژی: وقتی چراغهای HID را روشن می کنید ، معمولاً از 20 آمپر استفاده می کنند. وقتی آنها را روشن نگه دارید ، این عدد به سرعت به 3 آمپر کاهش می یابد. این به مراتب کمتر از مصرف لامپ های هالوژن 15 آمپر است.

عمر طولانی تر: لامپ های زنون از یک رشته به عنوان منبع نور استفاده نمی کنند. رشته های موجود در لامپ های سنتی تمایل به استفاده از انرژی بیشتری دارند و همچنین عمر کوتاهی دارند. به همین دلیل است که لامپ های HID بسیار طولانی تر از چراغ های هالوژن هستند ، حتی اگر بیشتر رانندگی خود را در شب انجام دهید. لامپ های HID مقرون به صرفه هستند زیرا نیازی به تعویض آنها در اغلب موارد نیست.

گزینه های رنگ متفاوت : بر خلاف لامپ های هالوژن که به یک رنگ عرضه می شوند ، یا LED هایی که چهار رنگ را ارائه می دهند ، بسیاری از کیت های HID برتر دارای هفت گزینه رنگی برای انتخاب هستند. تغییر شدت نور به خودی خود باعث تغییر رنگ نور می شود که رنگ های مختلف آبی ، صورتی ، سبز و سفید به شما می دهد. معمولاً نور سفید روشن ترین و روشنایی بهتری نسبت به سایر رنگ ها دارد.

انواع کیت HID خودرو

  • تک پرتو : کیت های تک پرتو برای اتومبیل هایی که به دو لامپ احتیاج دارند مناسب است: یکی لامپ برای نور بالا و دیگری برای نور پایین. در این حالت ، به دو کیت نیاز خواهید داشت ، یکی برای هر لامپ. دو لامپ را می توان به طور مستقل از یکدیگر روشن یا خاموش کرد.
  • نور بالا و پایین :  این نوع لامپ مخصوص خودروهایی است که از یک لامپ برای نور بالا و پایین استفاده می کنند. در هنگام نصب ، نور پایین فقط به HID تبدیل می شود در حالی که نور بالا یک هالوژن است. کیت معمولاً شامل دو بالاست و دو لامپ HID است.

  • کیت تلسکوپی : این کیت با استفاده از یک HID تک بین نور کم و بالا سوئیچ می شود. کیت مجهز به گیره نصب و همچنین دو بالاست است. اندازه لامپ ها متفاوت است و ممکن است در هر وسیله نقلیه مناسب نباشد ، این باعث نمی شود آنها یک انتخاب محبوب برای صاحبان خودرو شوند.

  • کیت بی-زنون : با استفاده از یک لامپ تک، لامپ های دو زنون می توانند از نور پایین به بالا تغییر کنند. این کیت از چهار گیره نصب استفاده می کند. مشابه کیت های دیگر ، 12 ولت هستند.

  • H11 HID CONVERSION KITS | HIDNation.com

برندهای برتر کیت زنون HID خودرو

اگر به دنبال یک کیت HID هستید که دارای بالاترین سرعت باشد ، این همان است. این عمل بدون خطا در وسایل نقلیه فراهم می کند. اما اگر از کامیون خانگی استفاده می کنید ، باید نرم افزار تیونر دریافت کنید. لامپ های HID دوباره طراحی شده اند تا 20 درصد نور بیشتری نسبت به لامپ های استاندارد HID تولید کنند و در 10 تا 15 ثانیه به روشنایی کامل برسند.

در هنگام استفاده 35 وات جذب می کند ، لامپ ها می توانند تا 3400 لومن نور تولید کنند. بالاست DDM Plus از یک ماژول برتر برای سیستم های رایانه ای “pickier” استفاده می کند. یک مهره فریت یکپارچه برای جلوگیری از استاتیک رادیویی ، از هر نوع بالاست در برابر بازخورد RF محافظت می کند. لامپ ها برای عملکرد آزمایش شده اند و بهترین الگوی پرتو ممکن را تولید می کنند.

  • Lumenon 35W HID Kit

هر صاحب اتومبیل که به دنبال کیت چراغ پرنور است ، از این دستگاه ناامید نخواهد شد. سیستم روشنایی برخلاف چراغهای جلو معمولی موجود در بازار است زیرا طراحی شده است تا بدون مصرف انرژی زیاد یا گرمای بیش از حد ، بهینه عمل کند. این کیت شامل یک لامپ 55W است.

در حالی که کیت HID شبیه سایر مواردی است که در گذشته از آنها استفاده کرده اید ، اما زمان گرم شدن آن کوتاه تر است ، اما سوکت های لامپ بسیار مناسب تر به نظر می رسند و دمای رنگ مناسب است. الگوی نور بسیار عالی است و دمای رنگ و درخشندگی باعث رانندگی بسیار ایمن تر در شب می شود. لامپ های HID از بیشتر لامپ های OEM روشن تر است.

 

اولین چیزی که در مورد این کیت HID دوست دارید این است که نصب آن بسیار آسان است. از یک آلیاژ بی-زنون استفاده می کند که قدرت 35 وات را به خود جلب می کند. این کیت چراغ روشن و قدرتمندی تولید می کند  زیرا پرتوی چراغ مستقیم به جاده منتقل می شود. تولید کننده کیت HID را طوری طراحی کرده است که با تمام مدل های محبوب اتومبیل سازگار باشد.

هنگام خرید این کیت HID ، می توانید از هشت درجه حرارت مختلف رنگ استفاده کنید. ممکن است لازم باشد قطعات را قبل از نصب مونتاژ کنید. کیت در برابر آب مقاوم است و از IP 65 درجه برخوردار است. اتصال آمپر آن با بیشتر لامپ های HID کار می کند. این دستگاه دارای پوشش آلیاژ روی و  گرما برای اتلاف حرارت پیشرفته است.

ویژگی های اصلی برای خرید لامپ و کیت زنون HID

  • ولتاژ لامپ زنون

از آنجا که لامپ های HID در دو نوع 35 یا 55 وات قرار دارند – لازم است به محصولی که خریداری می کنید توجه کنید. بعضی اوقات ، 55 وات به بالاست گفته می شود ، نه خود لامپ. این امر به شما نیاز دارد تا توضیحات محصول را با دقت بخوانید تا مطمئن شوید که هنگام پرداخت یک کیت HID 55 وات ، لامپ 35 وات و حتی 40 وات نیست.

  • لومنز کیت زنون خودرو

وقتی از خود می پرسید بهترین کیت hID کدام است، واقعاً در مورد لومن های آن سوال می کنید. لومن ها به ذرات نوری (فوتون های AKA) که لامپ ساطع می کند ، اشاره دارند. این هیچ ربطی به خود شدت نور ندارد. لامپ هایی که لومن بیشتری تولید می کنند تمایل به روشنایی جاده بسیار بهتر از لامپ با نور شدید یا تابش خیره کننده دارند.

  • رنگ نور لامپ زنون 

رنگ چراغ HID تولید شده توسط لامپ مسئله مهمی است که هنگام خرید کیت HID باید در نظر بگیرید. این فقط به این دلیل نیست که رنگهای مختلف مانند سایه های آبی ممکن است روی دید شما تأثیر بگذارد. به نظر می رسد که برخی از رنگ ها خیابانی قانونی نیستند. به طور کلی ، فقط نور سفید در ایالات متحده قانونی است ، بنابراین شما باید مطمئن شوید که چراغهای جلو شما را با قانون مشکلی نمی کند.

نکات استفاده از لامپ های HID خودرو

  • همیشه بررسی کنید که کالا دارای ضمانت باشد و اینکه گارانتی قسمت های مهم چراغ مانند بالاست و لامپ ها را پوشش می دهد.

  • هنگام تعویض لامپ های HID قدیمی ، نیازی نیست که برای آنها بالاست جداگانه ای بدست آورید. با این حال ، ارتقاء از هالوژن به HID ، نیاز به یک کیت تبدیل کامل نور HID دارد.

  • دوام کلیدی در انتخاب خرید خوب است. اطمینان حاصل کنید که در کیت سرمایه گذاری کرده اید که سالها خدمات خوبی به شما ارائه دهد بدون اینکه شما را رها کند.

سوالات متداول درباره کیت های زنون خودرو